Wat koop jij bij Wish?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jolien87

Berichten: 17412
Geregistreerd: 27-08-06

Wat koop jij bij Wish?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-18 15:11

Ik kan me vaag herinneren dat er ooit een Wish topic was maar ik kan hem werkelijk niet meer vinden. En nu heeft de spuit 11 ook Wish ontdekt maar zie ik door de bomen het bos niet meer. Wat hebben ze veel en leuke dingen!
Daarom ben ik heel benieuwd wat jullie zoal kopen bij Wish en wat eventueel de wannahaves zijn.

Ik zit nu vooral te neuzen tussen de haar accessoires en knutselspullen. :=

Horseloverl
Berichten: 2222
Geregistreerd: 27-03-13

Re: Wat koop jij bij Wish?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 15:25

Ik heb paar keer wat besteld op wish maar voor mij niet meer. Kwaliteit is nog slechter dan van Ali

Telpeva

Berichten: 14709
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 16:29

Niks meer, ik bestel alleen nog maar bij Aliexpress. Die is vaak goedkoper en het assortiment is groter. Daar kan je ook met ideal betalen :j
Ik ben zelf fan van telefoon spullen uit China, zoals hoesjes, screenprotectors. Ik heb ook meerdere verschillende bandjes voor mijn Fitbit horloge, leuk om af te kunnen wisselen met modellen en kleurtjes :D

tijger
Berichten: 1443
Geregistreerd: 30-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 16:34

Ik heb er een diffuser besteld. een voor mezelf en 1 voor iemand anders.
Helaas was 1 van beide kapot maar daarvoor ook netjes het volledige bedrag binnen een dag terug op mijn rekening.
Heb nu nog een diffuser voor in de auto besteld, een kabel voor mijn telefoon en sloffen.

Jolien87

Berichten: 17412
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-18 16:36

Elektrische dingen zou ik er ook niet bestellen.
Het gaat me dan meer om kleine dingetjes zoals knoopjes en haarspelden of -stokjes.

tijger
Berichten: 1443
Geregistreerd: 30-04-04

Re: Wat koop jij bij Wish?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 16:38

geen problemen mee gehad dus. Hij deed het niet, netjes geld terug de ander doet het nog steeds top en scheelt een hele hoop geld met wanneer je hem in de winkel koopt ;)

Brainless

Berichten: 29725
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 16:43

Francieen schreef:
Ik heb paar keer wat besteld op wish maar voor mij niet meer. Kwaliteit is nog slechter dan van Ali

Zowel Wish als Ali zijn geen winkels, maar meer zoals Marktplaats.
Allemaal verkopers die hun producten verkopen.
Vaak gebruiken ze dezelfde foto's maar het kan per verkoper ontzettend schelen of het ook wel echt is wat je (precies) krijgt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 16:56

Ik heb echt belachelijk veel op Wish besteld voor de bruiloft. 50 mter rollen stof etc. En k was er dolblij mee :D Ik heb alles binnen gekregen behalve de petrol balonnen. Ik was over alles tevreden, kreeg wat ik had besteld en sommige dingen verbaasde mij zelfs zoals de 50 meter rol kant, die onderaan als tafelloper dient :)

Dit kocht ik zoal:
Afbeelding
Afbeelding

En dit werd het:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tilmar

Berichten: 3315
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 18:09

Ik heb Wish deze week ontdekt (tip van mijn dochter), gelijk iets van 15 dingen besteld.. Krijg nu enorm veel mail want alles wordt natuurlijk los afgehandeld.
Ben erg benieuwd wat er binnen gaat komen. Nieuwsgierig?
Dit heb ik besteld: mini schroevendraaiers, een paspoortmapje, dubbelzijdig tape, een handtas binnentas, een oordopjesdoosje, krimpbuisjes, assesoires voor mijn dremel, een magnetisch schaaltje (voor schroeven), een auto inbraakset :D (of zoiets, vond het handige dingetjes, dus niet om autos open te gaan breken :o ), rubber ringetjes, anti knak dingetjes voor oplaadkabel, een houdertje voor een schuursponsje en een bluetoothding.

Ik zal melden of het wat is allemaal!

Tilmar

Berichten: 3315
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 08:40

Wat is het stil hier!
Mijn bestellingen komen nu binnen, echt leuk elke keer die kleine pakketjes :D
Tot nu toe allemaal prima!
Alleen een rol dubbelzijdig tape was veel kleiner dan ik had verwacht.
Jullie al wat binnen?

Jolien87

Berichten: 17412
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-19 11:47

Ik "moet" nog steeds mijn bestelling plaatsen maar vergeet het telkens.
Kun je nagaan hoe hard ik de spullen nodig heb. :=
Het zijn voornamelijk wat haar accessoires.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37239
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Wat koop jij bij Wish?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 11:54

Ik neus er wel eens maar ben er ook huiverig voor. Veel nep spullen die als echt verkocht worden wat niet mag. Gv heeft twe keer iets besteld maar beide keren niet echt een succes. Wel eens een mega doos met gelstiften willen bestellen maar dat lukte niet, idem namaak lego (nou ja legin mag nog verkocht worden officieel) maar zit ook niet te wachten op import kosten door douane die terecht zijn.

Ik lees dus even mee nog.

BarbaravdW

Berichten: 960
Geregistreerd: 31-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 14:42

Ik ben ontzettend fan van wish, heb daar echt tigmiljoen dingen besteld. Oa bouwpakketjes voor mini huisjes, allerlei knutselspullen, een paar truien, sieraden etc.
Ohja en spulletjes voor de ukelele zoals: stemapparaat, tokkeldingetjes voor om je vingers, een paar stempels voor de akkoorden etc