Star Stable Online #4

Moderators: Muurp, zonnebloem18

Eleionomae

Star Stable Online #4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-15 16:02

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Omdat het vorige topic naar de HK is verplaatst omdat hier toch veelvuldig off topic werd gegaan, is hier een nieuw topic voor Star Stable. De bedoeling is nu dan ook wel dat er hier serieus over het spel wordt gesproken en dat jullie niet onnodig oneliners plaatsen. Jullie kunnen off topic lekker door kletsen in het HK topic:
[HK] Star Stable, The Adventure Goes On! #3

Veel plezier allemaal :)
Laatst bijgewerkt door Eleionomae op 30-07-15 05:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel en OP aangepast

♥ Lieve Jos wat missen wij jou.. 07-04-2017 ♥

Juliette

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 16:08

2EEEEEEEEEEEEEEEE :D

Okay okay, sorry :')
Hebben jullie ook gezien dat er bij Silverglade Village een championship ding is? Echt cool, denk dat er volgende week een nieuwe champ zal komen :D *\o/*

Edit: Ooh de post van Doef(?) is weggehaald, nu ben ik 1e :D
Nu hopen dat ik ook een keer 1e word bij een championship. :+
Laatst bijgewerkt door Juliette op 04-06-15 16:11, in het totaal 2 keer bewerkt

Rebecca

Re: Star Stable

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 16:08

Als die Champ maar niet te pittig is , ben eigenlijk helemaal niet van de champs ik kan niet tegen mijn verlies :')

Utopia 01-05-09 / 27-11-15 , de hemel heeft er een ☆ bij . Kerst 01-11-2007 / 13-08-2016 ☆

Jolijn8

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 16:12

Rebecca schreef:
Als die Champ maar niet te pittig is , ben eigenlijk helemaal niet van de champs ik kan niet tegen mijn verlies :')

hahaha, +1 :+

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 17:04

weer een nieuw topic.
ben de afgelopen tijd niet online geweest maar heb wel alle nieuwtjes proberen bij te houden, lees onder mijn mee lees steen mee.
zijn de nieuwe paint's een beetje snel?

Juliette

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 17:07

Valerie93 schreef:
weer een nieuw topic.
ben de afgelopen tijd niet online geweest maar heb wel alle nieuwtjes proberen bij te houden, lees onder mijn mee lees steen mee.
zijn de nieuwe paint's een beetje snel?

Even snel als de quarters tot zover ik weet. :)

HorseQuote

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 17:17

Oh -O- Ik weet alleen niet of ik twee topics bijhouden wel zo praktisch vind..

Maar goed, ik was in een goede bui vandaag :o Ik heb 3 paarden gekocht :D

Paint Horse (grijs); Daydream
Arabian (wit en wit met stippels); Airwalker en Firejumper :D

Nu zijn m'n centjes wel een beetje op :')

Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 17:20

Verslaafde :')

Zal online komen , paint trainen. Ding zijn beweging kan ik niet aan wennen maargoed hij is knap

Utopia 01-05-09 / 27-11-15 , de hemel heeft er een ☆ bij . Kerst 01-11-2007 / 13-08-2016 ☆

_Floortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 17:24

Hallo! Kan ik mij hier ook melden?
Ik heb sinds gister StarStable omdat ik mij behoorlijk verveelde en Cassidy mij toen aanraadde om StarStable te downloaden. Ik heb geloof ik alle missies van vandaag al gedaan. Of nou ja, ik zou er nog 1 kunnen doen maar daarvoor heb ik een pony nodig maar ik heb geen idee of het voor mij al mogelijk is er 1 te kopen, en zo ja, waar en hoe. :)
Als er verder nog iets is wat jullie van mij willen weten hoor ik het wel!

Annabel, Dorus, Eefje en Goodwin <3

HorseQuote

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 17:26

Sorry, om een pony te kopen heb je SC nodig, en die krijg je helaas niet als je geen Star Rider lidmaatschap hebt ;( De quests gaan ook nog verder wanneer je SR bent, en krijg je toegang tot de andere gebieden :)

Maar welkom :D Misschien ook leuk om in het HK-topic te kijken? :)

_Floortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 17:28

Ja dat dacht ik al! Dan wacht ik gewoon tot morgen tot er weer nieuwe missie's zijn! :D
Ik zal eens een kijkje nemen! :)

DanonePower

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 17:31

SC krijg je wel door codes in te voeren, dus als je star stable in de gaten houd kun je misschien alsnog een pony kopen. En hier word het ook meestal gemeld als er een code is.

Naar die champ ben ik ook benieuwd naar. Hoop op springbalken die er af kunnen vallen of zo iets. Gewoon iets nieuws in de champ.

Hoe zit het eigenlijk met het verboden gebied "Niet alles wat verborgen is zijn botten". Weet iemand waar die al ongeveer kan liggen? Zo ja, waar?

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 19:38

DanonePower schreef:
Hoe zit het eigenlijk met het verboden gebied "Niet alles wat verborgen is zijn botten". Weet iemand waar die al ongeveer kan liggen? Zo ja, waar?

Theorie van aman2002 :
Citaat:
Oke een omschrijving:
Als je naar asland wilt staat daar natuurlijk die ijsbergding met het rode verkeersbord of hoe je dat dan wilt noemen... Dan kan je daar naar links richting de bergen. Dan klim de langs die bergen en als de bergen dan ophouden ga je langs de zijkant van de bergen naar rechts. Dan heb je daar zo vliegende ijsplatform en ik dacht daar een soort van opening te zien met een paar botten.

Ik weet het niet zeker he!

Maar hoe, geen idee. Ik heb geprobeerd langs/over die bergen te geraken maar nog geen succes. als iemand het weet, meld het ons :D
Welkom trouwens, Floortje! zit je op MistyMountain server? (dat kan je zien door op de site van starstable op 'move server' te klikken.)

:D tip: schoentje هل تستطيعين ان القراء هذا؟

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 19:45

Floor zit op MM ja! Ben net vrienden met der geworden ;)

DanonePower

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 19:47

merrylegs schreef:
Oke een omschrijving:
Als je naar asland wilt staat daar natuurlijk die ijsbergding met het rode verkeersbord of hoe je dat dan wilt noemen... Dan kan je daar naar links richting de bergen. Dan klim de langs die bergen en als de bergen dan ophouden ga je langs de zijkant van de bergen naar rechts. Dan heb je daar zo vliegende ijsplatform en ik dacht daar een soort van opening te zien met een paar botten.

Ik weet het niet zeker he!

Maar hoe, geen idee. Ik heb geprobeerd langs/over die bergen te geraken maar nog geen succes. als iemand het weet, meld het ons :D
Welkom trouwens, Floortje! zit je op MistyMountain server? (dat kan je zien door op de site van starstable op 'move server' te klikken.)

Ik heb de linker kant geprobeerd... daar kwam ik niet hoog genoeg ;-).. en de rechterkant kwam ik niet verder dan de "eerste verdieping". Ergens denk ik ook niet dat die daar ligt. Maar daar bij die water val.. uhm soort van hokje daar? daar zie je ook zo'n pad als je om hoog kijkt.. Maar hoe ik daar kom weet ik niet. Heb er nog geen "ingang" voor gevonden.

_Floortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 19:48

Haha gelukkig maar dat jij het weet Lieke want dat had ik niet geweten! := Maar kiest SS dan automatisch een server of is de MistyMountain gewoon de standaard? :)

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 19:48

xFloortjeh schreef:
Haha gelukkig maar dat jij het weet Lieke want dat had ik niet geweten! := Maar kiest SS dan automatisch een server of is de MistyMountain gewoon de standaard? :)

Sinds MM er is kiest ie als je in NL woont automatisch MM, (dat is de NL Server)

Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 19:55

Zo ben je op vakantie in buitenland maak dan een account aan XD

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 23:56

De winnaar heeft een pb gehad van me met de inloggegevens!!

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 18:43

Weet iemand of het mogelijk is om je mail adres te veranderen? Heb ze al mailtje gestuurd met de vraag.

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 18:48

Nee, dat kan niet. Ik weet niet meer precies waarom, maar dit is al vaker gevraagd (voornamelijk op Facebook) en dat heeft nooit gekund :)

♥ Amelie ♥
~ Not all those who wander are lost - J.R.R. Tolkien ~
[UK] [ART][WIP] Bag End, maar dan in het klein!

&if=1

DanonePower

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 19:33

Ik had dat ook een keer gevraagd, wanneer weet ik niet meer precies maar zeker een half jaar geleden. Toen kon ik het wel. Alleen wou ik me oude mail gebruiken die al een account had. Dat kon dan weer niet. Aangezien als het verwijderd is die verwijderd blijft zeiden ze.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 20:34

ik heb maar 1 account waar ik geld aan uit gegeven heb dus vandaar dat ik het vraag.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 20:53

wie is lifetime geworden??

Smile though your heart is aching

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 21:59

_Cassidy heeft het accout van Zeeuwtje gekregen :) .

Heeft iemand eigelijk nog meer verschillen en/of overeenkomsten kunnen vinden tussen de quarters en de paints? Hier ben ik toch wel benieuwd naar. :j

♥ Amelie ♥
~ Not all those who wander are lost - J.R.R. Tolkien ~
[UK] [ART][WIP] Bag End, maar dan in het klein!

&if=1