The Big Pet Challenge [Niet-automatisch spel]

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mistdancer

Berichten: 132
Geregistreerd: 14-09-17

The Big Pet Challenge [Niet-automatisch spel]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-18 17:13

Na lang nadenken toch besloten dit te proberen, ik hoop dat jullie het leuk vinden! :o
Afbeelding
In dit spel krijg je twee weken de tijd om je twee vosjes verschillende genen te geven. Aan het eind van de twee weken worden er uit elk “stel” vosjes drie vosjes geboren. Deze doen mee aan de uiteindelijke eindstand. De meest unieke en beste drieling wint!

Uitleg
Er zijn in totaal vijf deelnemers. Dit omdat het veel organiseerwerk is en omdat het lastig is om het anders bij te houden voor mij. Bij de inschrijving kun je de basis kleur voor je vosjes kiezen. Zowel voor het mannetje als het vrouwtje. Wanneer je dan ingeschreven bent (en in de lijst staat!) kun je aan de eerste opdrachten mee doen. Elke dag is er een willekeurige opdracht, je moet iets zeggen of doen en dan wordt er een willekeurige winnaar gekozen, én er komt een opdracht waarbij gejureerd wordt wie de beste was. Bij deze opdrachten kun je dollars winnen. Met deze dollars kun je je dieren verschillende genen of trainingen geven. Je hebt twee weken de tijd om je beestjes zo mooi, bijzonder en goed te maken zodat je kunt winnen. Aan het eind van de twee weken wordt er namelijk een nestje geboren uit je stel vosjes. Deze drieling zijn jullie uiteindelijke deelnemers aan de “eindwedstrijd”. Hierbij wordt er gekeken naar de bijzonderste genen, de snelheid en de behendigheid van je beestje. Hier wordt een punten aantal van gemaakt en degene die de meeste punten heeft wint!

Ik hoop dat het een beetje leuk klinkt. In deze topic komen de opdrachten, maar er is een site waar je de rest kunt vinden. Klik hier voor die site.


Mistdancer

Berichten: 132
Geregistreerd: 14-09-17

Re: The Big Pet Challenge [Niet-automatisch spel]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-18 14:59

Niemand?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 4 bezoekers