Dat ligt echt niet aan Kim hoor AL die trailers waren gewoon ALLEMAAL ondeugdelijk (Maar dat zou natuurlijk best kunnen, een trailer kan misschien wel met gemak zeg twee paarden van 500 kilo dragen. Maar één paard van 1000 kilo aan één zijde van de trailer of op één punt van de laadklep....Dat is natuurlijk wel effe wat anders )
Ikke wel... Misschien duurt het bij jou iets langer met laden?
miss_lizje
Geplaatst: 08-11-09 20:34
Heel die klep op de grond en dat hoofd dat ze trekt... onbetaalbaar. . Maar geen leuk grapje als je beide bij elkaar opteld.
Anoniem
Geplaatst: 08-11-09 23:50
Ja, ik was zo verbaasd! Ik zeg het ook op een manier alsof niemand het nog gezien had.
Ik vond het ook erg lúllig... helemaal omdat het andersmans trailer was. Maar zoals ik al eerder heb vermeld, was de eigenaar van trailer 2 blij dat het op dat moment gebeurde en niet als ze met haar eigen trekpaarden een heel eind uit de richting zou zijn.
Spicenut
Geplaatst: 09-11-09 00:00
OMG! Wat ontzettend hilarisch! Onbetaalbaar (letterlijk en figuurlijk )
Hahaha wat een bels. Wij hebben er zelf ook 3 maar die zijn niet zo dat ze dat voor elkaar krijgen! Wel ontzettend leuk dat je dat op film heb staan kan je altijd terug kijken en lachen!
amj
Geplaatst: 12-11-09 22:07
Haha, jullie maken ook echt altijd wat bijzonders mee. Een cabrio-trailer . Ik denk dat je wel raar staat te kijken als je dat ziet!
AshleyvdH: Het lijkt inderdaad wel alsof elke keer dat ik film, er iets fout gaat. Daarom heb ik besloten om niet meer te gaan filmen als Kim met de trailer weg moet..
Amj: Ja, ongelofelijk! We hebben het dak in de berm laten liggen en zijn stapvoets naar huis gereden, was maar een klein stukje. Kim was heel triomfantelijk aan het rondkijken en hinnikken.