HELP!!! Neopets?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

HELP!!! Neopets?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-03 17:30

Hallo Lachen !!

Ik vind het erg leuk Party!! en heb me nu aangemeld maar ik snap er nog niet veel van! al die soorten landen en hoe werkt dat met eten kopen en hoe train je je neopet ? Ik begrijp het niet hoor Verward .. Ik heb wel al bij zoekfuncties gekeken maar ik heb hier geen geschikt topic over gevonden Blond !

Alvast bedankt Rock-on, dudes! Clown

XXies Megan

PS: Ik heb nu al zo'n pet aangemaakt, een acara maar dan?!
Laatst bijgewerkt door Megan_ op 17-12-03 18:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-03 17:53

Ken niemand mij helpen?!

pferdtje
Berichten: 688
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 18:00

Als je je inlogt dan kan je eten kopen bij shops je kan in verschillnde winkels wat kopen (verschillend eten) Je kan ook andere dingen kopen Een borstel of een stuk zeep. Je hebt daar NP voor nodig. Die kan je krijgen door spelletjes te spelen (zo krijg ik ze) Dat zijn de winkels die je onder shops vindt. Je kan ook in een andere werld wat kopen daar heb je ook etens winkels en winkels waar je wat anders kan kopen. Daar is het vaak wat duurder.
Om je Neopet te trainen heb je een codesteen nodig die krijg je af en toe als je geluk hebt zo kan je je neopet trainen.

Nou ik hoop dat je nu ff voor uit kan zo niet PB dan maar ff maak ik t nog wat langer!

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-03 18:07

het is al iets duidelijker maar ik heb nu 1700 NP maar ik kan niets kopen, volgens mij blokkeert mijn pc dat. Kan dat? En toen je zo'n pet aanmaakte kon je kiezen waar hij woonde, ik koos jungle maar wat moet je daarmee?

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 20:34

als je iets wilt weten pb me dan maar Lachen wel een beetje duidelijk vragen want ik snap nu je probleem neit echt Blond