[FOTO]Picture of the Week deel VII - 2019

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
capopjekop

Berichten: 30612
Geregistreerd: 30-11-03

Re: [FOTO]Picture of the Week deel VII - 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 07:55

Wat een ontzettend leuk topic. Ik wil graag meedoen en wekelijks met fotografie bezig zijn. Ik ga vanmiddag na mijn werk ervoor zitten om feedback te geven op de foto's.

Mijn inzending voor week 30
Afbeelding


capopjekop

Berichten: 30612
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 18:33

Nog best lastig feedback geven op andermans foto's. Bij mijn eigen foto's weet ik meestal wel wat ik anders had willen doen.

Athelas: Mooie, indringende foto. Je blik wordt naar de ogen getrokken. Ik vraag me alleen af of hij niet nog wat mooier zou worden van een net wat ruimer kader. Maar dat is een gok, want mss is hij zo juist wel sterker.
Bellatrix: Deze foto vind ik lastig. Enerzijds vind ik het een mooie foto, anderzijds klopt er voor mijn gevoel iets niet aan, waardoor ik er een onrustig gevoel van krijg. Ik kan er alleen mijn vinger niet echt op leggen.
Bnet: Voor mij zouden de kleuren wat meer aanwezig mogen zijn. Ik zou zelf wat meer contrast hebben toegevoegd. En ik had denk ik geprobeerd de boom wat waziger te maken in photoshop, hij is me nu net wat te aanwezig, maar ik snap dat je met zo'n model niet even een andere kant op loopt
Calice: De foto heeft wel wat, maar toch mis ik iets. Het is nu erg sereen, maar het mist net dat beetje spanning voor mij.
CubaLibre: Mij spreekt de houding van het paard niet zo aan. Ik mis de interactie met het paard, hij lijkt nu half te soezen, een alertere blik vind ik mooier. En de achtergrond is erg aanwezig.
Deniseee96: Dit vind ik meer een leuk kiekje voor in je eigen fotoboek.Wel goed getimed, leuke blik van de hond
DrawnHorse: Bij zo'n foto zie ik graag wat meer kleur in de lucht. Ik vind hem nu wat saai. Onderaan dat ronde stukje grond vind ik wat afleiden. De grassprietjes zijn wel een leuke aanvulling.
Fem: Ik had persoon rechts nog wat meer gecropt zodat de halve persoon eraf is. Verder is het wel een foto die me langer laat kijken, hij maakt me benieuwd naar het verhaal achter de mensen. Leuk detail dat ze ook op de telefoon terug te zien zijn.
Gerdjee: Intrigerende foto. Ik vraag me alleen af welke sfeer je wilde overbrengen? De ogen zijn sprekend en knallen eruit, de rest van de kleuren is wat fletser en donkerder Of wilde je juist dat contrast bewust hebben?
LoveUggs: Leuk idee! Op mijn laptop lijkt hij wel wat scherpte te missen. En de vlek rechtsachter de kat vind ik er wat vreemd uitzien. Maar nu ik zelf wat aan het stoeien ben met lampen en achtergronddoek weet ik hoe lastig het is om het goed uit te lichten.
magda_90: Mooi moment heb je vast gelegd. Enige opmerking is dat de lamp afleidend is, verder vind ik het een leuke en mooie foto. Prettige scherpte/diepte en subtiele kleuren.
Murosch: Hij lijkt niet helemaal scherp op mijn computer. Het lijkt het scherptepunt op de vleugels ligt ipv op de kop.
Niobe: Gaaf rauw sfeertje heb je vastgelegd.
quintenvo: Persoonlijk mag van mij de achtergrond nog wel wat vager, zodat de vogel er nog meer uitknalt. Nu vind ik hem wat wegvallen.
Sharani: Ik had hem nog iets meer gecropt aan de bovenkant met name en zelf nog ietsjes lager gaan zitten zodat je echt op ooghoogte bent. Al is dat met die kleintjes wel lastig. Verder vind ik het een prettige foto om naar te kijken.
Suuszels: Mooie intieme foto. Het zwart-wit past hier mooi bij. Mooie foto
xMayo: Wat een pure foto. Ik zou hem zelf wat meer naar rechts willen hebben, dan is je compositie wat spannender maar verder niks aan te merken.
Tigress: Persoonlijk zou ik of meer kleur erin willen of nog minder zodat het praktisch zwart wit is. Maar ik ben zelf niet zo van de silhouetten
MarjanB: Mooie reportage foto. Ik vind de zwart wittinten prettig gekozen, net als je scherpte/diepte. Voor het mooie had iig de hand van de rechter vrouw erop gemogen, maar ik vind het niet super storend dat hij er niet op staat.


capopjekop

Berichten: 30612
Geregistreerd: 30-11-03

Re: [FOTO]Picture of the Week deel VII - 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 17:54

Nu ik hem post zie ik alweer heel wat verbeterpunten. Hebben jullie dat ook met jullie foto's?
Afbeelding



capopjekop

Berichten: 30612
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 15:55

Week 34 is een oudje, hoorde bij een interview

Afbeelding


capopjekop

Berichten: 30612
Geregistreerd: 30-11-03

Re: [FOTO]Picture of the Week deel VII - 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 20:15

Dat is de brug bij Nijmegen of niet?

capopjekop

Berichten: 30612
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 19:30

Afbeelding
Week 37

capopjekop

Berichten: 30612
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 18:34

Week 39, van insta geplukt


Afbeelding



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers