Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 20:41



Individu
Berichten: 731
Geregistreerd: 18-03-17

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 17:11

Hoi, ik kom ook even binnenvallen. Leuke blogs heb ik hier voorbij zien komen. Voorzichtig durf ik ook mijn blog met jullie te delen. Het gaat voornamelijk over (wat ik wil met) Natural Horsemanship en Dressuur. Neem gerust een kijkje: :o

https://mentjeswens.wordpress.com/2018/ ... t-parelli/

Isabel_k

Berichten: 4768
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 11:57

Interessant :D ik zal eens op je site kijken, ik doe namelijk ongeveer hetzelde.

IG: @arabierjoep

Individu
Berichten: 731
Geregistreerd: 18-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 14:59

Isabel_k schreef:
Interessant :D ik zal eens op je site kijken, ik doe namelijk ongeveer hetzelde.


Leuk zeg, maar volgens mij volg ik je al! ;)

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 19:04

Vorige week een blog over hoe limiting beliefs (hoe zeg je dat in goed Nederlands?) :+ Je weerhouden van beter te worden met je paard.

How to get rid of limiting beliefs (that prevent you from being a confident horse owner)

Elke week doe ik ook een FB LIVE in mijn Clicker Training Network Group met hetzelfde onderwerp en beantwoord ik vragen van kijkers. Als jij geinteresseerd bent in meer leren over trainen en rijden met positieve bekrachtiging meld je aan en join the Happy Herd. Elke dinsdag een FB live, niet enkel en alleen over clicker training wel altijd gericht op trainen van je paard en met tips hoe je bewuster kan worden en kan verbeteren.

Wordt lid van de HippoLogic Clicker Training Academy HippoLogic Clicker Training Academy voor online R+ cursussen, live groepscoaching en onze Clicker Community <3 met gelijkgestemden .

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 19:38

Deze week een blog over het vervullen van je paardendromen. Deze week had ik er weer een die ik van mijn bucket-list kan afstrepen. *\o/*

"Je bent nooit te oud en het is nooit te laat" is een quote die ik ter harte neem!

Wordt lid van de HippoLogic Clicker Training Academy HippoLogic Clicker Training Academy voor online R+ cursussen, live groepscoaching en onze Clicker Community <3 met gelijkgestemden .

Individu
Berichten: 731
Geregistreerd: 18-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-18 00:37

HippoLogic schreef:
Deze week een blog over het vervullen van je paardendromen. Deze week had ik er weer een die ik van mijn bucket-list kan afstrepen. *\o/*

"Je bent nooit te oud en het is nooit te laat" is een quote die ik ter harte neem!


Ben benieuwd!

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 20:32


Isabel_k

Berichten: 4768
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 16:46


IG: @arabierjoep

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 07:42


Isabel_k

Berichten: 4768
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 08:00

Dat ligt natuurlijk aan de doelgroep die je wil bereiken. Jouw kanaal gaat over twee haflingers. maar wat zijn je doelen daarmee? En met je kanaal.

Stel: ik heb een YouTube-kanaal. Mijn arabier Joep ben ik aan het trainen. Daar zou ik traingen van opnemen en vloggen om zijn vorderingen te laten zien. Mijn fjord Rimska ga ik vaak mee naar buiten maar train ik ook nog op de geond en onder het zadel, ik zou bij haar willen laten zien hoe veelzijdig ze is en hoe leuk.

Inmiddels zijn er zo veel paarden youtubers dat je écht uniek moet zijn in een bepaalde manier. En elk paard is uniek; daar moet je rekening mee houden.

IG: @arabierjoep

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 08:25

uiteraard is elk paard uniek. En zijn er al meerdere grotere kanalen. Dus daar door heen komen wordt wat lastig.

promoten enz vind ik vooral lastig. Ik kan wel onder alle grote youtubers zeggen dat ikook hun volg en een eigen kanaal heb. Maar dat vind ik zo afgezaagd. Ik reageer wel op de video's maar ik promoot niet van ik heb ook een kanaal. Alleen bij kleine kanalen doe ik dat. Dan is het meer ik volg jou, dus jij mij ook? omdat ik ook regelmatig berichten krijg van zullen we op elkaar aboneren.

En abonees zijn leuk. maar het kijken van de videos doen het.

Ik vind het ook leuk om informative videos te maken. MAarja hoe maak je knotten bij een paard met lange manen, zijn er al zo veel van. Ik wil wel graag nog een trialer laad filmpj maken. Maar daar moet ik even een dag voor plannen. Mijn trailer staat namelijk niet bij mij op stal.

bij intagram als je 10.000 volgens heb je kan je soort swipe up doen naar je vlog/kanaal. Maarja moet ik eerste de 10.000 zien te halen. Maar ik doe het voornamelijk ook voor mijzelf.

Isabel_k

Berichten: 4768
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 08:35

Tuurlijk kan je niet makkelijk tussen de grote kanalen komen, maar zij moesten ook op 0 beginnen hoor :D Je moet dicht bij jezelf blijven en gebruik maken van alles dat je paard uniek maakt, maar ook kijken waar jij heel en je paard heel happy van worden! Dát is zo leuk om te kijken

Ik kijk liever naar Snuitable of Hoefwijzer dan naar Feline. Dat komt omdat ik meer mee ga met omgang met paarden van de eerste twee. Zo heeft iedereen zijn eigen ding en dat zijn de mensen die naar je kijken.

Ik zou nooit traditionele ruiters op mijn blog krijgen want dat is niet mijn doelgroep en zo werkt dat ook met jouw kanaal

IG: @arabierjoep

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 08:45

ik kijk ook graag naar snuitable en hoefwijer.

Haflingers King en beau vind ik ook erg leuk. alleen heb ik soms net het gevoel dat ik hun na aap. hjha wat dus niet het geval is.

over paar weken kan ik maximus op halen, en kan ik over hem ook meer vloggen. Uiteraard blijf ik bijmezelf. ik ga net als snuitable de opleiding academisch rijkunst volgen.

Deze opleiding was ik al van plan om gaan doen. Mijn instrucice heeft ook de opleiding gedaan bij greetje hakvoort. Maar dat wil ik misschien ook beetje gaan vloggen. Maarja dan ben ik ook zo snuitable na-aper haha. Zo voelt het dan voor mij.

Het is ook voor de lol! vooral je vast pinnen op alleen maar kijkers of abonees is niet goed. en ook niet leuk. Ik doe dit ook puur voor mijzelf.

Ik kan ook niet wachten tot de opleiding begint.

NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 08:59

Ik denk dat je ook niet te veel na moet denken over dat je andere na-aapt. Ook YouTubers als Fenna krijgen steeds te horen dat ze dingen na-apen, terwijl dat ook niet zo is, maar dat roepen mensen gewoon heel makkelijk. Als jij die dingen doet omdat jij ze leuk, interessant, wat dan ook, vind, of dat nou geïnspireerd is door Romy Huisman of niet, maak er gewoon video's over. Als je niks kan doen wat iemand anders al gedaan heeft, houd het snel op qua video's maken *D

Paard Optimaal - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden
Bestel mijn e-book 'Ingrediënten in Paardenvoeding' over de 50 meest voorkomende ingrediënten

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 09:02

haha dat is waar nienkeV1994.

Bij fenna is zo dat ze vele kijkers ook bij feline zitten. Omdat ze samen penny tv doen ofzo.

nienke: hoe doe jij je onderschrift in die links?
(ik heb aboo op je kanaal genomen ;-) )

NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 09:13

plutolover schreef:
haha dat is waar nienkeV1994.

Bij fenna is zo dat ze vele kijkers ook bij feline zitten. Omdat ze samen penny tv doen ofzo.

nienke: hoe doe jij je onderschrift in die links?
(ik heb aboo op je kanaal genomen ;-) )

Dat doe je met [url =*url invoegen*]tekst[/ url] en dan de spaties weghalen :) Ik ga straks ook een kijkje nemen op jouw kanaal!

Paard Optimaal - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden
Bestel mijn e-book 'Ingrediënten in Paardenvoeding' over de 50 meest voorkomende ingrediënten

Isabel_k

Berichten: 4768
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 09:27

Leuk dat je die opleiding gaat doen! Zeker vloggen, want dat is Interessant!

IG: @arabierjoep

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 09:30

Isabel_k schreef:
Leuk dat je die opleiding gaat doen! Zeker vloggen, want dat is Interessant!


als het mag ga ik zeker vloggen. Wil dan zowizo mn camera mee nemen om me lessen te filmen. Al is het maar voor mijzelf.

Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 21:28

Goede onderwerpen voor je vlog bedenken is ook lastig. Maar zoals die WE vlog, dat soort dingen zijn ook leuk :) en inderdaad, die opleiding filmen en je eigen trainingen, want dat is ook voor jezelf natuurlijk ideaal om terug te kijken :)

Ik ben ook wel benieuwd wat jullie van mijn video's vinden :) echt vloggen is het natuurlijk niet, ik heb hulp met het filmen. Ik hoop eigenlijk ook me daardoor toch wat te onderscheiden van de rest. Daarnaast wil ik proberen om een mooie balans te vinden tussen informatieve video's en gewoon leuke video's. Volgende week bijvoorbeeld gaan we een show filmen, nu al heel benieuwd naar het resultaat :D

Meer weten over Amable, Paard en Inzicht? klik hieronder voor meer info!
Website---YouTube --- Facebook --- Instagram

Roos04

Berichten: 341
Geregistreerd: 08-07-17

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 21:52


HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 19:37


Wordt lid van de HippoLogic Clicker Training Academy HippoLogic Clicker Training Academy voor online R+ cursussen, live groepscoaching en onze Clicker Community <3 met gelijkgestemden .

faunty

Berichten: 1790
Geregistreerd: 06-06-13

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 06:52

Hoi allemaal

Nog even over het na apen , ik ben al bijna een jaar bezig om een online leeromgeving te creëren , netzoals Jill huijbrechts pas heeft gelanceerd . Ook ik ga de academische opleiding doen en dit meenemen.

Ik denk dat het niet gaat om na apen , maar ok content te creëren die jouw en je kijkers interesseerd. En als jij het leuk vind en je kijkers ook kan jij er toch niks aan doen dat romy dat bijv ook al heeft gedaan ? Of omdat andere ook een haflinger hebben .

Gewoon lekker blijven doen !

https://equiphysique.com
iedereen, elk paard fit- to-have-fun!
Instructie en revalidatie op maat in de regio west brabant

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 07:11

Ik blijf ook zeker doen. Ik zou het leuk vinden als ik zou groeien. Maar t is voornamelijk ook voormezelf bedoeld het vloggen. Dat ik later terug kan kijken.

Al merk ik dat ik stiekum toch wat te gebrand ben op hoeveel views of abonnees ik krijgt. Maar mij kennende zak dat vanzelf wel af haha.

Ik blijf mezelf. Ga nu wel elke dinsdag om 20.00 een vlog online gooien. Ik merk zelf bij vloggers die vaste tijdstip en dag doen, ik die sneller kijkt. Dan een vlogger waarbij het langer duurt.

Isabel_k

Berichten: 4768
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 07:22

Ik post een blog als ik tijd heb en als in iets interessants kan posten. Ik ben wat dat betreft een stuk actiever op Instagram

IG: @arabierjoep


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers