Saudana.nl te vertrouwen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faline

Berichten: 7801
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Saudana.nl te vertrouwen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-17 21:42

Ik kon er niks over vinden op bokt, er zullen ongetwijfeld topics zijn over shady websites maar die kon ik dus niet vinden. Dus leg ik mijn vraag hier maar in een nieuw topic neer.

Ik kwam bij het zoeken naar nieuwe schoenen terecht op de website http://www.saudana.nl en de schoenen die ik leuk vond waren daar wel een heel stuk goedkoper dan elders. Eigenlijk wel een beetje verdacht veel, net als veel andere modelletjes en merken die ik er zag staan.
En als iets te mooi lijkt om waar te zijn is dat meestal ook zo. Dus ik ging op onderzoek uit om te kijken wie er achter deze webwinkel zitten en of er al ervaring is met deze webwinkel, maar ik vond dus compleet niks nuttigs. Daarnaast loopt de site niet volgens beveiligde pagina's en ook de (creditcard) betaal pagina is totaal onbeveiligd, dus daar beter geen informatie invullen en verzenden!
Er was wel een contactformulier te vinden, dus daar heb ik ook wat vragen neergelegd en ben benieuwd of er reactie op gaat komen.

Maar goed, ik kon dus echt niks vinden over de website en ik vroeg me af of er wellicht bokkers zijn die ervaring hebben, meer weten of meer kunnen vinden?

Op FB wilde ik dit ook posten, maar ben nog geen lid van de juiste groep, daar wacht ik dus nog even op. Wellicht dat daar ook mensen zitten die meer weten.

/edit
Kom net op deze site terecht: muladhara.nl en die is gelinkt aan saudana.nl. (mijn winkelmandje bevatte daar ineens hetzelfde als op de andere site) En als ik die website zo eens bekijk is de kans volgens mij 100% dat dit om oplichting gaat. :=
Kan zomaar eens zijn dat ze ook via de onbeveiligde pagina dan je CC gegevens stelen als je die daar in gaat vullen.. :oo Aangezien betalen met CC in de meeste gevallen wel veilig is, tenminste bij ing kun je na een tijdje gewoon je geld terug vragen als je niks hebt gekregen, maar als zij jou gegevens hebben kunnen ze natuurlijk wel van alles uitspoken.

Essie73
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16134
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Waterland

Re: Saudana.nl te vertrouwen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-17 16:23

Omdat dit topic op Links thuis hoort, verplaats ik hem daar naar toe.

HK -> LN