Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Siamsmeesje

Berichten: 2226
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 12:02

Voor wie vroeg naar de laptop sleeve?
De mijne is gisteren binnen gekomen, en is werkelijk een perfect fit, zelfs met de nanozender van de muis erin gestoken +:)+

Ben weer dik tevreden *\o/*

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2226
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 13:53

Stamper schreef:
Dat was ik!
Nu zag ik ook dat ze voor de adapter zo'n hoes hebben!
Ik ben heel erg benieuwd, hij is 6 december verstuurd, dus logisch dat de track code het nog niet doet, al ben ik gewoon heel erg benieuwd naar de sleeve!

Heb je een foto ervan, ben erg benieuwd! :D
Bij wie had je besteld? Ik bij: New Stylish

Ik had besteld bij More Than You Want, en dan heb ik die met de draak erop :D
https://nl.aliexpress.com/item/Hot-Laptop-Sleeve-Tablet-Case-Notebook-Protective-Cover-For-7-10-12-13-15-inch-PC/32268167903.html?detailNewVersion=&categoryId=380110

Maar adapterhoesjes heb ik nog niet gezien, eens kijken of ik die kan vinden, want dan slingeren die snoeren zich niet overal omheen in m'n tas.

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2226
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 21:07

Dank je! Ze lijken wel heel erg veel op schooletuis waar ik een paar maanden geleden naar keek.
En dat maakt dat ik me nu ernstig afvraag waarom ik zelf niet eerder op dat idee ben gekomen, had me toch een usb-kabel gescheeld >;)

Je hebt me op een idee gebracht, dank je wel :D

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2226
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 23:42

Eloya schreef:
Mijn handige hebbe dingetje is ook binnen :P het is een stop die je in je afvoer van de douche kan doen die al je haar opvang zodat het putje niet verstopt raakt. erg handig

Verder wacht ik nu alleen nog op een diamond painting

Heb je een linkje van dat hebbedingetje? Hier kunnen we zoiets ook wel gebruiken namelijk :o

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2226
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 20:06

Bedankt, dan ga ik eens kijken of onze afvoer geschikt is voor dit ding, want het kan hier echt geen kwaad :)

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2226
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 23:35

Helga, zit er ook een beugel in? Ze zijn inderdaad heel mooi, en het prijsje.... :=

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2226
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 18:20

_helga_ schreef:
Siamsmeesje schreef:
Helga, zit er ook een beugel in? Ze zijn inderdaad heel mooi, en het prijsje.... :=

Ja zit erin :)

+:)+

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2226
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 09:40

Heeft iemand hier al gemerkt dat als je selecteert op gratis verzenden, dat er bij aanklikken van het artikel ineens staat dat naar Nederland er toch verzendkosten bij komen? Geen idiote bedragen gezien tot nu toe, maar wel tot pakweg 2 euro.

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2226
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 11:26

Ok, dan wacht ik het voor een aantal artikelen even af, maar ik wilde juist een Hoodie gaan bestellen die al een poosje in m'n mandje ligt. Dan mail ik die verkoper eerst wel, en dan zien we wel. In het ergste geval wacht ik dan nog wel even :D

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2226
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 17:41

Binnen een week? We zullen het zien, heb gisteravond een trui besteld, en een bewateringssysteem voor in de tuin.
Zou wel heel mooi zijn als ik dat met een week binnen zou hebben.

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2226
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 13:57

Iemand suggesties hoe een klacht beetje leuk aan te pakken?
Ik heb vandaag mijn simpele bewateringssysteem voor de tuin binnen gekregen. Netjes drie zakjes. Alleen.... Twee van de drie verpakkingen waren kapot, en er blijkt een tuit te ontbreken.
Graag wil ik die laatste ook binnen hebben, want op basis van hoeveel ik nodig ga hebben, heb ik besteld.

Ik begin natuurlijk eerst bij de verkoper. Foto's maak ik zo, envelop heb ik ook nog.

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2226
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 13:45

Szan schreef:
Heb normaal L, heb XXXL besteld en die zit prima. Zie wel dat de mijne iets anders is:

https://m.nl.aliexpress.com/s/item/3259 ... 60civVfeE&

Deze heb ik ook, heerlijke stof inderdaad. Het merk wat genoemd wordt heb ik zelfs nog nooit van gehoord. Laat staan dat ik het herken als (mogelijke) nep :=
Maar ik overweeg om ook de vest-uitvoering nog te bestellen, lijkt me ook heerlijk :j

Edit: inmiddels eens gegoogled op het Naketano, en inderdaad. Wel erg leuke spullen, ondanks dat namaak niet genoemd mag worden, bedankt voor het noemen. Had het anders nooit geweten, en denk zomaar dat ik wel eens vaker daar op de echte site zal snuffelen :j +:)+

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2226
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 21:47

Nee, schijnbaar is Nederland intussen meer geld waard. Heb laatst zelf een 2-ster uitgedeeld omdat de verkoper adverteerde met gratis verzending, maar ik vervolgens wel verzendkosten kreeg voorgeschoteld :(

Nu kijk ik serieus verder als er ineens verzendkosten bij komen, ze moeten echt iets bijzonders bieden wil ik daar dan nog wat bestellen.

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2226
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 13:15

Kruissteek borduren doe ik al jaren, maar ik moet eerlijk zeggen dat de meeste ontwerpen bij Ali me totaal niet aanspreken.
Anders binnenkort even kijken of er weer nieuwe zijn die misschien aardig zijn.

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2226
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 16:16

m0niekkkie schreef:
Gisteren deze sticker binnen gekregen, voor mijn kattenkamer. :D
[ [url=m/bEPLk3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze had ik al en die kussenhoezen ook van Ali;
[ [url=m/IgxX8j.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/iQsc7Y.jpg]Afbeelding[/url] ]

Voor mij graag een linkje van de linker kussenhoes _O-

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2226
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 15:54

Heb je daar een linkje van? Die balletjes had ik vroeger ook, en de katten waren helemaal happy ermee. Maar op de één of andere manier kan ik ze nauwelijks nog vinden.

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2226
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 08:26

Heb je een linkje voor die fineliners? ik zoek nog een set kleurtjes voor op de uni bij m'n aantekeningen :o

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2226
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 22:42

Bedankt, ze hebben wel hele leuke dingen, ook om lekker te tekenen :x
Nu is de keuze nog moeilijker.... :~

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2226
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 22:00

Besef wel dat namaak hier absoluut niet besproken mag worden :n
Regels van Bokt.

Zelf heb ik gisteren en vandaag voor het eerst in maanden weer eens wat besteld. Wat zaken voor m'n nieuwe telefoon (hoesjes, tempered glass) en nog wat reserve polssteunen (van een model wat ik hier in NL überhaupt nooit gezien heb), en een paar nieuwe etuis voor op de uni. M'n oude werd wat te klein voor alles, en een doorzichtige voor tijdens de examens. En een sportarmband zodat de telefoon mee kan met hardlopen, ook als ik geen jasje draag.

Nu dus maar wachten tot de pakjes binnen gaan rollen :D

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2226
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 20:49

Heel interessant deze linkjes :j
Sla ze even op, voor als ik straks weer hebberig wordt O:)
Maar eerst moet de lading die nu besteld is aankomen :o

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2226
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 17:02

Daar loop ik ook steeds vaker tegenaan, maar dat beloon ik dan vooral door verder te zoeken. Tot nu toe is het me nog steeds gelukt om wat ik zocht alsnog gratis te laten verzenden.
Al reken ik het wel na hoor, want soms werd het wel gratis verzonden, maar was de prijs alsnog duurder dan met verzendkosten :=

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2226
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 13:58

Stijgende verzendkosten heb ik nog niets van gemerkt, Germie. Dat is pas echt heel vervelend :(

@Zidore, helaas werkt dat filter dus niet altijd :n
Ik zoek altijd op gratis verzenden, maar al meerdere malen gehad dat zodra ik iets in m'n mandje stopte, er spontaan de tekst verscheen dat, omdat ik in NL woon, er dus verzendkosten bij kwamen -O-
Dan werd het door mij dus net zo snel weer uit m'n bestelling gehaald :evaw:
Toppunt is zelfs, dat ik het één keer heb gehad dat het pas bij betalen ineens een post verzendkosten erbij stond. Toen heb ik de hele betaling natuurlijk afgebroken.

Verzendkosten is nog tot daar aan toe, maar vermeldt het dan netjes voor je je bestelling in je mandje stopt.

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2226
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 16:18

Linkje? Ik ben langzaam aan het kijken naar een tweede erbij.
Hoe is die van ju met dierenharen?

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2226
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 22:29

manonutjuh schreef:
ISEELIFE 1300 PA Slimme Robot Stofzuiger 2in1 voor Thuis Droog Nat Water Tank borstelloze motor Intelligente Reiniging ROBOT ASPIRADOR
http://s.aliexpress.com/i2yaAjM3?fromSns=Copy
Wij hebben deze en 2 honden.

Ideaal! Hij heeft meer moeite met mijn lange blonde haar! Vriendin heeft dezelfde en ook tevreden. Dweilen gebruik ik niet.

Buxy schreef:
ILIFE V5s Pro Intelligente Robot Stofzuiger met 1000 PA Zuig Droog en Nat Dweilen
http://s.aliexpress.com/IrA7jUZZ?fromSns=Copy to Clipboard

Mooi, ik heb nu een Dirt Devil die al jaren prima werkt, maar ik wil er eigenlijk nog eentje bij voor de bovenverdieping. Wel zo makkelijk met twee halflangharige katten. Zelfs die dweil kan wel eens handig zijn voor mijn mini-keuken en badkametjes-met-wc :D
Ik heb ze in ieder geval vast op mijn lijstje gezet, de moeite waard om eens verder naar te kijken.

Wat betreft invoerrechten enz, ik bestel inmiddels lang genoeg om te weten hoe dat zit :j
Dus ik bestel niet zomaar voor zulke bedragen rechtstreeks, en inderdaad, deze kunnen verzonden worden vanuit Spanje. Heel praktisch dus :)

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2226
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 10:33

Zidore schreef:
Wat de robotstofzuigers betreft.. Dan koop ik liever deze in NL https://www.coolblue.nl/product/745238/ ... r-2-0.html want dan heb je garantie & betaal je minder!

Ja, dat is de opvolger van welke ik nu heb (en met 80 euro nog goedkoper!).
Dierenharen worden altijd een uitdaging genoemd, maar de mijne is top als het gaat om de haren van de katten.
Ik heb juist interesse in die andere vanwege het dweil-deel, daar betaal je anders vaak dubbel voor. Voorlopig studeren we er nog op en is de aanschaf pas over een paar maanden op z'n vroegst :)

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 4 bezoekers