Vova | Wereldwijd gratis bezorging

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_activeme

Berichten: 1137
Geregistreerd: 07-06-10
Woonplaats: Velp

Vova | Wereldwijd gratis bezorging

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-19 14:22

Aangezien er een topic bestaat van http://www.aliexpress.com/ dacht ik dat het mij ook handig leek om een topic te starten van http://www.vova.com.

Vova is een online webshop (een beetje te vergelijk met Aliexpress) waar je goedkope producen kan bestellen. Bij Vova betaal je nooit verzendkosten.

Zijn er mensen die ervaring hebben met deze website?
Zoja, deel dan je ervaring in dit topic. Wellicht kunnen we elkaar helpen. Voor vragen kan je uiteraard ook in dit topic terecht.

Zelf heb ik nog niks besteld maar een kennis van mij wel, zij is positief over deze website. Vova heeft trouwens ook een app.
Laatst bijgewerkt door _activeme op 12-02-19 14:29, in het totaal 1 keer bewerkt


Fortitude

Berichten: 3080
Geregistreerd: 03-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 14:26

Wat een leuke dingen hebben ze daar!
Ik ben wel ontzettend benieuwd naar de kwaliteit en maten van de kleding, is er iemand die weet of dat vergelijkbaar is met Ali?

Ik durf het op Aliexpress nooit aan met kleding, maar andere dingen heb ik er vaak genoeg naar volle tevredenheid (en goede kwaliteit!) gekocht :D

[o]

_activeme

Berichten: 1137
Geregistreerd: 07-06-10
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-19 14:29

Fortitude schreef:
Wat een leuke dingen hebben ze daar!
Ik ben wel ontzettend benieuwd naar de kwaliteit en maten van de kleding, is er iemand die weet of dat vergelijkbaar is met Ali?

Ik durf het op Aliexpress nooit aan met kleding, maar andere dingen heb ik er vaak genoeg naar volle tevredenheid (en goede kwaliteit!) gekocht :D


Dat durf ik zelf niet te zeggen. Ik vond dat ze ook hele leuke spulletjes hadden. Op Ali waag ik altijd een gokje en tot nu paste het meeste. Ik heb nu een aantal spulletjes in mijn winkelmandje gezet.

purny

Berichten: 27354
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Vova | Wereldwijd gratis bezorging

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 14:35

Bij Ali betaal je niet tot 22 euro. Boven de 22 euro betaal je wel invoerkosten. Ik gok dat dat hier ook het punt is?

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

lor1_1984

Berichten: 11990
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: Vova | Wereldwijd gratis bezorging

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 14:48

Bij Ali betaal je wel degelijk als je geen gratis verzending hebt op dat product.
Maar die optie kun je aanvinken om bezorgkosten te vermijden.

Invoerrechten geldt volgens mij voor alles wat van buiten de EU verzonden wordt met een waarde van boven de €22,-.

6+3=9, but so does 5+4.
The way you do things isn't always the only way to do them.
Respect other people's way of thinking.

_activeme

Berichten: 1137
Geregistreerd: 07-06-10
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-19 14:49

purny schreef:
Bij Ali betaal je niet tot 22 euro. Boven de 22 euro betaal je wel invoerkosten. Ik gok dat dat hier ook het punt is?


Volgens mij heeft dat te maken met bepaalde regels en wetten. Heb geen idee of hier ook zo is, maar ben bang van wel omdat het dan voor iedereen geldt. Ik denk dat je gewoon geluk moet hebben dat ze jou pakketje er tussen uit vissen.

Heb 1x keer pech gehad bij Ali, heb schoenen besteld en mijn pakketje werd eruit gevist en moest invoerrechten etc betalen.

_activeme

Berichten: 1137
Geregistreerd: 07-06-10
Woonplaats: Velp

Re: Vova | Wereldwijd gratis bezorging

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-19 21:43

Net deze besteld voor nog geen 7 euro. Ben heel benieuwd of het wat is.

Afbeelding

_activeme

Berichten: 1137
Geregistreerd: 07-06-10
Woonplaats: Velp

Re: Vova | Wereldwijd gratis bezorging

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-19 15:22

Zojuist kwam ik op de voor pagina van de app alleen merk artikelen tegen. Tassen, schoenen, truien noem maar op


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers