Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Blue_Monday
Berichten: 581
Geregistreerd: 28-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 10:51

germie schreef:
Ik heb vorige week besteld bij een toko die 468 positieve reacties heeft. Maar mijn bestelling is nog niet verzonden. Morgen verloopt de processing time.


Ik heb hetzelfde ongeveer. Hield het sowieso niet goed in de gaten maar mijn product is ook op het aller laatste moment verstuurd. Ik heb een opblaasbaar matras voor op de achterbank van de auto besteld. De kleur die ik wou was niet meer beschikbaar en we hadden maar een weekje de tijd met processing time tot verzenden, dat is toch wel krapjes als je moet communiceren! Maar goed laatste dag was ie verzonden :D

Hij komt vanuit Europa, eerste keer dat ik dit meemaak. Nu staat er bij processing time ook maar iets van twee weken dus hoop dat ie snel aankomt :D

Wel gek, in Duitsland hadden ze nog wel de kleur die ik wou en in Frankrijk niet. Maar bij Duitsland moet je verzendkosten betalen en in Frankrijk niet. Nou ja niet zon enorm probleem komt toch een dikke deken erop als ik er op wil slapen maar wel jammer :=

Mijn hond moet ook mee hoop dat het matras heel blijft met de nageltjes als ik er een dikke deken op leg :=

Domiinique

Berichten: 122
Geregistreerd: 05-11-12
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 13:16

Ricie schreef:
Ik lees heel veel stilletjes mee maar heb een vraag....

Ben al lang op zoek naar een goeie powerbank...wil graag minimaal 10.000 miliampere. Hebben jullie ervaringen of tips met goeie powerbanks van Ali?


Kijk eens wat ik heb gevonden op AliExpress
http://s.aliexpress.com/ENVrmAJr

Deze powebank is echt super goed! Laad de telefoon/tablet ed echt enorm snel op en gaat ook lang mee.
Enig kleine “min” puntje is dat het opladen van de powerbank best lang duurt maar daarna kun je ook weer lang ermee doen :)

joyce83

Berichten: 5206
Geregistreerd: 03-10-06
Woonplaats: Vlodrop, limburg

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 19:10

Contact met verkoper opgenomen en deze stuurt een oplader na. Heeft ook een track en trace doorgegeven. Voorlopig doe ik dus nog niet aangeven dat het binnen is en geen dispute openen tot het pakje hier is. En natuurlijk opletten dat het niet verloopt.

Sadie

Berichten: 996
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: NOP

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 11:50

joyce83 schreef:
Contact met verkoper opgenomen en deze stuurt een oplader na. Heeft ook een track en trace doorgegeven. Voorlopig doe ik dus nog niet aangeven dat het binnen is en geen dispute openen tot het pakje hier is. En natuurlijk opletten dat het niet verloopt.


+:)+

sabine1979

Berichten: 2592
Geregistreerd: 10-10-11
Woonplaats: Oeffelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 06:17

Een tip voor mensen die schoenen op ali express willen bestellen, EN in de buurt van Kleve ( Duitsland) wonen.
In het centrum unterstadt zitten 2 winkels die schoenen verkopen die van ali express afkomen.
Je betaald paar euro meer, maar je kan ze passen :D

Kwam er gistermiddag achter toen ik in Kleve was, en DE schoenen zag die ik op ali wou bestellen *\o/*

colunder

Berichten: 3546
Geregistreerd: 22-10-07
Woonplaats: Bennekom

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 11:39

Even een vraagje:
Duurt bij jullie het bezorgen ook zo lang?
Ik weet dat het bezorgen 3 maanden mag duren, maar heb een periode gehad dat het allemaal vrij vlot bezorgd werd(ong 2 weken), maar de laatste tijd is dat beduidend langer(1,5 a 2 maanden).
Is dit bij meer mensen het geval?

Maartje_M

Berichten: 9363
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 12:20

Ja het duurt nu weer echt lang inderdaad

fjordjes

Berichten: 12029
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 14:33

Is dat niet omdat postnl staakt?

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 14:34

Ik heb geen idee, maar ik heb net een pakketje binnen gehad, ik geloof gewoon met een dag of 14

PeerAppel

Berichten: 3942
Geregistreerd: 06-09-11

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 15:10

Ik heb begin september 3 bestellingen heel kort achter elkaar geplaatst. 1 ding is binnen 12 dagen bezorgd en de andere 2 pakketjes zijn er nog niet. Weet dat de tracking niet heeeeeeel betrouwbaar is, maar de laatste tijd wel meer en die doet niet heel veel bij die 2 pakketjes. Ben het met je eens dus.

welmoed__

Berichten: 6558
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: North of Drenth

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 16:53

Ik heb nu net 3 pakketjes binnen gekregen met 2 week ongeveer.

marlonFloris

Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 17:37

Mijn laatse pakje vandaag binnen gehad een paar zilveren sterren oorbellen
Deze hebben er ook wel lang over gedaan.

Beide oorbellen komen van alie en zijn echt zilver want ik kan niet tegen nep spul.
Afbeelding

_kimm

Berichten: 1787
Geregistreerd: 27-02-11

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 17:52

Heb je de linkjes van beide oorbellen?

marlonFloris

Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 18:26

Alleen van de sterretjes de andere heb ik al ruim een jaar en die link bestaat niet meer.


Leuke 925 Sterling Zilver Tiny Star Charms Cirkels Kleine Loops Huggie Hoops Oorbellen Voor Vrouwen Sieraden Kinderen Meisjes Aros Aretes
https://s.click.aliexpress.com/e/5AaObIh

Zidore

Berichten: 5801
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Onder de regenboog

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 01:40


marlonFloris

Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 13:32

Ja vind ze ook heel leuk! Heb ze destijds in de sale gehaald dus heb er ook minder voor betaald.

eclair98

Berichten: 11603
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 14:19

Bij mij duurt het ook erg lang :O

Lynn_Nikita

Berichten: 25455
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 20:34

net even losgegaan met kinderkleding, kwaliteit is ontzettend wisselend ben ik achter gekomen maar ach, soms moet je een gokje nemen

Petrichor

Berichten: 10528
Geregistreerd: 14-04-06

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 23:25

Op de een of andere manier kan ik niet betalen op ali. Als ik naam van de kaarthouder wil intypen reageert hij niet. Meer mensen hier last van?

NNikki
Berichten: 243
Geregistreerd: 09-07-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 20:22

Ik heb een refund geopend omdat mijn bestelling die al verzonden was opeens geannuleerd was, en de verkoper zei dat het product uitverkocht was.
Nu zeggen ze het via Paypal willen terug te storten maar dat wil ik dus niet.
Nu heeft Alie de dispute ook al gesloten terwijl ik nog helemaal geen geld terug heb, weet iemand wat ik nu moet doen?

Nymbous
Berichten: 1134
Geregistreerd: 26-09-12

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 21:49

Hier hebben we een koptelefoon binnen gekregen, met 1 kant kapot.

Verkoper reageert niet, Alleen ik kan geen dispute openen omdat Aliexpress gezien heeft dat hij afgeleverd is.

Ik kan dus alleen maar op bestelling bevestigen klikken en niet op open geschil...

Wat moet ik hiermee? Iemand tips?

dravergekkie

Berichten: 9266
Geregistreerd: 15-07-05
Woonplaats: Den-Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 10:50

NNikki schreef:
Ik heb een refund geopend omdat mijn bestelling die al verzonden was opeens geannuleerd was, en de verkoper zei dat het product uitverkocht was.
Nu zeggen ze het via Paypal willen terug te storten maar dat wil ik dus niet.
Nu heeft Alie de dispute ook al gesloten terwijl ik nog helemaal geen geld terug heb, weet iemand wat ik nu moet doen?

Dit heb ik ook gehad ik was er niet mee akkoord gegaan en uiteindelijk stond het geld toen ineens terug op mijn rekening.

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 13:18

[***] schreef:
Hier hebben we een koptelefoon binnen gekregen, met 1 kant kapot.

Verkoper reageert niet, Alleen ik kan geen dispute openen omdat Aliexpress gezien heeft dat hij afgeleverd is.

Ik kan dus alleen maar op bestelling bevestigen klikken en niet op open geschil...

Wat moet ik hiermee? Iemand tips?


Ik weet niet of je via de app probeert maar, op de app gaat het zo:
Ga naar je orders toe, druk op de order waar je een dispute wilt openen. scroll Naar beneden en daar staat als het goed is open dispute. Vanuit daar kun je een dispute openen ook als je het product al is bevestigd voor levering.

eclair98

Berichten: 11603
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 18:04

Ik heb een pakketje waarbij staat dat hij binnen is, maar dat is ie dus niet. Verkoper een berichtje verstuurd, krijg een heel vaag berichtje terug waar ik geen kaas van kan maken. Wie is er goed in puzzels _O-

Nog vager, ik krijg het antwoord van een andere verkoper dan waar ik besteld had. :+

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 18:06

Ik kan wel puzzelen voor je als je wil! Hahaha

Ik had pas een pakketje en die stond nog op geaccepteerd door de vliegtuigmaatschapij of iets in die richting en die was hier al binnen.