Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Just_bo

Berichten: 253
Geregistreerd: 02-02-14

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 20:29

Ik ben inmiddels ook weer actief aan het liken en delen, nu maar hopen dat er wat leuks uitkomt! :)

Hoe gaat t bij jullie met de prijzen?

Instagram: @powerfull_horses


Nala

Berichten: 8188
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 20:35

Ik heb gisteren mijn social media verwijderd, dus mijn accounts kunnen hier van de lijst gehaald worden.

❤ Nala 29/06/2019 ❤
❤ Bayron 06/04/2014 ❤ Titan 06/07/2016 ❤


xLovesPower
Berichten: 394
Geregistreerd: 16-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 20:36

Ik merk dat je vooral originele reacties of foto's moet plaatsen om kans te maken iets te winnen en dat is niet mijn sterkste kant helaas. Ik heb meer geluk als het aankomt op alleen inschrijven pas bij Petsplace een tienkilo zak hondenvoer gewonnen :D

Powervriendje Herinneringen aan jou blijven mij een glimlach geven <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 22:59

xLovesPower schreef:
Ik merk dat je vooral originele reacties of foto's moet plaatsen om kans te maken iets te winnen en dat is niet mijn sterkste kant helaas. Ik heb meer geluk als het aankomt op alleen inschrijven pas bij Petsplace een tienkilo zak hondenvoer gewonnen :D


En dan heb je een groep mensen die denken dat origineel hetzelfde is als enthousiast. En dan plaatsen ze overal dezelfde over de top enthousiaste reactie, een klein beetje aangepast. maar ik lach me suf als ze dingen schrijven als 'wat geweldig dat jullie deze fan-tas-tische droomprijs gaan weggeven' terwijl ze meedoen op een winactie van 3 potjes jam ofzo, ik noem maar wat :+ Kom op dan kom je toch sowieso gewoon méga fake over? :=

Ik heb afgelopen tijd goede zaken gedaan met kaarten voor de Margriet Winter Fair (zaterdag gaan we, zoooooo'n zin) en dan zondag naar de gewonnen musical. Echt top weekeind zo :D

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Anoniem

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 23:02

Ik ben helemaal gestopt met like en delen :+ , the feeling is er niet meer :roll:

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 23:14

Rebecca schreef:
Ik ben helemaal gestopt met like en delen :+ , the feeling is er niet meer :roll:


Hehe dat ken ik maar t probleem is je moet 1x weer beet hebben dan is het pats BOEM MOTIVAAAAATIE, maar een keer gestopt krijg je niks meer dus weer oppakken is dan best wel lastig. :j

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

xLovesPower
Berichten: 394
Geregistreerd: 16-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 23:23

Citaat:
En dan heb je een groep mensen die denken dat origineel hetzelfde is als enthousiast. En dan plaatsen ze overal dezelfde over de top enthousiaste reactie, een klein beetje aangepast. maar ik lach me suf als ze dingen schrijven als 'wat geweldig dat jullie deze fan-tas-tische droomprijs gaan weggeven' terwijl ze meedoen op een winactie van 3 potjes jam ofzo, ik noem maar wat :+ Kom op dan kom je toch sowieso gewoon méga fake over? :=

Ik heb afgelopen tijd goede zaken gedaan met kaarten voor de Margriet Winter Fair (zaterdag gaan we, zoooooo'n zin) en dan zondag naar de gewonnen musical. Echt top weekeind zo :D


Kijk dat zijn leuke prijzen om te winnen lekker van genieten :))

Powervriendje Herinneringen aan jou blijven mij een glimlach geven <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 21:47

Alwiene schreef:
[naam] schreef:
Ik ben helemaal gestopt met like en delen :+ , the feeling is er niet meer :roll:


Hehe dat ken ik maar t probleem is je moet 1x weer beet hebben dan is het pats BOEM MOTIVAAAAATIE, maar een keer gestopt krijg je niks meer dus weer oppakken is dan best wel lastig. :j

Haha nee dat zelfs niet meer :=


Zo erg is het dus met je HHB 'pupil' :')

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 00:35

Morgen ervaring op doen op de MWF Rebecca. Ben jij daar ooit geweest?

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 00:37

Nee nog nooit :n , ben benieuwd hoe je dat ervaart !

Sla de HHB over dit jaar , heb dan rijbewijs wel en ga lekker met mam ergens anders heen

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 00:42

Rebecca schreef:
Nee nog nooit :n , ben benieuwd hoe je dat ervaart !

Sla de HHB over dit jaar , heb dan rijbewijs wel en ga lekker met mam ergens anders heen


Je maakt een grapje! Ik denk dat ze hem dan aflasten :') Vorig jaar wilde je ook niet weet je nog, net als ik, tot alle berichten en winacties enzo ervan kwamen :+

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 00:45

Alwiene schreef:
[naam] schreef:
Nee nog nooit :n , ben benieuwd hoe je dat ervaart !

Sla de HHB over dit jaar , heb dan rijbewijs wel en ga lekker met mam ergens anders heen


Je maakt een grapje! Ik denk dat ze hem dan aflasten :') Vorig jaar wilde je ook niet weet je nog, net als ik, tot alle berichten en winacties enzo ervan kwamen :+


Ben serieus := , geen winacties volgend jaar geen RAI voor mij volgend jaar :) . Heb jij meer kans :))

Al was het samen erg gezellig ! , heb nog steeds dreft op voorraad :')

PrinceAmos
Berichten: 2757
Geregistreerd: 26-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 18:38

Ik reageer toch even weer.. op 26 november zou een winnaar bekend gemaakt worden maar er is nog steeds niks. Was een super kleine winactie dus hoop er nog wat van te horen :(

Djoena
Berichten: 11513
Geregistreerd: 01-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-18 13:50

Ik lees altijd braaf mee, maar nu toch even reageren :D

Agradi, trust equestrian, reitsport cavallini en Pharmahorse supplementen hebben weer adventskalenders :))

Iemand nog meer FB pagina's met adventskalender?

x_Ilse_x

Berichten: 691
Geregistreerd: 20-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 20:41

Djoena schreef:
Ik lees altijd braaf mee, maar nu toch even reageren :D

Agradi, trust equestrian, reitsport cavallini en Pharmahorse supplementen hebben weer adventskalenders :))

Iemand nog meer FB pagina's met adventskalender?

Catago, Kingsland en Pikeur vind ik zelf heel leuk!

Channiiiej

Berichten: 3223
Geregistreerd: 20-04-09
Woonplaats: Amsterdam

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 15:19

Bij mij even wat stiller geweest (drukte met studie) maar wow nu een mooie set gewonnen van Imperial Riding! Een deken, vest, laarzentas en gewone tas met dezelfde print! <3
En vorige week nog een Gift for 2 bon om uiteten te gaan!

Every rider has that one special horse, that one horse who changes everything..<3

welmoed__

Berichten: 6548
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: North of Drenth

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 18:48

Jij had weer mazzel Chantal, ik zag het al voorbij komen.

EpiqueCheval

Berichten: 58
Geregistreerd: 05-12-18
Woonplaats: Leende

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 12:04

Heb ik weer:

Bedenk ik een kei goeie actie op facebook om m'n blog te promoten. Gebeurd er werkelijk niks. -O- -O-
Ik heb het dus ook in m'n bol gehaald om zo'n deel like & win actie op te zetten. Ik had alle ingredienten in huis:
Een goede variatie melassevrije producten, en zelfs een hooizak. Flink pakketje dus. Nu loopt m'n actie, en hebben enkel 9 vrienden (ja, enkel die ik persoonlijk ken) het bericht gedeeld.

Ik vind het gewoon een beetje zonde dat het niet onder de man komt, aangezien het zon flink pakket is.
Voor de gene die hier nog interesse op heeft: het is op facebook te vinden onder de naam Épique Cheval.

Ik ben nieuw op bokt, hoi hoi !!
Gek op mijn allerliefste paard Hetske <3
Check mijn blog! https://www.epiquecheval.com/blog-vlog/,
Hoop hier veel te leren en informatie te verzamelen :D

Horsier

Berichten: 385
Geregistreerd: 07-02-08
Woonplaats: Mill

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 11:02


cassini
Berichten: 331
Geregistreerd: 19-10-05
Woonplaats: Limburg

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 13:02

Ik heb de winacties weer opgepakt! Ben benieuwd of ik ditmaal meer geluk heb!

Channiiiej

Berichten: 3223
Geregistreerd: 20-04-09
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 20:26

Happy new year iedereen!

Ik kan weer terug kijken op een mooi winactie-jaar! Ik ben geëindigd op 130 gewonnen acties :o
Hoe hebben jullie het jaar afgesloten (als jullie het hebben bijgehouden)? :D

Every rider has that one special horse, that one horse who changes everything..<3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 20:43

Channiiiej schreef:
Happy new year iedereen!

Ik kan weer terug kijken op een mooi winactie-jaar! Ik ben geëindigd op 130 gewonnen acties :o
Hoe hebben jullie het jaar afgesloten (als jullie het hebben bijgehouden)? :D


Oooh ik had jou nog wel hoger ingeschat. Afgelopen jaar weet ik niet, voor het nieuwe jaar een bijzonder hoog doel gesteld: 365 wil ik er gewonnen hebben op 31 december. Ben benieuwd of het lukt of dat ik niet eens in de buurt kom haha. Dit jaar niet heel fanatiek geweest (ja bij tijden maar zeker niet heel het jaar) en zit ergens tussen de 35 en 40 gewonnen acties. Best wel weinig, maar zaten wel echt toffe dingen tussen gelukkig :D

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Channiiiej

Berichten: 3223
Geregistreerd: 20-04-09
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 20:54

Alwiene schreef:
Channiiiej schreef:
Happy new year iedereen!

Ik kan weer terug kijken op een mooi winactie-jaar! Ik ben geëindigd op 130 gewonnen acties :o
Hoe hebben jullie het jaar afgesloten (als jullie het hebben bijgehouden)? :D


Oooh ik had jou nog wel hoger ingeschat. Afgelopen jaar weet ik niet, voor het nieuwe jaar een bijzonder hoog doel gesteld: 365 wil ik er gewonnen hebben op 31 december. Ben benieuwd of het lukt of dat ik niet eens in de buurt kom haha. Dit jaar niet heel fanatiek geweest (ja bij tijden maar zeker niet heel het jaar) en zit ergens tussen de 35 en 40 gewonnen acties. Best wel weinig, maar zaten wel echt toffe dingen tussen gelukkig :D


Hahah valt alweer mee he :p
Vorig jaar had ik er 204 haha, maar heb er dit jaar ook een paar maanden niets aan gedaan dus dat verklaard het verschil haha!
En gaat om de leuke dingen toch! :D

Every rider has that one special horse, that one horse who changes everything..<3

welmoed__

Berichten: 6548
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: North of Drenth

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 22:03

Wees blij met wat je gewonnen hebt, haha.
Ik heb 2 dingen gewonnen dit jaar en doe toch best actief mee..

chantalvant
Berichten: 68
Geregistreerd: 03-02-06

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 23:44

Ik heb ook even gekeken.... hier staat de teller op 47 gewonnen acties in 2018, waarbij ik maar 3 maanden heb gespeeld! :-)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers