[INFO] Welke spiegelreflexcamera moet ik kopen? #4

Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Maureen95

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: [INFO] Welke spiegelreflexcamera moet ik kopen? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 10:49

Ik werk nooit met sterren of vlaggetjes. :')

Ik gooi gelijk weg wat ik niet wil en de rest bewerk ik.

Bagheera_206

Re: [INFO] Welke spiegelreflexcamera moet ik kopen? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 11:23

Ik vind het vooral heel prettig en snel werken als je weer met honderden foto's terug komt van dagje fotograferen op event/wedstrijd/meeting/etc.

It's not how good you are, but how good you want to be!

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-23 11:57

Bagheera_206 schreef:
Ik vind het vooral heel prettig en snel werken als je weer met honderden foto's terug komt van dagje fotograferen op event/wedstrijd/meeting/etc.

Yes, agree. Hier ook één keer alles doorlopen op dit soort grote evenement dagen, sneltoets x gebruiken om te rejecten wat ik niet goed genoeg vindt en dan alles definitief weg. :j Waar ik niet achter sta, komt gewoon niet online en ga ik dus ook niet bewaren. Dan van de rest bewerk ik er een paar na als preview en markeer ik als een vlaggetje, en de rest gaat met een watermerk dwars er doorheen online.
Als ik van zowel mij als mijn vriend alles ga nabewerken dan ben ik én een eeuwigheid bezig wegens het hoge aantal (ligt aan het soort en duur van evenement of bruiloft uiteraard hoeveel je er samen over houdt) en daarnaast het is altijd maar afwachten hoeveel je verkoopt. Dan heb je er weer heel veel werk aan gehad en dan verdiend het zich niet terug, zonde.
Bij vooraf aangevraagde betaalde opdrachten is het natuurlijk een ander verhaal.

Ros Fotografie
Website × Instagram × Facebook
Bianca (bietjuhh) † 27'03'1992 - 13'09'2012

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 19:37

Nu toch aan het rondkijken voor een andere body.. De R50 of een tweedehands 7D mkII? Budget voor body is rond de 750,-
Hierna wil ik (van het voorjaar oid) een tamron/sigma 70-200 F2.8 lens aanschaffen. Die van canon is wat boven budget.. ook voor die lens wil ik rond de 750,- klaar zijn.
Toch maar over naar de R50 en een mount erop? Of ga ik me met de 7D de aankomende jaren ook prima vermaken? Of ga ik spijt krijgen dat ik niet gelijk op systeem ga over stappen?

Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
Milente’s Past & Present