The sydney opera house virtual tour!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-01 20:23


"Some memories are best forgotten"


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 22:50

Ik kreeg een fatale uitzondering op m'n pc toen ik op die site aan het rondneuzen was. Jammer, want ik heb 'm ooit wel van buiten gezien, maar nooit van binnen.

Dan maar een plaatje van The Sydney Opera House bij zonsopgang (met de Harbour Bridge op de achtergrond):

Afbeelding

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-01 19:42

heel bijzonder gebouw. De architect heeft het alleen niet afgemaakt (vooral interieur). Het zijn trouwens 2 dolfijnen die uit het water springen. Had ik er nog nooit ingezien, tot ik eens goed keek... Zou er nog wel een keertje heen willen, maar de binnenkant is dus vrij 'goedkoop' tov de buitenkant...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-01 20:24

Huh? Twee dolfijnen die uit het water springen?

Verward

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-01 20:48

zijn de woorden van de architekt... Was een wedstrijd, niemand zag het, tot hij het zei tijdens de bouw... Echies... Hele docu erover gezien. Je ziet toch Een grote boog? DAt is het ruggetje met de rugvin (beetje anatomie ertussendoor). Dat plaatje van jou zijn net de koppies eraf gehakt... Maar t is heel goed te zien, als je het ff weet... Of tenminste, toen men het zei zag ik het ook wel...

Laudie

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-01 23:02

Volgens mij zijn het toch de zeilboten die Australie ontdekt hebben, meen ik me te herinneren. Ik zal het eens nakijken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers