Roamler, geld verdienen met je telefoon! #2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 01:34

Volg jullie topic al een tijdje, roamler lijkt me erg leuk! Was eigenlijk al aan het rond kijken voor een 'bijbaantje' als mystery shopper, maar dit erbij is ook nog een leuke mogelijkheid! Maar voordat ik iemand voor een invite een motivatie ga sturen (kom op de afgelopen pagina's meerdere berichtjes tegen van bokkers die nog invites hebben en een motivatie vragen), zou ik graag willen weten of ik ergens kan zien of er bij mij in de omgeving veel opdrachten zijn, wil niet iemands invite verspillen. Of wellicht zou 1 van jullie dat voor mij willen bekijken?


Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 11:03

Bedankt voor het kaartje! Inderdaad waar ik woon net niks/weinig.. Woon halverwege noord-Holland..

Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 21:43

Jippie, ik heb een invite (dankjewel rofah!) ben nu bijna door de welkomschecks heen, en vind het al helemaal leuk! Staat ook veel open hier in de buurt tegen mooie bedragen, dus hoop ze snel te mogen doen :D

Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 17:21

Ik zat echt ontzettend te twijfelen om hem te gaan doen maar was voor mij toch best ver rijden, wel een leuke beloning! Ik duim mee dat hij wordt goedgekeurd :D !

Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 22:11

Ohh balen! Helemaal als je er zoveel moeite voor hebt gedaan.. Dan weet ik nu zeker dat ik hem oversla, als beginner misschien niet heel motiverend om zo'n moeilijke te pakken..

Rofah, sterkte!

Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 21:08

waaah ik had zoiets frustrerends vanmiddag... Stond in een winkel een check te doen, alle vragen beantwoord, moest nog 1(!!) foto maken.. En m'n telefoon valt uit en wilt gewoon niet meer aan.. En er was echt wel een leuk bedrag mee te verdienen, en was nu toch toevallig in de stad, grrrr ik baal!

Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 00:01

Broncho check! Hij is hier in de buurt meer waard dan op andere plekken zie ik. Zou dat betekenen dat er weinig roamlers zitten?

Klinkt goed mooi weer! Misschien doe ik dan maar eens sportief en fiets ik een Roamler-rondje :D

Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 22:25

Bij mij niks helaas.. Wou naar een stad verderop fietsen (15km) want stond gister veel open, vandaag nog maar 3 dingen.. Dus zag ik een babymelk check hier in het dorp, wou ik erheen. Was ie weg, kijk ik om 5uur stond ie er weer, 6 uur weer weg. En nu staat ie er weer! Zal ie morgen dan voor mij zijn? :D

Lekker hoor 30 in 1,5 uur, dat is toch echt niet slecht verdienen!

Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 21:16

Haha ik heb die scheeropdracht gedaan, en inderdaad best lang bezig geweest. de bedrijfsleider ging een heel gesprek met me voeren over diefstal enzo, prima hoor! Hele aardige man, maar ben er daardoor wel erg lang mee bezig geweest, wel goedgekeurd dus toch weer €2 rijker.

Doet 1 van jullie wel eens de frisdrankchecks bij de subway, bakker Bart of new york pizza enzo? Hoe doe je dat als 'mystery guest'? Dat kan toch eigenlijk niet :P .

Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 15:55

Als die zuivelchecks bij je in de buurt zitten zijn die wel leuk verdienen! Zeker nu je ze door hebt.

Ik deed net een promotie check bij de plus in mijn dorp, werd aangesproken 'wat ik dacht dat ik aan het doen was' uhhh.. :P beetje uitgelegd maar hij bleef me schaapachtig aankijken en ging zeggen dat ik dat van tevoren moet melden. Ik nog zeggen dat ik als mystery guest kwam, en dat dus niet de bedoeling is, uiteindelijk gezegd dat hij contact op kan nemen met Roamler als hij dat wilt. Moest allemaal kop stellingen fotograferen en in zo'n winkel kan dat eigenlijk niet stiekem. Wat zouden jullie bij een volgende opdracht doen, gewoon weer doen alsof ik 'gek' ben en de opdracht uitvoeren of wel melden wat ik kom doen?

Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 15:34

echt waar? Invites moeilijk kwijt te raken, wat grappig! Dat had ik niet verwacht eigenlijk, heb hier 2 goede vriendinnen die zitten te wachten tot ik invites mag uitdelen maar het duurt nog even voordat ik in level 3 zit.

Er is hier nu vrij weinig te doen helaas, kreeg net een mail dat er aan het einde van de week weer veel checks komen dus hoop dat dat hier ook het geval is :D .

Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 16:18

Jullie nog leuke checks gedaan? Hier nog steeds weinig.. Net wel een pampers check gedaan, maar ik heb helemaal geen verstand van pampers en daardoor was het wel erg veel zoeken ='D

Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 21:48

_Laura_ schreef:
Ik heb vanmiddag rond 13:00 een Babymelk check gedaan maar nog steeds geen bericht erover... -O-


Mijn goedkeuring duurde ook even maar gelukkig wel goedgekeurd ondertussen :D

Balen dat er zo weinig is he.. wil morgen nog een nutrilon check gaan doen.. hopen dat ie nog kan als ik weg ga!

Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 22:49

Bij mij de laatste tijd nog steeds weinig, maar net even op het laatste moment een AH bezorg opdracht gedaan voor €20, half uurtje werk, €3 kwijt aan benzine, dat is toch leuk verdienen :D! Leuke opdracht ook, moest boodschappen voor iemand halen en nabezorgen. Hoop op meer van zulke opdrachten.

Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 11:21

Haha ik snap er helaas ook weinig van... :/

Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 12:20

Ik heb de opdracht maar geannuleerd, werd helemaal niks ;p, ik mag ook bijna naar level 3 maar ga dat maar op een andere manier doen.

Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 12:07

Ik heb laatst zo'n bezorgopdracht gedaan en ben (nog net, nog 5xp ='D) level 2. Wat grappig dat er bij jullie zoveel opdrachten staan, bij mij echt twee, en die zijn niet zo dichtbij/interessant om erheen te rijden.

@momo2, kreeg je zo'n melding in je berichtenbox of staat de opdracht ook gewoon tussen je opdrachten? Daar stond bij mij best een uitgebreide uitleg, omdat je ook alleen mocht accepteren als je het echt ging doen. Ik moest bij een supermarkt iets kopen en bezorgen bij mensen thuis.

Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 00:47

Hee Roamlers, hoe gaat het bij jullie? Iemand nog dierenchecks uitgevoerd :)?

Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 21:24

Dat klopt, en als de Roamler niet 'serieus' genoeg is (de opdracht niet goed doet) zullen we dat snel genoeg merken aan de inzendingen, dan zullen ze gewoon worden afgekeurd natuurlijk.

Ik ben nu sinds een maand reviewer bij Roamler, super leuk! De opdrachten schieten er wel een beetje bij in nu.. Hoop dat ik morgen nog een Roamler works opdracht kan meepakken, wel mensen die hier daaraan meedoen?

Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 12:20

jooproo schreef:
Merell123 schreef:
Dat klopt, en als de Roamler niet 'serieus' genoeg is (de opdracht niet goed doet) zullen we dat snel genoeg merken aan de inzendingen, dan zullen ze gewoon worden afgekeurd natuurlijk.

Ik ben nu sinds een maand reviewer bij Roamler, super leuk! De opdrachten schieten er wel een beetje bij in nu.. Hoop dat ik morgen nog een Roamler works opdracht kan meepakken, wel mensen die hier daaraan meedoen?


Hoe krijg je het voor elkaar reviewer te worden? Hebben ze jou benaderd? En betaald dat net zo goed als roamler zelf?


Nee stond begin van het jaar een vacature in de app. Dus daar heb ik op gesolliciteerd en aangenomen. Tsja wat is net zo goed als Roamler zelf... Ik ben gewoon in dienst als medewerker en ik krijg een gewoon uurloon, maar het is een onwijs leuke bijbaan!

Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 16:56

kerstkransje schreef:
Hoe werken de shifts?
Denk ik gewoon te moeilijk?


Wat snap je er niet aan, dan kan ik wat gerichter helpen. Je opent de opdracht, dan zie je een code die je op de computer kunt invullen. Computer opstarten naar de site van shift gaan, en dan kun je inloggen met die code. Dan krijg je 40 producten/prijskaartjes te zien en daar moet je informatie over invullen. Makkelijke manier om thuis achter de computer te verdienen! Je moet er wel altijd snel bij zijn want er zijn maar beperkt shifts beschikbaar (als de opdracht nog open staat betekent dit niet dat er nog shifts zijn)!

Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 23:18

Booooo schreef:
Vandaag mijn eerste betaalde opdracht gedaan. De thee check, jammer dat je opdrachten maar op 1 locatie kan doen


Dit is alleen bij de thee check zo, dat is een welkoms opdracht en staat ook alleen voor level 1'ers open. Dus vanaf level 2 kun je de meeste opdrachten doen zovaak als je wilt, zo lang er locaties open staan! :)

Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 14:21

Eleadoras schreef:
Booooo schreef:
Eleadoras: Whoops :+
Ik vind het soms ook echt moeilijk, vooral als er mensen vakken aan het vullen zijn! Heb je de opdracht wel kunnen afmaken?

Ik had laatst de lege plekken check bij de AH, 24 meter :+


Ja ik mocht het wel afmaken van de eigenaar, maar hij vond het netter als je je gewoon even melde bij de balie (dan was het geen probleem). En vervolgens allerlei moeilijke vragen over Roamler en waar die info naar toe gaat. Ik had al een hele tijd geen opdrachten meer gedaan dus ik kreeg er geen heel overtuigend verhaal uit..


Fijn dat je de opdracht wel mocht afmaken! Aangesproken worden is nooit prettig.. Heb je ze verwezen naar het e-mailadres van Roamler wat in alle opdrachten staat? Daar kan de eigenaar al zijn vragen stellen!

Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 00:17

Ik ben bij mij in het dorp in de supermarkt ook wel eens aangesproken, ik was daar erg van onder de indruk en durfde niet zo goed meer. Toen heb ik het even niet gedaan, toen ben ik weer opdrachten in andere winkels gaan doen en ik werd er meer getraind in, nu doe ik hier in het weer dorp zeker 2 opdrachten per week, en ze hebben het (volgens mij) echt nog niet door gehad. Wel neem ik nieuwe opdrachten thuis altijd al helemaal door zodat ik precies weet wat er gevraagd gaat worden.

Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 09:51

Ik ben wel Roamler works. Ze willen een Skype gesprek doen om te kijken of je representatief bent. Je gaat toch namens Roamler naar een supermarkt, en bij Roamler works heb je vaak gesprekken met medewerkers/eigenaren.

Is de Roamler works opdracht daarna verlopen? Want het kan dat je deze daarom niet meer terug hebt gezien..


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 bezoekers