112 simulator <--- let op, verslavend

Moderators: Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja, MirandaT

 
 
CnB

Berichten: 16283
Geregistreerd: 12-05-04

Re: 112 simulator <--- let op, verslavend

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 22:35

Ik heb me ook aangemeld :)
Vind het nog wat ingewikkeld maar toch de eerste 3 meldingen tot een goed einde kunnen brengen :Y)

Zat nu te kijken naar de upgrades van voertuigen.. kracht en snelheid snap ik, maar wat is dat inzetgedeelte)
Iemand die me daar wat wijzer rond kan maken? Vind het niet meteen bij de vragen..


CnB

Berichten: 16283
Geregistreerd: 12-05-04

Re: 112 simulator <--- let op, verslavend

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 22:48

Ok, duidelijk, thanks :D
Eerst maar eens even zien hoe het gaat lopen dan :Y)

CnB

Berichten: 16283
Geregistreerd: 12-05-04

Re: 112 simulator <--- let op, verslavend

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 19:52

Bleh, mijn eerste niet volledig gelukte melding .. 2 van de 3 verdachten ontsnapt .. Heb ook geen materiaal om 3 mensen tegelijk aan te pakken, ben ambulancedienst :+

CnB

Berichten: 16283
Geregistreerd: 12-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 20:41

Zal het volgende keer eens op die manier proberen, thanks ;) Denk dat ze nu al op de vlucht waren en toen moesten ze opgespoord worden maar tegen dat ik honden geleend had en die ter plaatse waren was het te laat :+

Gelukkig nog geen dode gehad, maar dat lijkt me inderdaad niet leuk neen :n

CnB

Berichten: 16283
Geregistreerd: 12-05-04

Re: 112 simulator <--- let op, verslavend

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 20:44

Aha, weet ik dat ook weer :P
Kan heli wel nog dan? Moest ik die ooit hebben ....

CnB

Berichten: 16283
Geregistreerd: 12-05-04

Re: 112 simulator <--- let op, verslavend

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 20:53

Ok, dus als ze moeten opgespoord worden kan ik het voor bekeken houden :+ *check*

CnB

Berichten: 16283
Geregistreerd: 12-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 21:11

Denk dat mijn eerste dode eraan zit te komen, ga er nooit op tijd raken :(

En mijn eerste brand schiet ook al niet op (of juist wel, als je het vanuit de brand bekijkt :') )

Edit; oef, motor was echt net op tijd!
De rest is nog afwachten :+

Edit 2; alles toch nog gelukt, jeej *\o/*

CnB

Berichten: 16283
Geregistreerd: 12-05-04

Re: 112 simulator <--- let op, verslavend

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 22:08

Heb je de kennismakingsopdrachten al gedaan?
Staat ook een hele uitleg op het spel (helpdesk en dan de tabbladen) en ook in het forum vind je vanalles ;)

Het is even zoeken maar eens je het door hebt is het wel echt leuk :D

CnB

Berichten: 16283
Geregistreerd: 12-05-04

Re: 112 simulator <--- let op, verslavend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 11:02

Hoe zit het eigenlijk met de tijd van behandelen etc.? Kunnen daar nog strafpunten (of minder geld) door komen?

Ik bedoel bv. : stel je hebt een beroerte of iemand die blauw ziet ofzo. Ik stuur dan altijd prio 1 een motor, reanimatiewagen & ambulance voor vervoer. Die motor is dan altijd (tot nu toe, al scheelde het soms niet veel) op tijd om de behandeling te beginnen. Daarna komt de reanimatiewagen die veel sneller behandeld. Maar als ik die nu niet zou hebben, en enkel motor & vervoer, kom ik dan op hetzelfde uit? (en maak ik dus meer winst omdat ik die reanimatiewagen niet moet sturen). Of kan dat nog mis gaan of dergelijke omdat je geen reanimatiewagen stuurt?

CnB

Berichten: 16283
Geregistreerd: 12-05-04

Re: 112 simulator <--- let op, verslavend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 11:09

Oh :+ Ok .. haha.

CnB

Berichten: 16283
Geregistreerd: 12-05-04

Re: 112 simulator <--- let op, verslavend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 11:49

Ik had net een dierenmishandeling/paardenverwaarlozing .. Had er prio 2 een motor naartoe gestuurd, daarna zag ik dat er een verdachte moest gearresteerd dus heb ik er prio 1 een auto naartoe laten gaan .. Nu krijg ik bij afronding de melding dat er geen spoed nodig was ... maar dat had ik in eerste instantie niet gedaan, lijkt mij echter dat het wel zo handig is om verdachten snel te arresteren? :+

CnB

Berichten: 16283
Geregistreerd: 12-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 19:27

Goldie schreef:
Dank je :)

Ik wilde nog een nieuwe ambu kopen, maar heb geen vrije parkeerplaatsen meer... Hoe los ik dit op?


Je kan je parkeerplaatsen upgraden ;) Als je nu bv. naar ambulance gaat en je scrolt naar onder dan zie je daar staan "parking 5/25" en "upgrade". Daar kan je dan parkeerplaatsen bijkopen ;)

Misschien had je het al gevonden, maar indien niet: bij deze :Y)

CnB

Berichten: 16283
Geregistreerd: 12-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 11:53

Wat zijn S-missies?

Ik had gisteren mijn eerste dode ... Iemand die gekneld zat en nog maar 2% ofzo, kreeg ik nooit op tijd het bevrijdingsteam bij ...

En het beleid ben ik rotslecht in blijkbaar, altijd maar klachten := :')

CnB

Berichten: 16283
Geregistreerd: 12-05-04

Re: 112 simulator <--- let op, verslavend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 12:27

Iemand die nog zin heeft aan een multimissie mee te doen? Begint over 3 kwartiers, zijn nog een aantal motoren nodig :Y) Wilde eens zien hoe dat werkte :P

CnB

Berichten: 16283
Geregistreerd: 12-05-04

Re: 112 simulator <--- let op, verslavend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 13:21

Ja, hij was inderdaad ineens weg daarstraks, waren nog best veel motoren nodig maar waarschijnlijk had iemand een grote voorraad ;) Toch bedankt :Y)

CnB

Berichten: 16283
Geregistreerd: 12-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 19:46

GEGEVENS MELDING

Jacob Bom:"Twee goederentreinen zijn op elkaar gebotst. Er zitten twee mensen bekneld! Er is enorme rookontwikkeling tot in de weide omgeving zichtbaar."


Stuur ik mijn bevrijdingsteam eens meteen mee, is er niks aan de hand ^)

CnB

Berichten: 16283
Geregistreerd: 12-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 19:50

Hier gelukkig maar 2 slachtoffers, want 20 kan ik niet aan :')
Maar dus niks wat bevrijdt moet worden.. :+

CnB

Berichten: 16283
Geregistreerd: 12-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 19:57

Hoe kan je eigenlijk reanimeren?
Heb nu iemand die al meteen dood is, maar daar staat enkel vervoeren? Of kan ik daar nog wat mee?

Edit; laat maar, bij mijn ander slachtoffer zie ik meteen hoe het werkt, al zal ik daarvoor ook wel te laat zijn want mijn reanimatiewagen was nog bezet :=

CnB

Berichten: 16283
Geregistreerd: 12-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 20:10

Hmmja, was nog niet dood maar ging toch snel :P
Hoop dat de rest van de avond wat beter gaat want voorlopig draait het wat vierkant :')

Nog een vraagje : hoe weet je eigenlijk wanneer je moet veiligstellen?
Kreeg ik net "strafpunten" voor, maar ik weet van niks :+ _O-

CnB

Berichten: 16283
Geregistreerd: 12-05-04

Re: 112 simulator <--- let op, verslavend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 20:27

Ok, dus nu zit ik met 5 beknelde slachtoffers, dan moet ik ook veiligstellen?

Hoe .. Ik denk door politie te sturen en dan klikken bij veiligstellen op "geen koppeling" en daar selecteren .. Lijkt mij :Y)

CnB

Berichten: 16283
Geregistreerd: 12-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 20:41

Kan je dat ook nog als je melding al loopt? Dus via versterking? Of is het dan te laat?

Ik klik altijd wel eens op de dingen die er staan, vandaar dat ik het al gevonden had :Y) Maar wist verder ook niks ervan :')

CnB

Berichten: 16283
Geregistreerd: 12-05-04

Re: 112 simulator <--- let op, verslavend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 20:48

Ok, top, merci :D
En gewoon 1 motor dan bv. is ok? Of kan dat er ook nog vanaf hangen hoeveel & welke voertuigen je moet gebruiken?

CnB

Berichten: 16283
Geregistreerd: 12-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 19:35

Bij mij brand altijd alles af -O-
Mijn motoren zijn altijd wel op tijd ter plaatse, maar hebben geen kracht genoeg. En de rest is gewoon te traag ^)

CnB

Berichten: 16283
Geregistreerd: 12-05-04

Re: 112 simulator <--- let op, verslavend

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 20:13

Hmm, misschien is dat inderdaad handiger ja .. Thanks! :)

CnB

Berichten: 16283
Geregistreerd: 12-05-04

Re: 112 simulator <--- let op, verslavend

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 21:02

Upgraden jullie eigenlijk alle voertuigen? Of maar bepaalde?
En dan zowel kracht als snelheid of 1 van beide of .. ?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: D_Desteny en 6 bezoekers