RuiterSpel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: België

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 11:26

Hoe werkt het dekken via het prikbord? Het drachtig laten worden, om specifieker te zijn :+ Hoe gaat dat juist in zijn werking? Heeft zo iemand eisen gesteld aan de hengst?

Hannepan

Berichten: 798
Geregistreerd: 01-08-12
Woonplaats: Belgisch Limburg

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 18:37

Je kunt je merrie op t prikbord zetten, maar (nog?) geen eisen stellen voor de dekhengst.
Je kunt het wel in de titel zetten (is een kwestie van andere spelers vertrouwen dan wel) of met iemand afspreken die een hengst heeft, zodat je je merrie "veilig" kunt laten dekken zonder dat je haar kwijt bent oid en zodat er zeker betaalt wordt.

Andere speler kan je advertentie dan aannemen en je merrie dekken op zijn terrein, wanneer ze daar drachtig van weide komt, krijg jij haar weer terug.

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: België

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 21:25

Okay duidelijk, merci!

M_ontana
Berichten: 1280
Geregistreerd: 28-02-17

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 17:11

Is er iemand die een Friese merrie te koop heeft?

Sweetgirl1
Berichten: 4548
Geregistreerd: 17-10-07

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 18:16

Iemand een fjorden hengst te koop? Ik ben 1 van de winnaars van de fjord

Ashley5

Berichten: 1610
Geregistreerd: 24-10-09
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-18 17:19

Vandaag zijn we weer begonnen met het uitbrengen van updates. Voor degene die Marco gemist hebben, hij is verhuisd en moest zijn woning verven en inrichten.

- Probleem opgelost dat als het week- en dagdoel hetzelfde waren er maar één telde.
- Paarden gaan voortaan weer dood aan ouderdom. Vannacht om middernacht zullen er flink wat paarden sterven die nog onterecht leefde!
- Pagina toegevoegd om je wachtwoord aan te passen bij instellingen.
- Plaatje hoofd zwart Tinker veulen toegevoegd.

Ashley5

Berichten: 1610
Geregistreerd: 24-10-09
Woonplaats: Thuis

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-18 21:52

Voortaan als je inlogt krijg je een schermpje met hoeveel dagen oprij je bent ingelogd dusver. Als je de vijf dagen haalt kan je vanaf die dag iedere dag 100 euro krijgen. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is online komen! Hopelijk zien we jullie daarmee iedere dag terug!

Tevens kunnen nieuwe spelers voortaan direct spelen, ze hoeven niet meer eerst hun mailadres te activeren. Hiervoor hebben ze voortaan zeven dagen de tijd.

Chabby

Berichten: 364
Geregistreerd: 29-01-18
Woonplaats: Medemblik

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 16:42

Ik ben op zoek naar een trainer. Wie o wie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 19:15

Mijn paarden zijn allemaal dood :o :o Wilde vandaag kijken of er nog wat gezondheid in zat en dan verkopen, maar was te laat. Behalve 3 veulens, die heb ik nu maar even te koop gezet ... Maar even zonder paarden, kunnen ze tenminste niet sterven :P

Sweetgirl1
Berichten: 4548
Geregistreerd: 17-10-07

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 20:07

welke rassen heb je [***]?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 20:08

Staan nu nog 2 fjorden-veulens te koop, de quarter is net weg.

Edit; nu is alles weg :+

Ashley5

Berichten: 1610
Geregistreerd: 24-10-09
Woonplaats: Thuis

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-18 21:04

Vandaag enkele kleine updates:

- De achtergrond is wat aangepast.
- Enkele wijzigingen aan het uiterlijk van het spel.
- De handleiding is verduidelijkt.
- Nieuwe spelers krijgen voortaan direct de handleiding te zien.
- Probleem opgelost met de dagbonus.

Chabby

Berichten: 364
Geregistreerd: 29-01-18
Woonplaats: Medemblik

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 11:07

Ik vind het erg jammer dat het spel zo inactief is. Ook zitten er voor mij nog te weinig uitdagingen en opties in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 12:15

Hmmja, ik vergeet het spel ook regelmatig (wat dus ook aan mijn paarden te merken was :o ) of als ik inlog dan klik ik 3x en is het wel weer goed. Heb niet het idee dat er nog echt actieve spelers zijn, misschien een handvol maar echt een gezellig spel met een groep spelers is het toch nog steeds niet ...

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: België

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 17:28

Bij mij is het met vlagen, afhankelijk van hoeveel tijd ik heb :+
Soms heb ik een week niet super druk en dan speel ik wel veel! Maar zoals deze week, veel uren gewerkt en daarnaast weinig tijd gehad dus eigenlijk nog niet gespeeld deze week :o

Ashley5

Berichten: 1610
Geregistreerd: 24-10-09
Woonplaats: Thuis

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-18 01:10

Zijn er bepaalde elementen die jullie missen in het spel?
Wat zou voor jullie de doorslag geven om te blijven spelen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 10:03

Goede vraag ...
Als ik voor mezelf spreek heb ik weinig met het moeten verzorgen van je paard want anders gaan ze dood. Ik ben een zeer onregelmatige speler, met wisselend tijd. Soms kom ik online voor 3 klikken, andere keren ben ik uren online. Als ik dan elke keer dat ik tijd heb en bv. wil trainen zie dat mijn paarden weer niet gezond zijn dan gaat de lol eraf. En het verzorgen is gewoon saai, als je 10 - 15 - 20 - ... paarden hebt dan zucht je al op voorhand. Dit is dan iets beter geworden met de nieuwe manier (stro II etc.) maar alsnog moet je elk paard af gaan en tig klikken doen. Nu begrijp ik wel dat het erin zit, want anders heb je weinig aan het boer zijn. Ik vind het op zich ook wel een goed iets, maar misschien anders? Moet er nog eens over denken.

Daarnaast vind ik het vervelend dat je zo moeilijk aan vaardigheidspunten komt en dus zo weinig kan uitbreiden. Ik vind het concept wel leuk bedacht, en begrijp dat het niet makkelijk moet zijn, maar ik zit nu op een punt dat het echt lang duurt voor er nog eentje bij komt, en ik wil nog zoveel dingen unlocken ... dan gaat de zin om te spelen ook over want het is toch niet haalbaar ...

Ik denk dat dit zo'n beetje de grootste punten voor mij zijn, voor de rest kan ik niet zo meteen iets bedenken. Ik vind het spel om zich heel fijn opgebouwd met leuke dingen, maar ik weet niet of het echt een concurrent kan zijn/worden voor andere (grote) spellen.

Ashley5

Berichten: 1610
Geregistreerd: 24-10-09
Woonplaats: Thuis

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-18 21:01

Goedenavond spelers,

Afgelopen jaar zijn wij druk bezig geweest met RuiterSpel. We hebben hier met man en macht aan gewerkt en altijd veel plezier in gehad.

Spijtig genoeg komt aan alle leuke dingen een einde, zo ook aan ons werk voor RuiterSpel. Hoe hard we ons best ook deden, het spelersaantal is altijd gelijk gebleven. Hoe hard we ook werkten, we zagen nooit echt resultaat.

Om deze reden is dan ook besloten te stoppen met het uitbrengen van nieuwe updates. We hopen dat jullie dit begrijpen.

Bij deze wil ik graag Ashley, Boris, Michelle en PrancingPony enorm bedanken voor hun inzet. Zonder jullie waren we nooit zover gekomen.

Groetjes,
Marco

Anoniem

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 21:41

Dat zal mijn dochter niet leuk vinden. Gaat het spel helemaal verdwijnen?

Anoniem

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 21:53

Jammer, maar het zat er wel een beetje in.
Gaan jullie helemaal niks meer doen? Misschien is compleet iets nieuws (op een andere manier) nog een optie? Maar daar moeten jullie ook zin in hebben natuurlijk ;)

Anoniem

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 22:03

Ik denk dat de paarden te veel onderhoud nodig hadden en er verder weinig uitdagingen in het spel zitten.

Michje

Berichten: 1499
Geregistreerd: 24-11-05
Woonplaats: Dieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 22:14

Het spel blijft voor nu wel gewoon online en kan dus nog gespeeld worden, maar er zullen geen nieuwe updates of bugfixes komen. :)

We zijn nog aan het overleggen of we weer een nieuwe uitdaging aan willen gaan, maar daar zijn we nog niet helemaal uit! :Y)

Anoniem

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 22:18

Bedankt voor de leuke speeltijd zegt mijn dochter.

Chabby

Berichten: 364
Geregistreerd: 29-01-18
Woonplaats: Medemblik

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 16:27

Voor de mensen welke nog willen blijven spelen, ik heb een miljoen aan speelgeld in de aanbieding!

Jorex

Berichten: 9936
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 16:42

Wat jammer, maar het is ook wel een beetje mijn schuld want ik ben een zeer onregelmatige speler. Dat heb ik overigens met alle sites, hopelijk kan ik weer meehelpen als speler bij een eventueel nieuw project!