Bagheera_206 schreef:Ik vind het vooral heel prettig en snel werken als je weer met honderden foto's terug komt van dagje fotograferen op event/wedstrijd/meeting/etc.
Yes, agree. Hier ook één keer alles doorlopen op dit soort grote evenement dagen, sneltoets x gebruiken om te rejecten wat ik niet goed genoeg vindt en dan alles definitief weg.
Waar ik niet achter sta, komt gewoon niet online en ga ik dus ook niet bewaren. Dan van de rest bewerk ik er een paar na als preview en markeer ik als een vlaggetje, en de rest gaat met een watermerk dwars er doorheen online.
Als ik van zowel mij als mijn vriend alles ga nabewerken dan ben ik én een eeuwigheid bezig wegens het hoge aantal (ligt aan het soort en duur van evenement of bruiloft uiteraard hoeveel je er samen over houdt) en daarnaast het is altijd maar afwachten hoeveel je verkoopt. Dan heb je er weer heel veel werk aan gehad en dan verdiend het zich niet terug, zonde.
Bij vooraf aangevraagde betaalde opdrachten is het natuurlijk een ander verhaal.