Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 

plutolover

Berichten: 11702
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 07:01

Ik wist niet dat deze topic bestond. Wat leuk. Bijdeze wil ik mij ook even voorstellen. Meer info in mijn profiel.

Ik ben Willeke en ben in bezit van een 20 jarige haflinger genaamd Stanley en 9 weken oude haflinger veulen (loopt nog bij mams dus nog niet helemaal van mij) genaamd Maximus.

Sinds kort vlog ik, en heb ik een YouTube kanaal.

Vandaag heb ik een drukke dag maar zal vanavond of morgen het topic door nemen en jullie kanalen bekijken en abonneren

Mijn kanaal is:

https://www.youtube.com/channel/UC--w58 ... GtWPE2Zxrg


Ruiter1997
Berichten: 204
Geregistreerd: 07-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 22:23

ik ben een paar weken geleden een eigen youtube kanaal begonnen. Het is nog even wennen, maar begin het steeds leuker te vinden! Wat vinden jullie van mijn kanaal tot nu toe?

Youtubekanaal:
https://www.youtube.com/channel/UCzv4jW ... subscriber

Facebookpagina en instagram (@official_jumping_horse)
https://www.facebook.com/JumpingHorse-4 ... _todo_tour

Dit zijn nog niet alle soort filmpjes die ik ga maken. Er komen ook nog video's (informatieve maar op een leuke manier) aan. Heel erg graag hoor ik van jullie! :)
Laatst bijgewerkt door Ruiter1997 op 19-07-18 22:34, in het totaal 2 keer bewerkt

plutolover

Berichten: 11702
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 22:25


Anoniem

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 17:36

Ik kom ook even binnen vallen! Vorige week ben ik er 100% zeker van dat mijn merrie CPL heeft. Nu kwam een vriend met het idee om een soort dagboek bij te houden inclusief foto’s zodat ik goed de veranderingen kan zien. Super goed idee en dat heb ik vorm gegeven in de vorm van een blog.

De eerste twee posts staan er nu op en ik vind het fijn voor mezelf om zo alles schematisch bij te kunnen houden van begin tot ehh eind wil ik niet zeggen want ik hoop dat ze nog jaren mee gaat!

www.strijdtegencpl.wordpress.com

Moet nog heel wat doen aan de layout etc. mochten mensen tips hebben dan hoor ik het graag!

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 07:47


Wordt lid van de HippoLogic Clicker Training Academy HippoLogic Clicker Training Academy voor online R+ cursussen, live groepscoaching en onze Clicker Community <3 met gelijkgestemden .

AlwaysH

Berichten: 11264
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 20:59

Mag ik me hier weer melden? Heb net besloten mijn blog opnieuw op te starten! WIl er weer helemaal mee bezig gaan!

Fly high, Nobblyneez... 17.3.17 - 15.6.22

Isabel_k

Berichten: 4762
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 04:32

Tuurlijk :D

Ik ben nu druk bezig om een nieuwe site te starten. Ik heb al sinds mei een eigen bedrijf wat ik uiteindelijk toe wil spitsen op Nh-les geven. Mijn blog (horse out of the box) gaat daar ook over, maar mijn bedrijf heeft een hele andere naam, dus dat ga ik allemaal overzetten

IG: @arabierjoep

miszeva

Berichten: 242
Geregistreerd: 24-02-09
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 19:22

Vandaag heb ik een blog over een waterdichte rugzak. De naam zegt het eigenlijk al, een tas die je spullen beschermd tegen nattigheid. Je kunt hem gebruiken tijdens een trektocht in het regenseizoen, of tijdens activiteiten op het water. Zo kun je al je kostbaarheden beschermen.

http://yourtravelgear.nl/must-have-waterdichte-rugzak/

AlwaysH

Berichten: 11264
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 21:37

Ik ga zo even achter de laptop, heb net nog lekker genoten van het kinderbad hier. :P :')

Afbeelding

Fly high, Nobblyneez... 17.3.17 - 15.6.22

Isabel_k

Berichten: 4762
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 11:12

Het is aan mijn kant even heel stil geweest, maar dat komt omdat ik een eigen onderneming gestart ben. En daar hoort een nieuwe site en naam bij!

https://equisophie.wordpress.com

IG: @arabierjoep

Travel_me

Berichten: 1261
Geregistreerd: 26-02-07
Woonplaats: meppel

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 13:34


Ik ga op wereldreis! Mij volgen?
@hetbackpackleven (instagram) // https://www.hetbackpackleven.nl

Ruiter1997
Berichten: 204
Geregistreerd: 07-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 11:23


HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 02:40

Deze week een artikel met als titel How to Prevent your horse from Spooking

Veel mensen snappen niet waarom een paard wel 2 of 3 keer langs dat nieuwe enge ding in de bak gaat, maar de 4e keer schrikt de aansteller. Wel eens meegemaakt?

Waarom is dat toch?

In deze blog leg ik dat uit vanuit een dieren trainers perspectief en... wat je er zelf aan kunt doen. Want het zou toch wel heel fijn zijn als je paard ietsiepietsie dapperder zou zijn, nietwaar?

Wordt lid van de HippoLogic Clicker Training Academy HippoLogic Clicker Training Academy voor online R+ cursussen, live groepscoaching en onze Clicker Community <3 met gelijkgestemden .

plutolover

Berichten: 11702
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 07:20

Hippologic: intressant ik ga vanmiddag eens goed voor zitten om te lezen

AlwaysH

Berichten: 11264
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 19:14

Wat hebben de bloggers onder ons als eerste blog onderwerp gebruikt? Ik heb een pagina waar ik over mezelf vertel dus dit lijkt me overbodig?

Fly high, Nobblyneez... 17.3.17 - 15.6.22

plutolover

Berichten: 11702
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 19:21


AlwaysH

Berichten: 11264
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 19:54


Fly high, Nobblyneez... 17.3.17 - 15.6.22

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 02:12

AlwaysH schreef:
Wat hebben de bloggers onder ons als eerste blog onderwerp gebruikt? Ik heb een pagina waar ik over mezelf vertel dus dit lijkt me overbodig?


Ik ben begonnen met mijn blog als een trainingsdagboek voor mijn paard uit het wild en hoe ik haar getemd heb. Toen ik naar Canada verhuisde en niet meer als paardrijinstructrice-aan-huis kon werken ben ik overgestapt naar bloggen over positieve bekrachtiging (clickertraining) in het Engels. Mede doordat ik veel op horse fora zit en ik mezelf continu aan het herhalen was. Toen begon ik copy-paste te doen met mijn superlange antwoorden en daarna dacht ik, Hey waarom niet op mijn blog en dan de link delen? :D

Mijn begin posts heb ik gedelete omdat ik nu in het Engels blog.

Een goede tip is eerst 5 blogs publiceren voordat je je blog gaat delen. In dat geval hebben mensen gelijk 5 artikelen te lezen en is het gemakkelijk om te beslissen om te abonneren/volgen of niet.

Ik kijk altijd wel naar de About Me page omdat ik graag wil weten wat de bron van een goede blog is. Vind ik gewoon leuk om iets te weten over de auteur. :)

Ik heb een About Me page maar die wordt amper bezocht op mijn blog. Mensen gaan direct naar mijn website en daar kunnen ze ook over mij lezen.

Wordt lid van de HippoLogic Clicker Training Academy HippoLogic Clicker Training Academy voor online R+ cursussen, live groepscoaching en onze Clicker Community <3 met gelijkgestemden .

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 02:14


Wordt lid van de HippoLogic Clicker Training Academy HippoLogic Clicker Training Academy voor online R+ cursussen, live groepscoaching en onze Clicker Community <3 met gelijkgestemden .

AlwaysH

Berichten: 11264
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 11:47

Ik hoef geen volgers, schrijf gewoon voor mezelf haha.

Fly high, Nobblyneez... 17.3.17 - 15.6.22

Amable

Berichten: 9676
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 07:03

Sinds kort ben ik ook erg fanatiek met YouTube bezig. Krijg super fijne hulp want ik vond echt vloggen toch wel erg lastig. Leuk om eens te spieken waar andere mensen video's over maken :) mocht je willen zien wat ik doe, dit is mijn kanaal :D
https://www.youtube.com/channel/UCadB_1 ... CzF5_PowiQ

Meer weten over Amable, Paard en Inzicht? klik hieronder voor meer info!
Website---YouTube --- Facebook --- Instagram

plutolover

Berichten: 11702
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 08:15


Amable

Berichten: 9676
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 11:40

Dank je wel! Ik krijg hulp van Marijke van MBproductions en haar vriend Coen van COGE films :)

Meer weten over Amable, Paard en Inzicht? klik hieronder voor meer info!
Website---YouTube --- Facebook --- Instagram

Isabel_k

Berichten: 4762
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 13:11

Mijn eerste blog op mijn eerste blog (haha) was ‘Paddock Paradise’. Gewoon uitleg en mijn motivatie.

Mijn huidige blog (voortzetting) was mijn reden tot overstappen

IG: @arabierjoep

sandra1312
Berichten: 356
Geregistreerd: 25-08-12
Woonplaats: Midwolda

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 19:13

Na een tijdje stilletjes meelezen wil ik me hier toch ook melden! Het idee van een blog spookte al een tijdje door mn hoofd, en ben er nu sinds een maandje toch mee bezig. Ik heb dus sinds kort een ‘persoonlijke reisblog’ waar ik mijn vakantie verhalen/ervaringen en reviews wil delen. :o linkje naar de blog staat in mn onderschrift..

Jesse <3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers