Ik vind het echt een hilarisch programma. Heerlijk om even met je verstand op nul naar te kijken. Vooral die zelfrijdende (op afstand bestuurde?) scootmobielen zijn geweldig. En die telefoongesprekken over tattoo's, piercings enz
And if you don’t feel good What are you doing this for
Vind het echt grappig. Sommige dingen zijn idd een beetje flauw en komen steeds weer in de afleveringen terug, dat is jammer. Maar het merendeel is echt geinig. Heb gister ook weer dubbel gelegen.
die mensen die in de maling genomen worden zijn dus altijd jongeren. ze helpen die oudjes en die nemen hun in de maling. en ook al weten ze daarna dat ze in dat programma zitten . zullen de meesten niet gaan denken ''nou,ik help ze niet meer,voor het geval dat''
en dat terwijl ze juist proberen dat de jongeren meer gaan doen met de ouderen?
misschien ver gedacht maar ik had niet meer geholpen als ik zo in de maling genomen word. vriendelijk bedankt dan
is de grap normaal niet andersom? is dan ook niet echt respectvol naar de ouderen toe de mentaliteit onder jongeren naar bejaarden is de laatste jaren al serieus veranderd dat ik echt niet opkijk dat ze nu dit programma maken
in een shoppingcenter bij ons in de buurt zijn er voor België veel opnames geweest, en zou het zo goed gevonden hebben van die gezien te hebben/bij te zijn
Idee en naam (en sommige scenes) 'gestolen' van België, wat een geniale programmas maekt ons landje toch achja bij ons is seizoen 1 weer voorbij, en ik zweer het je: je ligt dubbel