Roamler, geld verdienen met je telefoon! #2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 18:32

Venix schreef:
Heeft iemand nog een invite over? Ik wil dit graag gaan proberen :)

Als je mij je email adres pb't dan stuur ik er eentje

Anoniem

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 16:47

Ik ben bijna level 3!

Staan niet echt leuke opdrachten in de buurt helaas! Al wel een keer 22,- uit laten betalen :D En nu weer op 12!

_Laura_

Berichten: 2446
Geregistreerd: 25-03-09
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 14:17

oliebol, net de Say Yes to No opdracht gedaan bij de Appie maar heb per ongeluk te veel zakken gekocht. Hopelijk wordt hij alsnog goedgekeurd :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 15:24

_Laura_ schreef:
oliebol, net de Say Yes to No opdracht gedaan bij de Appie maar heb per ongeluk te veel zakken gekocht. Hopelijk wordt hij alsnog goedgekeurd :=



oeps ! ik hoefde er maar 5 te kopen :P

Misschien straks nog even op een andere locatie doen! Ik wil uit laten betalen haha

Booooo
Berichten: 6509
Geregistreerd: 26-03-06

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 09:37

Ik had de app al voor de vakantie gedownload, nu toch maar eens beginnen :D

Booooo
Berichten: 6509
Geregistreerd: 26-03-06

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 22:23

Vandaag mijn eerste betaalde opdracht gedaan. De thee check, jammer dat je opdrachten maar op 1 locatie kan doen

Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 23:18

Booooo schreef:
Vandaag mijn eerste betaalde opdracht gedaan. De thee check, jammer dat je opdrachten maar op 1 locatie kan doen


Dit is alleen bij de thee check zo, dat is een welkoms opdracht en staat ook alleen voor level 1'ers open. Dus vanaf level 2 kun je de meeste opdrachten doen zovaak als je wilt, zo lang er locaties open staan! :)

Booooo
Berichten: 6509
Geregistreerd: 26-03-06

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 08:18

Ohhh beter! :D

Momo2

Berichten: 2403
Geregistreerd: 06-12-08

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 10:25

Ik vind het wel jammer dat wanneer je mensen een invite code geeft, en dat je vervolgens ziet dat ze er niks meer mee doen..

Booooo
Berichten: 6509
Geregistreerd: 26-03-06

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 10:44

Krijg je zelf ook nog iets als je mensen die invite geeft?

Momo2

Berichten: 2403
Geregistreerd: 06-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 10:45

Booooo schreef:
Krijg je zelf ook nog iets als je mensen die invite geeft?


Ja je krijgt als ze level 2 bereiken 2 euro geloof ik.. En verder krijg jij een paar % van wat hun per maand verdienen.

Booooo
Berichten: 6509
Geregistreerd: 26-03-06

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 09:58

Jeej ik ben level 2 :D

Booooo
Berichten: 6509
Geregistreerd: 26-03-06

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 17:56

Net de say yes to no opdracht gedaan.. Hopelijk word het goedgekeurd.. Nu 8 zakken thuis liggen :=
Datum is alleen maar tot morgen goed, ga er maar een paar weg geven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 18:04

Booooo schreef:
Net de say yes to no opdracht gedaan.. Hopelijk word het goedgekeurd.. Nu 8 zakken thuis liggen :=
Datum is alleen maar tot morgen goed, ga er maar een paar weg geven.



Haha ik hoefde er maar 5 te kopen! Gelukkig goedgekeurd!
En ik denk dat dat echt nog wel een weekje goed blijft hoor! Product zit goed afgesloten dus als het dicht is vergaat het niet zomaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 16:01

Ik ben eindelijk level 3 :D

en heb dus een invite voor een actieve roamler!

Booooo
Berichten: 6509
Geregistreerd: 26-03-06

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 22:17

Goed bezig!

Ik heb gisteren de big Mac opdracht gedaan.. Heerlijk :+

Eleadoras
Berichten: 482
Geregistreerd: 27-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 13:28

Poeh.. ik deed de parikacheck en de frisdrankencheck bij de Jumbo hier in de buurt. De paprikacheck had ik afgerond en ik was bezig met de frisdranken (13 meter!!) en toen werd ik aangesproken door de winkelmanager. Wat ik daar deed en waarom ik foto's maakte en voor wie, en vooral waarom ik me niet meldde bij de infobalie als ik foto's kwam maken. Buh, ik schrok me totaal het hoedje joh..

Booooo
Berichten: 6509
Geregistreerd: 26-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 14:04

Eleadoras: Whoops :+
Ik vind het soms ook echt moeilijk, vooral als er mensen vakken aan het vullen zijn! Heb je de opdracht wel kunnen afmaken?

Ik had laatst de lege plekken check bij de AH, 24 meter :+

Eleadoras
Berichten: 482
Geregistreerd: 27-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 14:14

Booooo schreef:
Eleadoras: Whoops :+
Ik vind het soms ook echt moeilijk, vooral als er mensen vakken aan het vullen zijn! Heb je de opdracht wel kunnen afmaken?

Ik had laatst de lege plekken check bij de AH, 24 meter :+


Ja ik mocht het wel afmaken van de eigenaar, maar hij vond het netter als je je gewoon even melde bij de balie (dan was het geen probleem). En vervolgens allerlei moeilijke vragen over Roamler en waar die info naar toe gaat. Ik had al een hele tijd geen opdrachten meer gedaan dus ik kreeg er geen heel overtuigend verhaal uit..

Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 14:21

Eleadoras schreef:
Booooo schreef:
Eleadoras: Whoops :+
Ik vind het soms ook echt moeilijk, vooral als er mensen vakken aan het vullen zijn! Heb je de opdracht wel kunnen afmaken?

Ik had laatst de lege plekken check bij de AH, 24 meter :+


Ja ik mocht het wel afmaken van de eigenaar, maar hij vond het netter als je je gewoon even melde bij de balie (dan was het geen probleem). En vervolgens allerlei moeilijke vragen over Roamler en waar die info naar toe gaat. Ik had al een hele tijd geen opdrachten meer gedaan dus ik kreeg er geen heel overtuigend verhaal uit..


Fijn dat je de opdracht wel mocht afmaken! Aangesproken worden is nooit prettig.. Heb je ze verwezen naar het e-mailadres van Roamler wat in alle opdrachten staat? Daar kan de eigenaar al zijn vragen stellen!

Eleadoras
Berichten: 482
Geregistreerd: 27-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 22:55

Ik ben niet zover gekomen dat ik het email-adres kon vertellen.. Maar ik denk ook niet dat deze man daar trek in had. Is het jullie wel eens overkomen? En hoe gaan jullie hier mee om? Ik heb namelijk de neiging om niet meer naar deze winkel te gaan..

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 23:41

Is mij ook wel een paar ns overkomen. Is even lastig maar juist daarna kun je naar die winkel gaan.
Had een tijd geleden ook een opdracht dat ik koelingen moest fotograferen. Allemaal vakkenvuller, en toen ze doorhadden dat ik foto's maakte hielden ze zelfs deuren open zonder te vragen hoe en wat.
Over dat melden bij de info-bali kun je kort zijn. Je moet het doen als mistery guest, dat zijn jou instructies. Als die winkel in de buurt is gewoon heen blijven gaan, kan jou het schelen. Zeker als je er leuk bedrag voor krijgt.

Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 00:17

Ik ben bij mij in het dorp in de supermarkt ook wel eens aangesproken, ik was daar erg van onder de indruk en durfde niet zo goed meer. Toen heb ik het even niet gedaan, toen ben ik weer opdrachten in andere winkels gaan doen en ik werd er meer getraind in, nu doe ik hier in het weer dorp zeker 2 opdrachten per week, en ze hebben het (volgens mij) echt nog niet door gehad. Wel neem ik nieuwe opdrachten thuis altijd al helemaal door zodat ik precies weet wat er gevraagd gaat worden.

Eleadoras
Berichten: 482
Geregistreerd: 27-01-15

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 08:48

Hmm oke! Hebben jullie trouwens die Roamler works opdrachten ook?

Booooo
Berichten: 6509
Geregistreerd: 26-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 09:12

Nee toen die laatst open stond voor level 2 had ik hem ingestuurd, maar is toen niet goed verzonden blijkbaar. Daarna was het dicht >;)