RuiterSpel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: België

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 14:36

Shetlanders wel :P Van jou denk ik? Maar dat ras heb ik niet. Misschien overschakelen :P
Ik kijk al weken meermaals per dag op de markt, heb al wel een extra arabier hengst kunnen kopen maar tinkers lijken nog niet echt populair.

MoppieFilou

Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 15:23

Klopt :P .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 21:34

Heb ook niet het idee dat er nog veel met het spel gaat gebeuren.
Jammer, want het heeft wel potentieel, maarja, op deze manier hou je geen leden.

Ashley5

Berichten: 1610
Geregistreerd: 24-10-09
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-18 21:50

Door omstandigheden zijn het onderhouden en ontwikkelen van Ruiterspel erbij ingeschoten. Onze excuses dat we jullie niet eerder op de hoogte hebben gebracht van onze afwezigheid. Het was niet de bedoeling om spelers het gevoel te geven dat we niet meer geïnteresseerd zijn in RS, al begrijpen we wel dat het zo voor jullie overkwam. We gaan het onderhoud en de ontwikkeling weer oppakken, vandaag hopen we jullie alvast blij te kunnen maken met de eerste update!

- Honger naar -10% per dag en dorst naar -15% per dag.
- Niveau 2 artikelen voor verzorging, deze herstellen alles naar 100%. Deze zijn nog niet te produceren door spelers en uitsluitend te koop.
- Het spel levert voortaan maximaal 500 artikelen op voorraad in het winkelcentrum. Dit loopt stapsgewijs op per uur.
- Balkjes toegevoegd voor energie en gezondheid bij de dierenarts.
- Probleem opgelost met dat het aantal gebruiken dat een artikel restant had stond vermeld als totaal aantal artikelen in het winkelcentrum.
- Je mag voortaan 5 paarden tegelijk verkopen i.p.v. 2.
- Maximum aantal paarden dat het spel van een ras verkoopt is verhoogd van 75 naar 150, paarden worden nu gelaagd geplaatst bij de handelaar.
- Je ontvangt voortaan minder geld voor het geslacht van je paard, het getrainde niveau en het genetische niveau bij verkopen naar inkoop.
- Dierenarts herstelt gezondheid nu direct naar 100%. Tevens kan je niet meer herstellen als je paard al op 100% gezondheid zit.
- Naast de winnaar krijgen voortaan ook de nummers 2 en 3 een prijs bij wedstrijden.
- Je krijgt niet langer taken vanuit spel als je in vakantiemodus zit.
- Tekst probleem opgelost met als je geen artikelen meer hebt.

Januari update

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 22:19

Ashley5 schreef:
Door omstandigheden zijn het onderhouden en ontwikkelen van Ruiterspel erbij ingeschoten. Onze excuses dat we jullie niet eerder op de hoogte hebben gebracht van onze afwezigheid. Het was niet de bedoeling om spelers het gevoel te geven dat we niet meer geïnteresseerd zijn in RS, al begrijpen we wel dat het zo voor jullie overkwam. We gaan het onderhoud en de ontwikkeling weer oppakken, vandaag hopen we jullie alvast blij te kunnen maken met de eerste update!

- Honger naar -10% per dag en dorst naar -15% per dag.
- Niveau 2 artikelen voor verzorging, deze herstellen alles naar 100%. Deze zijn nog niet te produceren door spelers en uitsluitend te koop.
- Het spel levert voortaan maximaal 500 artikelen op voorraad in het winkelcentrum. Dit loopt stapsgewijs op per uur.
- Balkjes toegevoegd voor energie en gezondheid bij de dierenarts.
- Probleem opgelost met dat het aantal gebruiken dat een artikel restant had stond vermeld als totaal aantal artikelen in het winkelcentrum.
- Je mag voortaan 5 paarden tegelijk verkopen i.p.v. 2.
- Maximum aantal paarden dat het spel van een ras verkoopt is verhoogd van 75 naar 150, paarden worden nu gelaagd geplaatst bij de handelaar.
- Je ontvangt voortaan minder geld voor het geslacht van je paard, het getrainde niveau en het genetische niveau bij verkopen naar inkoop.
- Dierenarts herstelt gezondheid nu direct naar 100%. Tevens kan je niet meer herstellen als je paard al op 100% gezondheid zit.
- Naast de winnaar krijgen voortaan ook de nummers 2 en 3 een prijs bij wedstrijden.
- Je krijgt niet langer taken vanuit spel als je in vakantiemodus zit.
- Tekst probleem opgelost met als je geen artikelen meer hebt.

Januari update

+:)+ Leuk dat er iets gedaan wordt met onze ideeën!

MoppieFilou

Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 23:11

Super updates! +:)+

Anoniem

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 02:44

Fijn dat er terug actie is :j
Alleen de inkoop ben ik niet zo blij mee :+ Maar daar wordt naar gekeken dus hopelijk komt het weer goed.

Hoop dat er nu regelmatig nieuwe dingen/updates blijven komen, dan wil ik het nog wel een kans geven en terug actiever worden op het spel :)

Biebz

Berichten: 5503
Geregistreerd: 25-06-05

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 13:31

Wat fijn!! :)

lalala_20

Berichten: 129
Geregistreerd: 06-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 23:06

Fijn dat er weer een update geweest is! Net meteen een paar goedkope starterspaarden op de markt gekocht :)

Ashley5

Berichten: 1610
Geregistreerd: 24-10-09
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-18 22:12

Hi all,

Hierbij een aantal kleine oplossingen van fouten en andere wijzigingen:

- Bij werktaken krijg je voortaan ook ervaring.
- Inkoop prijzen voor genetisch niveau en getraind niveau wederom aangepast, je krijgt nu minder geld voor de lage niveaus en meer voor de hoge niveaus.
- Geldprijs top drie wedstrijden opgelost.
- Probleem taken tijdens vakantiemodus opgelost.
- Het niveau 2 water, hooi, etc. is duurder geworden.
- Probleem opgelost dat je een paard kon training als je geen geld had.
- Probleem zoekbalk opgelost.
- Probleem met aantal artikelen opgelost dat je had in de winkel.

MoppieFilou

Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 22:16

Super! :D

Ashley5

Berichten: 1610
Geregistreerd: 24-10-09
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-18 22:08

Goedenavond,

We hebben een aantal wijzigingen doorgevoerd. De grootste is het nieuwe geldoverzicht. Hierbij zie je van de afgelopen drie dagen de inkomsten en uitgaven per transactie soort. Verder zijn de onderstaande zaken gewijzigd:

- Geldprijzen top drie wedstrijden gemaakt.
- Vereniging blijft in lijst bij inactieve eigenaar.
- Spullen aangemaakt vanuit het spel in prijs verhoogd (50%).
- Aantal spullen aangemaakt door het spel verlaagd. We hebben per ongeluk hierbij artikelen van spelers die op de markt stonden verwijderd. Ben jij hierdoor getroffen? Reageer in problemen in het desbetreffende topic om je geld terug te krijgen.
- Je kan geen minpunten meer halen bij wedstrijden als het niveau voor het paard te hoog is.

Anoniem

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 20:15

Fijne updates, en leuk dat er weer wat actie in het spel zit :)
Zou het misschien mogelijk zijn om als volgende puntje de klok bij de piste/trainingsmolen in orde te maken? Ik weet dat dit al een tijd op het programma staat, maar het stoort wel enorm .. Ik gok dat mijn trainingsmolen (level 50) nu rond de 22 minuten zit bij de hoogste training, maar hij zegt 11min42s .. is nogal een verschil .. en ik zit er steeds mee in de war ;)

Geen idee of er nog veel spelers over zijn?
Degene die nog spelen .. waar houden jullie je mee bezig? Wat is jullie doel?

MoppieFilou

Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 21:14

Ik speel nog :) . Mijn doel is eigenlijk vooral om veulens met een hoog gen te fokken, voornamelijk in dressuur maar ook in springen en western ;) . Dan heb je eigenlijk automatisch als doel om hoog te geraken met wedstrijden.

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 21:15

Ben nog te druk aan het klussen in huisje. :=

Ashley5

Berichten: 1610
Geregistreerd: 24-10-09
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-18 21:18

[***] schreef:
Fijne updates, en leuk dat er weer wat actie in het spel zit :)
Zou het misschien mogelijk zijn om als volgende puntje de klok bij de piste/trainingsmolen in orde te maken? Ik weet dat dit al een tijd op het programma staat, maar het stoort wel enorm .. Ik gok dat mijn trainingsmolen (level 50) nu rond de 22 minuten zit bij de hoogste training, maar hij zegt 11min42s .. is nogal een verschil .. en ik zit er steeds mee in de war ;)

Geen idee of er nog veel spelers over zijn?
Degene die nog spelen .. waar houden jullie je mee bezig? Wat is jullie doel?

Ga ik voor je op de lijst zetten voor komende bespreking! :)

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 21:46

MoppieFilou schreef:
Ik speel nog :) . Mijn doel is eigenlijk vooral om veulens met een hoog gen te fokken, voornamelijk in dressuur maar ook in springen en western ;) . Dan heb je eigenlijk automatisch als doel om hoog te geraken met wedstrijden.

Bij mij ook, alleen ze verkopen langs geen kanten dus voelt echt alsof ik alleen aan het spelen ben :+

MoppieFilou

Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 22:38

Bij mij net hetzelfde :') .

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 23:44

MoppieFilou schreef:
Bij mij net hetzelfde :') .

Welke ras(sen) heb jij?

Roosje01

Berichten: 10724
Geregistreerd: 26-02-11
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 00:10

Ik heb ook geen tijd meer heb een nieuw verzorgpaard is leuker dan virtuele paarden.

MoppieFilou

Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 11:52

Laulitz schreef:
MoppieFilou schreef:
Bij mij net hetzelfde :') .

Welke ras(sen) heb jij?


Shetlanders ;) .

Anoniem

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 18:21

Ik heb mijn eerste koppel sinds ik het spel speel op de weide staan :+
Heb nog niet meteen een doel, gewoon paarden fokken voor het geval de markt weer leeg stroomt :P

MoppieFilou

Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Re: RuiterSpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 19:00

:')

Ashley5

Berichten: 1610
Geregistreerd: 24-10-09
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-18 22:19

Goedenavond!

Vandaag hebben we aantal zaken opgelost in het spel die al lange tijd fout waren.

- Het probleem dat je geen geld krijgt bij het uitvoeren van een taak zou nu zijn opgelost.
- Paarden sterven nu aan ouderdom. Tussen de 25 en 30 jaar bestaat de mogelijkheid dat je paard overlijdt door ouderdom. Ouder dan 30 jaar zullen de paarden niet worden.
- De zoekbalk bij de chat is weer gerepareerd en blijft weer zichtbaar.
- Tijd bij trainingen lijkt nu te kloppen. Tevens een countdown per paard toegevoegd bij de trainingsoverzichten van de bak, stapmolen en longeercirkel.
- Onbeleerde paarden zijn niet meer zichtbaar in trainingslijst van de bak en stapmolen. Beleerde paarden zijn niet meer zichtbaar in de longeercirkel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 22:23

Ashley5 schreef:
- Paarden sterven nu aan ouderdom. Tussen de 25 en 30 jaar bestaat de mogelijkheid dat je paard overlijdt door ouderdom. Ouder dan 30 jaar zullen de paarden niet worden.


Ik merkte het net .. Poef, weg paard _O-
Maar is wel goed voor het spel natuurlijk :j


De countdown bij de trainingsmolen is leuk. Maar er staat bij mijn trainingen nog steeds iets van 11 minuten en de countdown zit nu op ruim 13 minuten dus iets klopt daar nog niet ;)