Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: Ods, NadjaNadja, MirandaT, Duhelo, Muiz, Essie73

Lynn_Nikita

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 21:09

ja, hoofdlamp van ali om op stal / wei te gebruiken, werkt super!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 19:44

Tinkerloos schreef:
Iemand wel eens gehad dat er opeens bestelling geannuleerd stond, en dat het toch bezorgd werd!

Ja ik

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 20:19

{:)-:( {:)-:(
Ik was al een tijd aan het wachten op een leuke trui, mintgroenig met een soort col met zwart van binnen en aan de voorkant grote zakken, handig en vooral warm voor op het werk dacht ik €14- voor betaald
Vol verwachting net mijn ontvangen pakketje geopend, is het een mega lange sweater met capuchon en geen zakken. Geen col en lijkt er behalve de kleur totaal niet op

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 18:13

Lynn_Nikita schreef:
{:)-:( {:)-:(
Ik was al een tijd aan het wachten op een leuke trui, mintgroenig met een soort col met zwart van binnen en aan de voorkant grote zakken, handig en vooral warm voor op het werk dacht ik €14- voor betaald
Vol verwachting net mijn ontvangen pakketje geopend, is het een mega lange sweater met capuchon en geen zakken. Geen col en lijkt er behalve de kleur totaal niet op

Bericht terug van de verkoper, dat hun het gecontroleerd hebben voor de verzending en hun dat item niet in hn verkoop hebben wat ik ontvangen heb
https://nl.aliexpress.com/item/AVODOVAM ... 4c4dan1nVk

ik ben toch niet gek geworden
deze heb ik gekregen

Afbeelding

En vandaag een ketting met hanger gekregen waarbij stond graveren met max aantal tekens en lettertype waaruit gekozen kan worden, nu heb ik gewoon een tekst erop staan met be unique be beautiful be u en de naam die ik doorgegeven heb stond wel op het etiket als naam afzender maar dus niet geggrafeerd. Ik heb het net 3 keer nagelezen maar ik zie toch echt in de zoekfunctie en hun advertentie staan dat graveren mogelijk is. Aangezien het een cadeau is baal ik behoorlijk

https://nl.aliexpress.com/item/MJARTORI ... 4c4dP0QGN2

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 20:49

germie schreef:
Die trui lijkt er zelfs niet een beetje op. Maar kijk eens onder de sticker van PostNL? Ik heb eens een trui gehad die ik nooit besteld had, bleek dat Postnl er in Nederland een verkeerde adressticker (de mijne dus) op geplakt had. En een ander item kreeg ik dus nooit. Dus het kan ook daadwerkelijk goed gegaan zijn in China, maar in Nederland fout. Overigens was bij mij het verschil een vlag vs een trui. En bij jou kun je nog zeggen, trui, blauw. LOL

Staat ook mijn adres en de naam van de verkoper, die had ik er namelijk al vanaf gepeuterd bang dat ik een gekke fout maakte en ergens anders een trui besteld had maar ik ben dus niet gek geworden

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 21:04

jawel, van die verkoper waar ik die andere trui besteld heb met die col alleen beweren hun dat die trui niet van hun afkomstig is

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 21:28

Dat heb ik al gedaan, en erbij gezet dat ik nergens anders een trui besteld heb behalve bij hun en dat deze echt van hun afkomt en ik hier niet akkoord mee ga. Ik heb echter nog geen reactie terug ( aantal uur geleden pas verstuurd)
Ben alleen bang dat ze dan alsnog zeggen dat ik gewoon een andere trui op de foto gezet heb bij hun verpakking

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 13:11

Zidore schreef:
Het is een muts die alles bedekt behalve je ogen, voor als het vriest ;)
Zit je niet op een telefoon te kijken? Las hier laatst ergens volgens mij dat de linkjes het alleen met de app doen.. oh en de nieuwste versie updaten werkt ook goed

ik kan het niet zien maar ik heb volgens mij aan de beschrijving te horen hetzelfde besteld, een soort bivakmuts :brr: :brr:

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 15:04

Die trui wat ik wilde hebben ( maar verkeerd geleverd heb gekregen) wordt ook bedrukt en voor ronde de €40- verkocht via fb

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 16:48

Bij ons is van ali een ps controller lader, super leuk ding met lampjes bijna in de fik gevlogen Controller helemaal gesmolten

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 10:22

ow niet alleen voor honden, ik moet een uur rijden maar ga 1 keer per maand, zaagsel voor de konijnen, sintinkopen, decoratie etc etc een waar walhalla

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 17:22

Ik kreeg deze week een telefoontje van een man uit Rijswijk, hij had een pakketje, klein met chineese letters erop gekregen met mijn naam en adres en tel nr erop.
ik woon in Limburg, hoe komt mijn pakketje in zijn brievenbus terecht?? Ik hoop dat hij het zoals hij gezegd heeft op het postkantoor afgeeft

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 08:00

-O- Al een maand geen pakketjes ontvangen. Het ging eerst zo snel

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 17:48

net eindelijk een pakketje van 3 nov gekregen, een barbie keukentje voor mijn dochter.
Het ging eerst zo snel, nu weer dik 2 maanden moeten wachten.
Ik hoop dat de rest dan ook deze week komt, ik verwacht nog 5 dingen

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 08:29

Ineens kreeg ik deze week 3 dingen binnen. gelukkig. Aleen de 2 artikelen die ik als cadeau besteld heb heb ik nog steeds niet gekregen

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 21:32

Ik heb net een sleutelhanger besteld als grapje voor een collega, staat 53 dagen verzenden bij, ik ben benieuwd
Tot nu toe is alles ( met flinke vertraging) ontvangen, op 2 cadeautjes na, baal ik ontzettend van en vraag mij af of ik het nog ga krijgen, Ik kreeg een dikke maand geleden een telefoontje uit een plaats aan de andere kant van NL dat hij een pakketje had met mijn naam adres en tel nr erop, met chineese letters. Was bij hem bezorgd door de post. Ik heb hem gevraagd om het af te geven op het postkantoor aangezien mijn adres wel klopte alleen ben ik zo dom geweest om te vergeten te vragen hoe het eruit zag en ik weet dus niet of dit mijn missende pakketje is of 1 die ik laatst ontvangen heb

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 22:03

WauW. Het trage verzenden lijkt voorbij. Binnen 5 dagen was de lego binnen.