Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 23:17

Even over status van verzending: mijn pakketje die na 2 weken al aankwam heeft nog 3 weken ofzo op overgedragen aan airline gestaan.

Pivione
Berichten: 386
Geregistreerd: 20-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 21:43

Hee Dames!

Ik heb voor het eerst iets besteld op Alie echter wil het neppe fitbit horloge na 1x al niet meer opladen. Betalen ze dan net als ebay een full refund uit?

Catoohh

Berichten: 266
Geregistreerd: 06-05-14
Woonplaats: Achterhoek

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 21:50

Hee iedereen,
Tijdje terug heb ik wat stickers gekocht voor m'n agenda/planner. Om de boel wat op te leuken. Hier de linkjes, mocht iemand hier het ook leuk vinden.
Ik heb de giraffes.
https://nl.aliexpress.com/item/cute-sma ... 0.0.Ky7m7C

https://nl.aliexpress.com/item/12-Sheet ... 0.0.Ky7m7C

En de lama's/alpaca's
https://nl.aliexpress.com/item/Kawaii-3 ... 0.0.Ky7m7C

Ook heb ik nog een nieuw telefoonhoesje in de bestelling staan. En heb ik me toch maar eens aan een make-up product gewaagd. Een highlighter.
https://nl.aliexpress.com/item/For-Onep ... 0.0.Ky7m7C

https://nl.aliexpress.com/item/Brand-Ma ... 0.0.Ky7m7C

annetm
Berichten: 921
Geregistreerd: 18-04-06
Woonplaats: Friesland

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 00:22

Ik heb een leuk jurkje gevonden maar zo'n matentabel zegt mij helemaal niks... Iemand een idee of deze maten een beetje overeenkomen met de Nederlandse maten? Ik heb normaal S/36

http://s.aliexpress.com/eqq2aqai

xZiva_

Berichten: 3994
Geregistreerd: 16-12-10
Woonplaats: Culemborg

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 02:24

Maattabel geeft het aantal cm's aan. Gewoon opmeten en je weet welke maat je moet hebben :))

Indestal
Berichten: 3591
Geregistreerd: 26-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 08:40

Pivione schreef:
Hee Dames!

Ik heb voor het eerst iets besteld op Alie echter wil het neppe fitbit horloge na 1x al niet meer opladen. Betalen ze dan net als ebay een full refund uit?



Ik heb verschillende keren iets bij ali expres besteld, allemaal rotzooi, of nooit gekregen of poppenkledingmaten terwijl ze een matentabel,hanteren en alles er super uitziet...bij ontvangst volkomen andere stof, kleur, patroon etc...

Het is een gok en soms heb je mazzel....op berichten wordt ook niet of nauwelijks of zo maar wat gereageert...

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 08:49

Ik heb al mijn spullen van Ali of Wish in goede orde ontvangen, slechts 1 keer heb ik een minder product gekregen, dat was een telefoonhoesje die zo slap was dat die elke keer afgleed, daarvan heb ik gewoon mijn geld terug ontvangen. Ik heb echt verder nooit een slechte ervaring gehad. Kleding heb ik nog nooit besteld, dus daar kan ik niet over oordelen.

Nayan

Berichten: 317
Geregistreerd: 03-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 09:00

Na 150 bestellingen slechts één klacht die niet opgelost werd (setje babykleding met een dikke spelfout op shirtje terwijl het op de foto van de verkoper wel goed stond) en drie disputes moeten openen waarvan eentje uiteindelijk nog onterecht bleek ook omdat het product na een half jaar of zo toch aan kwam. Natuurlijk zijn het niet allemaal producten van topkwaliteit die jaren mee gaan (al zit er genoeg bij dat echt heel prima is!) maar daar is de prijs ook naar. Ebay zelfde verhaal.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 11:13

Tot nu toe weinig te klagen, problemen gewoon met de verkoper kunnen oplossen. Tot deze keer, een horloge wat maar niet kwam en niet kwam. En verkoper die niet reageert. Oke dispute geopend, hey ineens was de verkoper wakker. Heeft de protectietijd verlengd en gevraagd om nog 2 weken te wachten. Nou dispute dicht, 2 weken gewacht. Niets. Verkoper bericht gedaan dat ik gedaan had wat hij vroeg en dat ik er nu wel klaar mee was. Dat ik voorstelde dat hij een nieuwe opstuurde en dat mocht ik toch nog dubbel ontvangen ik contact zou zoeken om ze beide te betalen.
Antwoord verkoper: t is onderweg wacht alsjeblieft nog 2 weken. Ja daaaaaag. Dispute weer geopend, en gesteld dat de 60 dagen voorbij zijn en dat ik een volledige refund wil. Voorstel verkoper: wacht ajb nog 14 dagen. Afgewezen. Gewacht tot Ali insprong en mijn dispute is geldig verklaard, ik krijg dus mijn geld terug.

Weet iemand hoe trouwens? Want ze hebben het over mijn creditcard maar betaal normaliter met Ideal, al kan het zijn dat ik ooit een CC gekoppeld heb gehad.

Wat is in dit geval trouwens gebruikelijk? Alsnog feedback geven om andere kopers te waarschuwen of het zo laten omdat ik mijn geld terugkrijg?

XxDiandraxX

Berichten: 3996
Geregistreerd: 07-05-07

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 13:14

Ik heb nog niet zoveel besteld, denk 10 a 15 bestelling en nog nooit problemen gehad. Klop ik even af. Alles keurig netjes aangekomen en precies zoals het in de beschrijving stond..

Anoniem

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 14:13

Afbeelding
Afbeelding
Binnen 2 weken binnen en prima kwaliteit :) volgens het boekje 925 zilver ook nog :+ heeft me weer 19 euro bespaard bij de plaatselijke glimwinkel..

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 14:23

Die had ik ook een tijdje terug besteld. Helaas te klein maar wil m nog wel een keer bestellen in de juiste maat. Mooie ring!

Edit: kan m nu zelf niet meer vinden... Heb je toevallig de link?

Anoniem

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 14:42

Kijk eens wat ik heb gevonden op AliExpress
http://s.aliexpress.com/zEn6Fjeu

Moet zeggen hij is nét iets te groot maar ik heb gewoon dunne vingers en had 'm op de gok gekocht. Maar hoe langer ie om is hoe beter dat ie zit :+ volgende keer maar ringmaat 4,75 ofzo :')

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 14:47

Dank je! Ik had m eerst gekocht adhv de maattabel, maar mijn mm week blijkbaar af met die van hun :') nu 1 maat groter en dan moet t goed zijn.

knetterhard

Berichten: 2446
Geregistreerd: 13-02-12

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 17:01

Hallo iedereen,
Mijn bestelling is kapot aangekomen en ik krijg een nieuwe bestelling toegestuurd. Ik heb er een geschil voor geopend, maar de verkopen zegt dat een geschil 12 uur max mag duren en dat ik hem daarom moet verwijderen. En volgens de verkoper kan ik daarna opnieuw een dispute openen. Klopt dit?

Ik heb gezegd dat ik eerst wil wachten op een track&trace code van mijn nieuwe bestelling.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 17:12

Niet doen hoor. Gewoon open laten

Alja

Berichten: 25593
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 17:38


Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 18:26

knetterhard schreef:
Hallo iedereen,
Mijn bestelling is kapot aangekomen en ik krijg een nieuwe bestelling toegestuurd. Ik heb er een geschil voor geopend, maar de verkopen zegt dat een geschil 12 uur max mag duren en dat ik hem daarom moet verwijderen. En volgens de verkoper kan ik daarna opnieuw een dispute openen. Klopt dit?

Ik heb gezegd dat ik eerst wil wachten op een track&trace code van mijn nieuwe bestelling.


12 uur lijkt me onzin. Aan de andere kant, je kan hem rustig dichtdoen en weer openen als jullie er toch niet uitkomen samen, zorg wel even dat de verkoper de protectietijd verlengd als hij dat nog niet gedaan heeft ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 18:28

Alja schreef:
ik ben op zoek naar deze kleerhangertjes maar wil dan alleen wit
https://www.aliexpress.com/item/Free-sh ... .98.FWBxZ2

iemand die ze wel voor me kan vinden?
grijs vind ik ook nog acceptabel.


Heeft Wibra ze niet? Dat zou helemaal makkelijk zijn natuurlijk :+
Die hebben sowieso grijze kledinghangers voor baby/kinderkleding. Die heb ik namelijk ook in de kast :+

Aranel
Berichten: 20200
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 19:16

Afbeelding

Vanmiddag oa deze binnen gekregen :D
Verder nog Fenty bontslippers en een jurk voor mijn moeder.

Ik heb het nu trouwens 1 keer gehad dat iets niet aangekomen is een daarvan heb ik mijn geld terug gekregen. En ik bestel best vaak en veel :))

MosselJarig
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 20:42

Haha die heb ik ook alleen dan van de primark..
Ben nu nog op een pakketje aan het wachten... duurt lang

lor1_1984

Berichten: 12045
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 23:32

Ik heb een zooi kerstspullen gekocht. :')

knetterhard

Berichten: 2446
Geregistreerd: 13-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 08:28

knetterhard schreef:
Hallo iedereen,
Mijn bestelling is kapot aangekomen en ik krijg een nieuwe bestelling toegestuurd. Ik heb er een geschil voor geopend, maar de verkopen zegt dat een geschil 12 uur max mag duren en dat ik hem daarom moet verwijderen. En volgens de verkoper kan ik daarna opnieuw een dispute openen. Klopt dit?

Ik heb gezegd dat ik eerst wil wachten op een track&trace code van mijn nieuwe bestelling.


Afbeelding

Klopt dit?

Anoniem

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 08:30

Nee dat is onzin. Zij willen gewoon dat je 'm sluit zodat ze hun geld krijgen van ali. Lekker open laten staan.

knetterhard

Berichten: 2446
Geregistreerd: 13-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 08:47

Anoniem schreef:
Nee dat is onzin. Zij willen gewoon dat je 'm sluit zodat ze hun geld krijgen van ali. Lekker open laten staan.

Oké vandaar, ik hou hem gewoon open dan! Ik kreeg net dit bericht..

Afbeelding