[FOTO]Picture of the Week deel VII - 2019

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Gerdjee

Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-05-13
Woonplaats: Noord Brabant, Nieuwendijk

Re: [FOTO]Picture of the Week deel VII - 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 04:30

Ik ga het weer proberen!


Gerdjee

Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-05-13
Woonplaats: Noord Brabant, Nieuwendijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 20:57

Poging zoveel om het jaar vol te maken, afgelopen 2 jaar telkens halverwege afgehaakt

Bij deze
Week 1

Afbeelding

Gerdjee

Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-05-13
Woonplaats: Noord Brabant, Nieuwendijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 16:08


Gerdjee

Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-05-13
Woonplaats: Noord Brabant, Nieuwendijk

Re: [FOTO]Picture of the Week deel VII - 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 16:38

even een minifeedbackrondje aan de mensen voor mij op deze pagina.

Cubalibre: Interessante foto, mooi rond lijnenspel! wel vind ik hem erg donker... ik denk dat je nog wel meer uit de bewerking kunt halen!
Drawnhorse: Je hebt een hele kleine scherptediepte gebruikt. Ik denk dat het bij deze foto mooier was geweest als je je diafragma wat hoger gezet zou hebben. Nu is alleen de lens op de camera scherp en de rest niet. Dat leid heel erg af. De bewerking vind ik wel mooi, beetje vintage feeling
Murosch: Het oog straalt vriendelijkheid uit, erg mooi! Wel vind ik hem ontzettend warm en ik had liever nog wat meer licht in het oog gehad, de foto is ook best wel donker
MarijeR: Prachtige foto! Erg High-key! Mag ik vragen hoe je dit gedaan hebt?
Suuszels: Wat een toffe opdracht zeg! Ik vind het beeld erg geslaagd. mooie kleuren en goede compositie. Je hebt heel goed gebruik gemaakt van je omgeving.
Bnet: Mooi beeld, fijne scherptediepte. Misschien nog iets meer contrast toevoegen?
xMayo: Ontzettend lief beeld! Prachtige kleuren en bokeh
Bentefoto: Het beeld is mooi, maar niet heel spannend. Je hebt het in de studio gemaakt toch? Probeer dan wat te spelen met spannendere lichtopstellingen. een handige site die je daarvoor kunt gebruiken is strobox.

Gerdjee

Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-05-13
Woonplaats: Noord Brabant, Nieuwendijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 12:47

week 3

Een schilderij gefotografeerd in een huiselijke stijl.
Het is een schilderij gemaakt door Nanne Meulendijks

Afbeelding

Gerdjee

Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-05-13
Woonplaats: Noord Brabant, Nieuwendijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 17:45


Gerdjee

Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-05-13
Woonplaats: Noord Brabant, Nieuwendijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 11:17


Gerdjee

Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-05-13
Woonplaats: Noord Brabant, Nieuwendijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 15:08


Gerdjee

Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-05-13
Woonplaats: Noord Brabant, Nieuwendijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 13:20


Gerdjee

Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-05-13
Woonplaats: Noord Brabant, Nieuwendijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 22:11

week 6

Weer terug op school na een halfjaar stage, we mochten weer spelen in de studio!


AfbeeldingMaddie by Winniephotography, on Flickr

Gerdjee

Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-05-13
Woonplaats: Noord Brabant, Nieuwendijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 09:44

8nnemiek schreef:
Week 7
[ Afbeelding ]Week 7 by Annemiek Blezer, on Flickr

Vanaf het water, en dus mijn oude Nikon D50 nog eens uit de kast gehaald.
Het contrast tussen natuur en industrie.


Is dit in de biesbosch bij de amercentrale?
Mooi hoor!

Gerdjee

Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-05-13
Woonplaats: Noord Brabant, Nieuwendijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 18:06

Gerdjee schreef:
week 6

Weer terug op school na een halfjaar stage, we mochten weer spelen in de studio!


[ Afbeelding ]Maddie by Winniephotography, on Flickr



Ik zie nu dat ik er week 6 bij heb geplaatst maar dit moet natuurlijk week 7 zijn!

Gerdjee

Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-05-13
Woonplaats: Noord Brabant, Nieuwendijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 11:35


Gerdjee

Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-05-13
Woonplaats: Noord Brabant, Nieuwendijk

Re: [FOTO]Picture of the Week deel VII - 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 11:58

Feedback week 7

Calice: Mooi halfportret van je kat, ik zie wat je wilt doen met je zwartwit bewerking en dat is mooi, maar er gaan wel veel details verloren naar mijn idee…

Athelas: Mooi portret, fijne lichtinval

Danuah: Leuk drieluik! Inderdaad jammer van de oortjes, Heb je photoshop? Want daar kun je ook goed een drieluik in maken. De licht inval is trouwens echt prachtig.

R_emkee: Wauw wat een knaller! Prachtig!

Deniseee96: Het lijkt een beetje een zomaar geschoten foto, maar er zit wel een mooi lijnenspel en ook de regel van derden is meegenomen.

JewEmm: Wat een fijne lente foto. Heel fijn om naar te kijken en hij valt ook echt op. Mooie manier om gewoon een paar koeien in de wei interessant te maken.

LoveUggs: Prachtig! Je gaat ontzettend vooruit met de studio foto’s van je katten! Heb je bij deze foto naderhand een vignet toegevoegd of een spot op de achtergrond gezet waardoor je de vignet hebt?

Biebz: Leuke foto, de scherpte ligt op het oog dus dat is goed, maar de compositie kan nog wel wat spannender.

Dandy200: Ik hou er niet zo van als er met tegenlicht het model op deze manier belicht word, maar ik vind het wel tof dat je nog net dat details in het linker oog ziet.

8nnemiek: Ja mooie foto! Mooi die reflectie in het water, ik moest alleen wel lang kijken naar die zwarte stip, maar ik zie nu dat dat dus een koe is.

Bnet: Mooi de regel van derden toegepast. Wat waren je instellingen en heb je een statief gebruikt?

Suuszels: Mooi! Zeker de schaduw strepen over de modellen heen. Erg sfeervol ook de band die je ziet tussen de twee vrouwen.

Bellatrix: Ik heb mooiere beelden van je gezien… Het is een prima beeld, maar normaal zijn ze toch iets spannender!

Murosch: Het hoofd van het paard is zo te zien scherp, maar het meisje op de foto niet. Probeer op zo’n moment je diafragma getal iets hoger te zetten. Verder is het licht in het oog van het paard erg mooi.

DrawnHorse: Gave foto! Mooi scherp en het licht valt ook mooi op de motor.

Quintenvo: overal zie ik deze foto voorbij komen! Erg gaaf is ie. De schaduw bij het oor stoort me wel een klein beetje.. maar aangezien je volgens mij met natuurlijk licht hebt gewerkt kun je daar natuurlijk ook niet veel aan doen.

Ricie: Mooie lichtinval. Prima compositie

Niobe: Ik vind dit een ontzettend leuk beeld! De kat ziet er uit zoals het een kat betaamd. De baas in huis

xMayo: Erg gaaf! Prachtige zachte achtergrond en het hondje is zo mooi scherp!

Fem: Heel mooi beeld! Fijn dat je de plantjes zo voor en achter ziet. Zo creeer je een mooie diepte in je beeld.

Fris: Leuke foto! De kat kijkt mooi recht de lens in en ik vind het een otnzettend fijn beeld.

Bentefoto: Hij is ontzettend warm… Ik ben er niet helemaal weg van. Wel vind ik de onscherpte mooi toegepast

Sharani: Lente! Ik denk dat je hem best nog wat lichter had kunnen maken om het een nog meer lente gevoel te geven en dan komen de kleuren ook beter tot hun recht denk ik.

Cubalibre: Ik kan niet helemaal zien wat het is… het maakt het beeld daardoor wel interessant, maar ik vind het niet heel spannend..

Tigress: Mooi hoe jij altijd weer een totaal andere foto in kan leveren ondanks dat het elke keer hetzelfde model is! Knap hoe je dat doet.

Magda_90: Wauw wat een leuk en tof beeld! Heel erg mooi.

Gerdjee

Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-05-13
Woonplaats: Noord Brabant, Nieuwendijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 17:50

LoveUggs schreef:
Gerdjee schreef:
LoveUggs: Prachtig! Je gaat ontzettend vooruit met de studio foto’s van je katten! Heb je bij deze foto naderhand een vignet toegevoegd of een spot op de achtergrond gezet waardoor je de vignet hebt?


Dank je wel! <3 Ik heb beiden gebruikt. Ik heb een lampje op de achtergrond gericht, maar aangezien ik meestal alleen ben als ik de heren op de foto zet, is het soms erg lastig ze te sturen zodat ze op de juiste plek zitten. Nu verplaats ik zelf wel iets maar t is niet ideaal. In de nabewerking 'trek ik het dan recht' als het ware. De belichting op de katten is altijd wel goed, dus heb 1 laag met kat en 1 laag waarin ik de achtergrond dan juist belicht heb. Maskertje erover en tadaaaa. Daarna dan meestal een vignetje om het wat egaler te maken en dan ben ik helemaal happy. :j



Super! Dankjewel voor je uitleg :D

Gerdjee

Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-05-13
Woonplaats: Noord Brabant, Nieuwendijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 13:06


Gerdjee

Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-05-13
Woonplaats: Noord Brabant, Nieuwendijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 22:05

Feedback week 8

Bentefoto: Mooi beeld! Trekt heel erg de aandacht, zeker met die opvallende grote ogen van het hondje. De kleuren zijn realistich en de compositie klopt ook

Suuszels: Heel aparte foto. Is het echt? De kwaliteit lijkt erg achteruit gegaan, heb je met bokt geupload? Ik vind het een bijzondere foto maar ik mis nog het wow effect en ik weet niet precies waardoor… Misschien omdat de maan zo in het midden staat? Ik vind het erg jammer dat ik de wow feeling niet heb, want jij zelf hebt die volgens mij wel! En dat mag ook, wees trots op je beeld!

Murosch: Ach wat lief! Bij jou valt mij altijd het witte vignet op… niet veel fotografen gebruiken die, jij wel! Zelf ben ik daar geen fan van, maar als jij het mooi vind dan zeker doen! De scherpte ligt wel mooi op het kuiken!

MariaMaaike: Mooie plaat! Valt lekker op met die felle ogen die recht de lens in kijken. Ik denk dat je de bewerking nog best wat extremer kan doen bij zo’n foto. Misschien dat je wat verder kan experimenteren in photoshop?

CubaLibre: Je hebt redelijk gelet op de regel van derden. Jij doet het wel net iets anders dan de rest. Meestal zie je namelijk meer van het hoofd ipv dat stukje nek erbij. Je blijft er iets langer door kijken naar de foto. Je logo vind ik persoonlijk wel een beetje vreemd en storend..

Niobe: Prachtige plaat! Door het tegenlicht is de huid wel wat grauw geworden, wat wel jammer is. Maar verder erg mooi!

R_emkee: Gaaf! Mooi scherp die olifant en alle details mooi duidelijk. Heb je de foto zo geschoten of heb je hem uitgesneden? Ik weet namelijk niet of ik zelf ook voor deze uitsnede gegaan zou zijn, maar ik weet ook niet hoe ik het dan wel gedaan zou hebben.

Athelas: De Bokeh in de achtergrond vind ik erg mooi, maar de bloemetjes lijken net niet scherp, of komt dat door de bokt upload? Ik mis nog iets aan je beeld, maar kan er niet precies mijn vinger op leggen

Calice: Ah lief! Mooi gedaan deze blackphoto. De blijheid straalt er vanaf!

MarijeR: Wauw, wat moet ik over deze beelden nog zeggen… Ik vind het heel mooi hoe je dat hutje op je eerste foto zo scherp hebt. Het voegt echt iets toe aan de foto. Je 2e foto is ook fenomenaal! Hoe fotografeer je dat noorderlicht met die sterren nu precies, welke instellingen gebruik je daarvoor?

Bnet: Lieve foto! Mooi het kader zo rond de kat heen en ook fijn scherp op zn koppie!

Sharani: wauw wat een scherpte! Ik zou hem wel iets anders uitgesneden hebben, recht een stukje eraf en links een stukje erbij. Als je hem zo geschoten hebt dan kun je dat stukje links er makkelijk bij maken in photoshop. Misschien ook nog wat extra contrast ed toevoegen

LoveUggs: Volgens mij niet dezelfde kat als vorige week als ik goed kijk, toch? Ik vind het wel fijn dat het dit keer zonder halsbandje is. Erg mooi symmetrisch beeld! Wel ga je nu toch iets te ver met de vignet vind ik persoonlijk… maar misschien is dat wel jouw stijl en ontwikkel je je daar vanzelf verder mee! Zou natuurlijk kunnen en wie ben ik dan om je tegen te houden ;)

Leonie_M: Mooi beeld zeg! Prachtig hoe het oog ook zo mooi duidelijk en goed belicht is! Misschien nog een minimaal beetje wit vignet toevoegen en iets meer ruimte boven de oren en dan is hij voor mij perfect

Deniseee96: Mooi! Wel had ik nog wat meer ruimte prettiger gevonden aan de rechterkant. Ook is hij maar op een heel klein punt scherp. Iets meer scherpte zou ook al mooier zijn!

8nnemiek: Wauw wat een mooie foto! Heerlijk en de sfeer spat er vanaf. Zo mooi scherp! Misschien links nog wat meer ruimte.. Maar dat is alles! Topplaat!

Quintenvo: Prachtig weer! Zo mooi het licht op het paard. Lijkt wel tijdens het gouden uur! ( of was dat het ook? ) Superplaat! Dit mag je zeker wel vaker gaan doen.

Bellatrix: Schattige foto! Ik vind alleen alle harde schaduwen nogal storend. Misschien had je hem beter met tegenlicht kunnen fotograferen? Verder vind ik hem erg leuk!

xMayo: Leuk! Weer mooie zachte achtergrond en voorgrond. Hoe je dat eigenlijk? Ik zie dat de laatste tijd steeds vaker namelijk!

JewEmm: Mooie foto! Maar je verteld dat dit een foto is die je tijdens de klimaatbetoging gemaakt hebt, maar ik zie daar eigenlijk weinig van terug in de foto, het zou juist gaaf zijn, als ik uit de foto zou kunnen halen dat het een klimaatbetoging was!

Fris: Lief beeld! Mooi scherp en mooie vage achtergrond! Erg goed gedaan. De kleuren zijn ook zo mooi echt.

Fem: Wat een leuke foto! De kat is mooi scherp. Zoals ik naar de foto kijk nu met Word er half voor vind ik hem eigenlijk mooier uitgesneden, dat is met de rechterzijkant er een beetje af en dus zonder het groen en het raam. Het vestigt de aandacht nog meer op de kat.

Magda_90: Daar is weer een neusje! Veel valt er niet over te zeggen behalve dat ik het een erg leuk project vind en wilde dat ik het bedacht had! Geniet van je project! ;)

Biebz: Mooie foto met leuke kleuren! Het is inderdaad een mooi moment. Het straalt rust uit.

DrawnHorse: Mooie actieplaat! Superscherp en gaaf zo’n silhouet! Heb er verder niks op aan te merken

Dandy200: Fijne lentje foto! Mooi gebruik van de kleuren en compositie. Ik vind je logo ook leuk!

Hamsterfan: Mooi zo met die uitgeblazen rook! Tegenlicht foto’s vind ik zelf toch wel lastig, want er zitten altijd hele overbelichte delen in. Dat word mooi gevonden door veel mensen, maar ik vind het vaak een beetje vreemd. Maar verder mooie plaat!


Gerdjee

Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-05-13
Woonplaats: Noord Brabant, Nieuwendijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 22:41

LoveUggs schreef:
Gerdje, heb en jij helemaal goed gezien! Het zijn 2 broertjes haha. Jessie heeft standaard een halsbandje om. Sammie flipt met een halsbandje om. Halsband heeft overigens een reden; automatische voerbak. Dit is een foto waarbij ik geen vignet gebruikt heb :+ dit is de lamp op de achtergrond gericht die je ziet :)


Ja, ik wist dat je geen vignet gebruikt hebt, maar het lijkt er wel op dus vandaar dat ik het even zo noemde :Y) Zelf ben ik er niet weg van, maar het is een leuke manier van studiofotografie en ook wel een onderdeel van jouw stijl volgens mij, dus ga er zeker mee door!

Gerdjee

Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-05-13
Woonplaats: Noord Brabant, Nieuwendijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 13:25

Feedback voor de 3e week op rij!

Heb ik al mensen geïnspireerd om ook een keertje feedback te geven? Ik vind het namelijk super leerzaam om te geven :D

Feedback week 9]


Bentefoto: Mooi beeld, De witte hond valt lekker op zo! Verder niks op aan te merken

Bellatrix: Mooie foto, maar ik kan niet goed ontdekken waar de scherpte ligt.. de hond lijkt ontscherp te zijn. Verder vind ik de kleuren heel erg mooi!

MarijeR: Alweer wauw! Prachtplaat! Zo mooi dat licht door die wolken heen en het landschap zo scherp

Fem: Ik vind het een lieve foto, maar niet helemaal mijn smaak. Misschien had je nog wat meer met paarse bokeh kunnen doen om tot een interessanter beeld te komen?

Ricie: Dit keer vind ik het wel een leuk beeld! De blaadjes zijn niet overbelicht en je kunt nog goed de details zien

Mariamaaike: Erg geslaagd silhouette foto. Mooi ook de band die je ziet tussen paard en mens

NoLimit_93: Interessante foto. De weg zorgt er voor dat je diepte krijgt in de foto en het lammetje kijkt lief in de camera. Ook is alles mooi scherp.

Athelas: Gave kleuren! Past allemaal mooi bij elkaar. Doet me een beetje denken aan een waterverf schilderij…. Ik kan niet goed zien of het goed scherp is, maar dat zal wel door de upload komen.

xMayo: Wauw! De band tussen die twee knalt van het scherm. Wat ontzettend goed vastgelegd. Ook prachtige diepte in het beeld

Deniseee96: Ik vind het wel een mooie foto. Mooie diepte gecreëerd door de weg. En ook fijne kleuren

Quintenvo: Super mooi! De ogen vallen ook nog zo mooi op ondanks dat de hond donker is! Super goed gedaan. Ook een heel mooie omgeving gekozen

Leonie_M: Ik vind het een mooie foto, maar er kan nog wel ontzettend veel aan verbeterd worden. Bijvoorbeeld; Het paard kijkt naar rechts, maar juist links is er meer ruimte overgelaten. Je wil die ruimte juist aan de kant waar het paard naar toe kijkt. Ook kun je in de bewerking nog wat doen aan de kleuren om het beeld wat opvallender en kleurrijker te maken. Verder, ga zo door!

Suuszels: Mooi! Fijne kleuren en leuk zon doorkijkje.

Fris: Wat een fijn beeld! Twee super geconcerteerde koppies hard aan het werk op een fijne en vriendelijke manier.

Bnet: Inderdaad niet de standaard manier van een paard fotograferen, maar als dit precies weergeeft hoe jouw merrie is dan is het waarschijnlijk wel een mooi dierbaar beeld voor jou, dat is waar fotografie ook omdraait natuurlijk.

Bellatrix: Leuke foto! Fijne scherpte en lekker contrast er in! Het past goed bij de laarzen

Murosch: Ik vind dit een helee mooie foto van je! De manier waarop je bewerkt hebt vind ik heel passend bij de foto en de spiegeling in het water is ook prachtig!

Calice: Wat een schattige foto! Hij lijkt helaasa niet scherp, maar dat kan natuurlijk ook door de manier van uploaden komen.

Magda_90: Ja, ontzettend gaaf! Supermooi hoe je het er in verwerkt hebt.

8nnemiek: Deze is nog gaver dan de vorige! Zo leuk hoe je de hond op een totaal andere manier fotografeert en ook zo scherp op precies de juiste punten.

Drawnhorse: Gave stoere foto! Mooi contrast, alleen jammer van de persoon op de achtergrond…

Sharani: Wauw gaaf beeld! Verder niks op aan te merken!

Crazy_horses: Mooi beeld van het paard! Zeker mooi met de bijpassende tuigage. Misschiendat ie met nog een tikje meer contrast en wat meer licht in het oog hij nog wat meer opvalt.

LoveUggs: Mooi zeg! Toevallig geinspireerd door Andreas Romijn? Daar doet dit me namelijk aan denken. Ik vind je echt top in de studio!

Biebz: Mooi! Is de foto zwart wit en het oog in kleur? Want dat vind ik bij deze foto erg passend! En normaal haat ik dat effect echt ontzettend. Dus goed gedaan!

CubaLibre: Gaaf! Ik denk dat het effect alleen wel beter was geweest als je dat stukje grond net niet mee had gefotografeerd. Dan bleef het beeld wat mysterieuzer

JewEmm: Interessante foto. Je geeft aan dat de foto niet is geworden wat je wilde, wat wilde je dan voor foto?

Niobe: Wat een krachtig beeld! De vrouw knalt van mijn scherm af! Super gaaf

Hamsterfan: Wat een mooie rustgevende foto, mooi lijnenspel in de foto ook. Rechts had ik nog wel iets meer ruimte overgelaten persoonlijk.

R_emkee: Prachtig. Supermooie bewerking ook!

Dandy200: Mooi! Misschien had je beeld nog iets interessanter geweest als je met een groter diafragma had gefotografeerd.

Gerdjee

Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-05-13
Woonplaats: Noord Brabant, Nieuwendijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 00:18

LoveUggs schreef:
@Gerdjee, dank je wel! Klopt! De foto is ook tijdens een cursus gemaakt :D nu 2 studio cursussen gedaan en beiden bij Andreas. Echt een aanrader vind ik zelf! Ik vind het een heel mooi compliment dat je mijn studio werk zo tof vind, want dat betekend dat ik er toch echt wat van heb opgestoken! :j


Graag gedaan! En grappig dat ik heb kunnen raden dat het bij Andreas was :D


NoLimit_93 schreef:
Ik vind jouw feedback ook altijd heel interessant, lees meestal heel je post door en scroll dan elke keer terug om de desbetreffende foto erbij te zoeken waar het over gaat.

Had al een beginnetje gemaakt met feedback maar afgehaakt, ga het vanmiddag na werk denk ik weer even proberen.

Het was echt een toeval dat ik het geitje zo op de foto kreeg want de rest van zijn kudde liep alweer de bosjes in :)


Wat ontzettend leuk om te horen, dat je mijn feedback interessant vind! Ik schrijf eigenlijk gewoon altijd op wat ik denk en dat is meestal wel goed!
Super ook dat je nu ook feedback gegeven hebt! Je leert er onwijs veel van om eens goed naar andermans beeld te kijken

Leonie_M schreef:
Gerdjee schreef:
Feedback voor de 3e week op rij!


Leonie_M: Ik vind het een mooie foto, maar er kan nog wel ontzettend veel aan verbeterd worden. Bijvoorbeeld; Het paard kijkt naar rechts, maar juist links is er meer ruimte overgelaten. Je wil die ruimte juist aan de kant waar het paard naar toe kijkt. Ook kun je in de bewerking nog wat doen aan de kleuren om het beeld wat opvallender en kleurrijker te maken. Verder, ga zo door!


Heel erg bedankt voor je feedback. Ga ik zeker iets mee doen. Vind het qua kleuren erg lastig. Het was een hele grauwe dag. Heb hier de levendigheid al een stuk omhoog gegooid. Wat kan ik nog er nog meer aan veranderen?


Welk programma gebruik je? Misschien kun je proberen om afzonderlijk van elkaar wat met de kleuren te spelen, of gooi de schaduwen er eens een beetje uit en schuif dan het contrast omhoog, beetje experimenteren met de schuifjes en dan leer je steeds meer, niks is fout!

Gerdjee

Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-05-13
Woonplaats: Noord Brabant, Nieuwendijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 21:38


Gerdjee

Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-05-13
Woonplaats: Noord Brabant, Nieuwendijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 12:12

week 11

Mijn achtertuin :D Hier zie je de sloot die momenteel aangelegd word en mijn shetjes binky en ollie


Afbeelding

Gerdjee

Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-05-13
Woonplaats: Noord Brabant, Nieuwendijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 13:14

Week 12

Even in de boktupload en een oudere foto want ik had toch geen tijd om mijn shoot van gisteren na te bewerken...

Dit is de link naar de foto in hoge resolutie
https://flic.kr/p/24bY5MZ

Afbeelding

Gerdjee

Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-05-13
Woonplaats: Noord Brabant, Nieuwendijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 12:18


Gerdjee

Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-05-13
Woonplaats: Noord Brabant, Nieuwendijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 12:03



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers