Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Siamsmeesje

Berichten: 2235
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 15:12

Misschien kunnen jullie me helpen, want ik probeer dus de hierboven genoemde wasballetjes te bestellen (die in Nederland gewoon 6 euro per 6 kosten -O-). Maar ik krijg met geen mogelijkheid een account aangemaakt :(

Voor de zekerheid alle cookies nog eens handmatig toegevoegd, maar niets. De hele site reageert totaal niet. En ik wil toch graag die balletjes bestellen, want de haren van mijn Turkse Angora's zijn zo glad en fijn dat zelfs een droger niet optimaal helpt :o

En dan maar gelijk nog een heel stel andere zaken zoals inderdaad die invisibobble's en nog wat leuke haardingetjes :D

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2235
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 15:34

Ben absoluut geen fb-er, dus ik vind inloggen daarmee juist niet handig. Bovendien is mijn fb ook zo goed als leeg, dus daar kunnen ze ook niets uit afleiden.... :o
Sterker, ik gebruik het zo weinig dat ik nu zelfs niet eens meer zou weten hoe ik ooit opnieuw zou moeten inloggen op facebook O:)

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2235
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 15:10

Tinkerloos schreef:
Siamsmeesje schreef:
Misschien kunnen jullie me helpen, want ik probeer dus de hierboven genoemde wasballetjes te bestellen (die in Nederland gewoon 6 euro per 6 kosten -O-). Maar ik krijg met geen mogelijkheid een account aangemaakt :(

Voor de zekerheid alle cookies nog eens handmatig toegevoegd, maar niets. De hele site reageert totaal niet. En ik wil toch graag die balletjes bestellen, want de haren van mijn Turkse Angora's zijn zo glad en fijn dat zelfs een droger niet optimaal helpt :o

En dan maar gelijk nog een heel stel andere zaken zoals inderdaad die invisibobble's en nog wat leuke haardingetjes :D
In de playstore is een AliExpress app. Misschien gaat het daar wel mee?

Noem mij maar een ouderwetse muts ( :P ), maar ik heb een hekel aan betalen via mijn telefoon. Ook een beetje zelfbehoud, anders wordt het wel heel makkelijk om failliet te gaan 8-)

Ik probeer het straks gewoon nog een keer, en anders mail ik wel direct naar Ali. Kijken wat ze dan kunnen (en willen) doen.

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2235
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 01:44

geerte schreef:
Waar loop je dan tegenaan dat het niet lukt?

Waar ik tegenaan loop is dat de hele site totaal niet reageert. Ik heb zelfs alle cookies nog eens handmatig toegevoegd om zeker te zijn dat dat niet het probleem kon zijn. Toen kreeg ik wel de prijzen ineens in euro's, maar de site reageerde totaal niet zodra ik het nieuwe account wilde bevestigen.

Heb het nog niet kunnen proberen verder, we kregen onverwacht visite vandaag. Maar zoals gezegd, we doen nog één poging en dan mag de klantenservice zich erover buigen.

Inmiddels begin ik bijna hebberig te worden van sommige dingen die ik langs zie komen :')

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2235
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 02:34

Nou, hulp is niet meer nodig :)
Ik kan nu hebberig worden zoveel ik wil.... Bleek hetzelfde probleempje te zijn als met de boktmarkt lang geleden. De overactieve virusscanner blokkeerde het mooi af... Blij dat ik eruit ben, op naar de genoemde wasballetjes en de haaraccessoires *\o/*

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2235
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 22:55

lor1_1984 schreef:
Heb je ook al een rubberen borstel?
Die zijn nu nl te koop bij Action voor €1,29 en zouden ook goed moeten helpen tegen kattenharen.
Enne, de afspoelbare kleefrollers van aliexpress in normaal en in 'pocket' formaat helpen ook goed in mijn ervaring met een kat met zacht haar (al denk ik dat die van jouw katten fijner en zachter zijn).

Rubberen borstel, rubberen handschoenen, afspoelbare rollers, lijmrollers, de hele bende ligt hier, maar zeker deze winter met dat rare weer blijven ze zo hard verharen dat er haast niet tegenop te werken is.

Plus dat sommige stoffen het harder aantrekken dan andere stoffen. Of het ligt aan de verf, geen idee. Maar bijv de ene spijkerbroek blijft prima, terwijl een ander model van hetzelfde merk wel een haarmagneet lijkt. En inderdaad, hele zachte fijne haren, die ook bijna overal tussen kruipen.
Dus als die wasballetjes in de was ook al wat haren kunnen verwijderen sla ik weer twee vliegen in één klap terwijl de was draait :j

De vacht van Turkse Angora's is wat dat betreft heel anders dan de vacht van Siamezen en Balinezen die ik hiervoor had.

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2235
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 20:44

lor1_1984 schreef:
Mandyy schreef:
Wit valt ook enorm op. :\

Geloof ik graag ja, ik heb wat dat betreft veel mazzel met mijn donkerbeige gemêleerde kat.
Het valt pas op als het echt in vlokken er vanaf komt.
Nadeel: je hebt dan ook gegarandeerd een dikke laag op je meubels en tapijt enzo zitten. :+

Nou, ik heb beiden nu meegemaakt, pointed gemeleerd en wit, maar geef mij dan maar het gemeleerde. Geeft veel minder opvallende haren :j

Straks ook even kijken bij de kattenspeeltjes, want dit stel moet je echt bezighouden met denkspelletjes.

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2235
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 20:58

Bedankt voor de tip, want ik zoek dan inderdaad puzzeltjes voor ze.

Lilac is lichter dan blue, en vind ik erg mooi. Ik heb alle point-kleuren gehad in de loop der jaren, maar afgezien van inderdaad de seals op witte t-shirts was de rest beduidend minder opvallend.

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2235
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 00:50

Ik heb de wasballetjes inmiddels besteld, en een groentesnijder. Als de balletjes er zijn laat ik wel weten hoe ze werken :)

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2235
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 19:45

Hier zijn vandaag de wasballetjes binnen komen rollen :D
Helaas had ik net de gemiddeld harigste was al gedaan, dus ze blijven nog mooi even in de verpakking zitten. Al was het alleen al omdat die dingen het perfecte formaat en uiterlijk hebben voor kattenspeelgoed :=

En voor wie zich met meloenzaadjes bezig houden, vergeet niet dat meloenen in dit klimaat heel veel warmte nodig hebben. Dus een bed wat je eerst uitgraaft en vult met verse paardenmest, daarna weer een mooie laag aarde eroverheen. De mest gaat dan composteren en levert de warmte waar meloenen zo gek op zijn :) En verder vooral geluk hebben met het weer :D
Zelf kreeg ik zowaar twee watermeloenzaadjes bij Appie, dus ik ga ook een poging doen, maar dan wel in de kas... Ik heb helaas niet de beschikking over een mest-produktie eenheid /3 O:)

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2235
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 23:07

Hier kwam vandaag de groentesnijder binnen, keurig met de pakketdienst van Post.nl. Ben nog steeds verbaasd dat het allemaal kan voor zulke prijzen, maar m'n portemonee is er blij mee.

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2235
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 13:04

Nikkii026 schreef:
Siamsmeesje schreef:
Hier kwam vandaag de groentesnijder binnen, keurig met de pakketdienst van Post.nl. Ben nog steeds verbaasd dat het allemaal kan voor zulke prijzen, maar m'n portemonee is er blij mee.

Mag ik vragen welke jij hebt? en of het een beetje werkt? :D

Ik heb eentje die blijkbaar voor het merk Gefu was geproduceerd (origineel doosje), maar in het nu niet meer hippe zwart is. Gefu verkoopt deze Spirelli's hier voor bijna 25 euro...
http://nl.aliexpress.com/store/product/Hot-Vegetable-Slicer-Fruit-Cutter-Spiral-Shred-Process-Device-Kitchen-Peeler-Tool-Kitchen-Utensils/1292944_32440597217.html
Ik heb het alleen nog niet gebruikt, hij gaat eerst door de afwas. Maar van de week heb ik wel courgette-spaghetti op het menu staan, dus tot het uitproberen duurt niet zo lang :)

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2235
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 15:24

Die heb ik dan gemist, anders zou ik hem waarschijnlijk daar ook gehaald hebben :j
Nu heb ik er net 3,50 euro voor betaald, dus portemonee toch ook nog blij :D

Maar omdat ik heel Gefu niet kende, heb ik even gegoogeld, om vervolgens bijna van mijn stoel te vallen.... 8-)

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2235
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 12:24

Voor wie de ervaringen van de wasballetjes wilden weten, ze werken, maar het lijkt er haast op alsof ze zich eerst moeten inwerken....
De eerste keren haalden ze hoofdzakelijk mijn eigen haren uit de was :+
Vandaag de derde keer, en nu voor het eerst ook wat plukjes kattenharen mee gekomen. Wel heb ik ook het idee dat de wasmachine niet stampvol moet zitten, maar tot nu toe gaat het zozo voor mijn gevoel. Eens zien hoe het gaat over een paar maanden.

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2235
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 18:17

Grainey schreef:
Siamsmeesje schreef:
Voor wie de ervaringen van de wasballetjes wilden weten, ze werken, maar het lijkt er haast op alsof ze zich eerst moeten inwerken....
De eerste keren haalden ze hoofdzakelijk mijn eigen haren uit de was :+
Vandaag de derde keer, en nu voor het eerst ook wat plukjes kattenharen mee gekomen. Wel heb ik ook het idee dat de wasmachine niet stampvol moet zitten, maar tot nu toe gaat het zozo voor mijn gevoel. Eens zien hoe het gaat over een paar maanden.

Ah, dankjewel voor het delen van je ervaring :D ik ben benieuwd, bij mij zal het vooral gaan om een fleece trui, fleece kleedje, menschort, zadeldekje oid, dus overvol zal de wasmachine dan nooit zitten. Ze zijn ondertussen verstuurd, dus ik hoop ze binnenkort in huis te hebben :)

Bij mij gaat het ook vooral om fleece, maar de haren van mijn katten zijn niet alleen lang, maar ook heel fijn. Dat wriemelt zich overal in, en is daardoor een stuk lastiger. Paardenharen gaan hier heel wat makkelijker uit fleece.
Voorlopig blijf ik ze zeker nog wel gebruiken, al was het maar onder het mom dat alles wat eruit gehaald wordt is meegenomen :+

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2235
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 13:48

Keet schreef:
Ben benieuwd of kleding nog beschadigd door die balletjes

Hier tot nu toe nog geen schade gezien aan kleding.

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2235
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 11:12


Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2235
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 00:58

Nou, vanavond toch ook maar weer wat dingen besteld. Sommigen stonden al zolang op m'n list dat ze ondertussen flink waren afgeprijsd, dus maar wat knopen doorgehakt. Ik zoek al een poos naar hoesjes voor mijn inmiddels behoorlijk ouderwets wordende telefoon, en alleen op Ali kon ik nog wat leuke vinden, maar inmiddels worden ze bijna allemaal afgeprijsd. Dus kans dat ze er binnenkort uit gaan.

Uiteindelijk hield ik een wierookbrandertje, 2 telefoonhoesjes, 3 sleutelhangers en wat Harry Potter sieraden (deze laatsten als cadeautjes) over.
Nu dus maar afwachten tot de hele handel binnen komt of afgehaald kan worden :D

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2235
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 11:54

Grainey schreef:
Ik heb de was balletjes uitgeprobeerd, ze werken hier wel! *\o/* Ik heb er 2 in de was gedaan en ze zitten vol haar. Nu nog zien uit te vinden of je dat haar er ook weer af kunt krijgen ik vermoed van niet maar we gaan er even naar kijken. Weggooien na 1 of 2 keer is ook zo zonde... >;)

Hier is het ook gewoon plukken aan de balletjes om de haren eraf te krijgen.
Maar als jij ze wel vol haar krijgt, zou ik graag willen weten hoe vol jij je wasmachine doet? Hier gaat die behoorlijk vol, dus misschien dat mijn balletjes te weinig ruimte hebben om door de was heen te dansen?
Hier vangen de balletjes voornamelijk mensenharen en bijna geen kattenharen >;)

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2235
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 15:41

Hmmm.... Mijn katten zijn ook halflangharig, en nog eens verschrikkelijk fijn van haar. Dat kruipt letterlijk overal in, dus ik hoopte een deel met de balletjes uit de was te kunnen vissen.

Dan probeer ik het ook nog een keer met een wat minder volle was. Hier gaat alles erin, jeans, fleece, katoen enz. gesorteerd op kleur.
Ben wel benieuwd of het met andere stoffen ook zo goed werkt bij jou.

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2235
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 17:58

Je kan het proberen, maar weet wel dat de meeste dahlia's als wortelknol verkocht worden.
Dus als je exact dezelfde dahlia wilt, kan je beter op zoek gaan naar een plant met wortelknol. De kans is anders groot dat je zaad krijgt van deze ouderplant (als je geluk hebt), maar dat de jonge plantjes er niet op gaan lijken.
Bovendien is er ook nog de niet geringe kans dat het zaad wat je krijgt niet eens een dahlia is.... Je weet het immers pas zeker als je tijd om een dispute te openen al verstreken is....

Ik zou het dus nooit doen, dan maar iets meer betalen maar zeker weten wat ik krijg :D

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2235
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 14:28

En als je het later nog eens probeert? Ik kon vorige week een aantal dagen zelfs niet eens inloggen, maar deze week werkt het allemaal weer normaal.
Van mijn bestelling van 15 april zijn sinds vanmiddag het horloge en een ketting binnen.

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2235
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 16:26

magli schreef:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met spiralizers via Aliexpress? Kwaliteit? Ik zag dat er iemand deze had gekocht, maar ging toen achteraf nog posten over wat ze er van vond.

deze dus: http://nl.aliexpress.com/item/Hot-Veget ... .42.QssOQq

Ik heb die gekocht, en werkt prima. Alleen ben ik al een mesje kwijt, maar ik sluit niet uit dat dat komt door mijn eigen onhandigheid (en soms misschien zelfs wel hardhandigheid) :o
Kortom mijn draaitechniek laat ernstig te wensen over :D
Maar als het nodig is, koop ik er weer eentje, het bevalt mij heel goed.

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2235
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 12:54

aMomentLT schreef:
Hier gistere teen tas voor me camera besteld..

Draagt dat niet wat lastig?? <<)

Ik heb net de ontvangst bevestigd van twee hangers/klokje en wat sleutelhangers. De hangers waren er met 10 dagen de sleutelhangers met 13 dagen. Niet verkeerd dus :)
Nu nog wachten op twee telefoonhoesjes, een wierookhoudertje en een hangertje.

Zelf zoek ik nu nog naar een gel polssteun voor bij de computer, maar daar is ook best nog een heleboel keus in.

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2235
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 20:03

Die rugzakken zijn zeker leuk, bijna nostalgie, ik had vroeger ook zoiets :)

Hier is inmiddels het eerste telefoonhoesje binnen. Netjes 10 dagen onderweg geweest.

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 45 bezoekers