Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
quincydesi
Berichten: 251
Geregistreerd: 09-05-17

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 19:32

GEZOCHT!!

Ik ben vorige jaar zomer begonnen met mn youtubekanaal maar na paar maanden moeten stoppen ivb tijd voor het video bewerken omdat ik dit ook lastig vind.

Maar omdat ik het onwijs leuk vind om te doen zoek ik iemand die het onwijs leuk om videos te bewerken voor mij. Dit is wel op VRIJWILLIGE basis. Je hoeft niet in Noord holland te wonen waar ik woon maar is wel makkelijk. Videos die ik maak worden naar jou verzonden via wetransfer of email.

Wie o wie lijkt leuk om mij te helpen!

Kortom je moet tijd hebben om elke week een video in elkaar te zetten! Ene keer zal het een video zijn van 10 min en andere x 20 min. Langer dan 25 min wil ik NIET!
Graag iemand met ervaring in video bewerken etc


quincydesi
Berichten: 251
Geregistreerd: 09-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 14:20

IK heb toch besloten om met vloggen te gaan stoppen.

Is er iemand toevallig nog opzoek naar een goedkope vlogcamera ik ga de mijne te koop zetten!

ik heb de Panasonic DMC-TZ57 - Zwart vlogcamera. Voor interesse stuur pb

quincydesi
Berichten: 251
Geregistreerd: 09-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 20:35

JAAAAA ik ga weer beginnen met vloggen!! Omdat ik helaas geen werk heb en ook geen school verveel ik me. En op instagram krijg ik veel aanvraag als ik weer ga vloggen heb dit een paar maanden gedaan vorige jaar maar toen had ik weinig tijd ivb school.

Ga in januari beginnen!
Mn youtubekanaal is Quincy&Desi abboneren jullie ook? :o


quincydesi
Berichten: 251
Geregistreerd: 09-05-17

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 21:11

Ik heb heel veel inspiratie door mn instagram volgers. heb een hele lijst dus ben voor de komende maanden wel zoet haha

quincydesi
Berichten: 251
Geregistreerd: 09-05-17

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 14:57

Hoihoi! Ben redelijk nieuw hier! Was een jaar geleden begonnen met vloggen maar door te weinig tijd gestopt. Nu een aantal weken weer bezig en zit met zo veel leuke vette ideeën wat ik wil gaan uitwerken. Ik ben weer begonnen omdat ik op mn instagram zo aan het groeien ben en mensen het leuk vinden wat ik doe met mn paard dus dacht waarom niet vloggen haha.

Ben benieuwd wat jullie op dit moment vinden van mn videos.
Youtubekanaal is Quincy&Desi

quincydesi
Berichten: 251
Geregistreerd: 09-05-17

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 19:42

Vandaag weer een leuke rijvideo online! Binnenkort komen er leuke videos online over een paddock paradise beginnen, nieuw paard introduceren in een kudde en hoe voeren in een kudde met verschillende paarden.

https://youtu.be/yG7gAw-kRwg

Abboneren is leuk!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers