Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight
Relaxed schreef:Nou ik heb een dispuut geopend.. Of de verkoper ís achterlijk, of hij doet alsof
Ik had 2 diamond paintings besteld, los van elkaar, zat zelfs een paar dagen tussen, maar blijkbaar bij dezelfde verkoper. 1 was een custom waar je zelf een foto voor in moet sturen. Omdat ik toch geen goede foto kon vinden deze painting gecanceld. De verkoper vroeg me om een foto en ik heb toen meteen aangegeven dat ik de order heb gecanceld. Daarna kreeg ik de melding dat order geshipped was Dus afgewacht, kreeg ik 1 painting binnen, maar op de verpakking stond ook die andere painting, maar die zat er dus niet in. Inmiddels meerdere keren over en weer berichtjes gestuurd, aangegeven dat ik geld terug wil omdat ik de order heb gecanceld en niets heb ontvangen. Vandaag ineens weer de vraag welke diamonds (steentjes) ik mistte Dispuut geopend dus inmiddels
Siamsmeesje schreef:Daar volg ik ook nog even voor mee
Voor degene die zich afvroeg of het normaal was dat een bluetooth headset maar 2 uur werkt? De mijne gaat makkelijk 5 uur mee na opladen (ja, degene waar ik m'n geld voor terug gekregen heb).
Keet schreef:Marjoow schreef:Ik open ook direct een dispute. Veel gemakkelijker
Heb niet zoveel zin in gezeur met een Chinees die niet fatsoenlijk Engels kan
Ik ook eigenlijk probeer wel altijd "vriendelijk" in te zetten qua vergoeding.
Niet een total refund als er 1 van de 10 mist of als de kleur niet precies is zoals op de foto
Had 10 usb connectors gekocht. Zaten er 9 in het zakje.
Heb 0.25 cent van de 2.50 teruggevraagd.
SMDR93 schreef:Wanneer openen jullie een dispute? Heb eerder altijd mijn artikelen ontvangen dus nooit eentje hoeven openen. Maar heb 2 augustus wat besteld en het is nog steeds niet binnen en kreeg netje een mailtje dat mijn protection een maand verlengd is. Wat moet ik nu doen?
SillyB schreef:kan iemand een linkje posten van die vliegenzakken? hier ook last van vliegen!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 bezoekers