Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: Ods, NadjaNadja, MirandaT, Duhelo, Muiz, Essie73

Linda_Fleur
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 07:24

Hallo allemaal!

Lezen van dit topic is niet goed, daarom ben ik weer geinspireerd geraakt om te bestellen bij Aliexpress. Voorheen regelmatig hoesjes voor mijn telefoon gekocht. Behalve dan dat ik zelf af en toe de verkeerde maat heb besteld altijd goede ervaringen mee gehad. Maar nu ook wat andere spulletjes uitgeprobeerd. Ik ben benieuwd!

https://nl.aliexpress.com/item/Laptop-b ... 0.0.s4bQ4M

Laptopcase 15" met de veren

https://nl.aliexpress.com/item/summer-C ... 0.0.s4bQ4M

De blauwe jurk voor mijn dochter, ik ben erg benieuwd naar de maat!

https://nl.aliexpress.com/item/summer-C ... 0.0.s4bQ4M

Fimo klei voor mijn dochter

https://nl.aliexpress.com/item/Hoge-kwa ... 0.0.s4bQ4M

Adapter miniDisplayPort naar HDMI om mijn laptop met mijn monitor te verbinden

https://nl.aliexpress.com/item/Hot-Sale ... 0.0.s4bQ4M

Gave panty voor mijn dochter

Linda_Fleur
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 12:13

Linda_Fleur
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 09:58

Cardy schreef:
Hier 2 furminators besteld, waren 16 maart Verzonden en gister al in huis. Dat is echt heel snel!

Heb je hiervan een linkje?

Ik heb op het moment 9 bestellingen staan :o Waaronder ook een bikini, zag een leuke via Facebook voorbij komen maar was circa 25 euro. Foto gezocht op Ali en ja hoor, 6 euro. Kans dat het niet past maar leek me leuk om te proberen. Verder oa wenkbrauwgel en kwastje, een zonnebril, onderbroek, vlinders voor decoratie van mijn dochters slaapkamer en nepwimpers. Ben helemaal geen beauty meisje, maar de goedkope producten op Ali en het feit dat de FB groep er zo lovend over is geeft mij wel de kriebels om het eens uit te proberen :+

Linda_Fleur
Blogger

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-17 23:04

Marlonfloris ja die bikini heb ik ook besteld! Heb een M besteld maar aan jouw foto te zien ga ik hetzelfde probleem krijgen maar dan andersom, pas ik het broekje niet en de top wel. Nou als ik hem leuk genoeg vind bestel ik ook de L erbij haha.

De Facebook groep heet BEST ALIEXPRESS BUYS.

Linda_Fleur
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 14:37

Linda_Fleur
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 09:05

Ik zou graag een camera in mijn trailer willen monteren om mijn paard in de gaten te houden in de auto. Kan ik zoiets ook op Ali vinden? Ik zat te denken aan een babyfoon of zoiets maar dat heb ik eerder ooit eens geprobeerd en dat werkte niet toen we snelheid gingen maken. Iemand ervaringen?

Linda_Fleur
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 07:16

geerte schreef:
Wow dat is balen zeg.

Ik heb net deze jurk binnen gekregen en ik vind hem echt helemaal geweldig. Het is wat dikkere stof dus niet geschikt voor de zomer, maar hij werkt wel een beetje de rolletjes weg. Ik zie dat hij nu duurder is dan wat ik heb betaald.
Als er interesse is kan ik nog wel een foto maken als ik hem aan heb.

Deviz Koningin Elegante Kantoor Jurken Merk 2017 Nieuwe O-hals Ontwerp vrouwen Casual Slim Wiggle Potlood Schede Bodycon Vrouw Jurk
http://s.aliexpress.com/um2EZvQR
(from AliExpress Android)

Leuke jurk! Valt hij op maat? Is wel wat voor op kantoor, daar draait toch voortdurend de airco.

Linda_Fleur
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 08:53

Leuke lipstickjes! Ik ben nu al op een ander setje aan het wachten en draag het normaal nooit dus moet ik deze nog maar niet kopen haha.

Een tijdje terug ging het hier in het topic over de Xiaomi Mi 2 band stappenteller, ik heb er eentje voor iets meer geld bij bol.com besteld. Ik was bang dat ik via Ali toch een nepperd zou krijgen en dat die niet zo goed zou werken. Daarnaast heb ik ook nog een Fitbit Alta, gister beide om gedaan maar ze geven wel heel verschillende stappen aan. De Fitbit was al bij 10.000 en de Xiaomi bij 6.000. Nou had ik ook paardgereden, mogelijk herkent de Fitbit die als stappen en de Xiaomi niet, dus ik moet nog even een keer testen bij een lange wandeling hoe erg die nou afwijkt. De slaapmonitor werkt wel goed denk ik, maar ik heb niet echt het idee dat dat op langere termijn veel informatie gaat geven.

Linda_Fleur
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 09:54

Ja ik vind het verschil tussen 6.000 en 10.000 wel echt groot. Maar ik zal het nog eens uitgebreid testen. Het Xiaomi bandje is voor mijn dochter want die wilde graag hetzelfde als mama. Maar ze kreeg er helaas ook al een wondje van op haar arm van de HR sensor. Dus nu moeten we ze maar ruilen. Ik ben overigens nog wel op zoek naar een fancy bandje voor de Xiaomi, iemand een leuk linkje op Ali?

Linda_Fleur
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-17 09:29

Ik heb ook weer een hoop besteld. Ik ben heel benieuwd! Meeste heb ik van recensies van de Facebook groepen dus mijn verwachtingen zijn hoog.

https://nl.aliexpress.com/item/New-Wome ... 0.0.TeVPgk
Deze bralette schijnt heel fijn te zijn en heel rekbaar dus voor heel veel maten passend. Ik heb hem maar gelijk in wit en zwart besteld.

https://nl.aliexpress.com/item/Womens-L ... 0.0.TeVPgk
Deze sportlegging in maat M, schijnt ook squatproof te zijn

https://nl.aliexpress.com/item/Japanese ... 0.0.TeVPgk
Een superschattige sportlegging (one size)

https://nl.aliexpress.com/item/Professi ... 0.0.TeVPgk
Sport BH in het grijs maat M

https://nl.aliexpress.com/item/Free-shi ... 0.0.TeVPgk
Roze camerahoesje voor mijn Canon G7X mark II

In totaal wacht ik nu op 7 bestellingen :) Het blijft verslavend. Maar de dingen die ik tot nu toe gekocht heb via Ali ben ik heel tevreden over! Met name BH's en ondergoed gebruik ik nu dagelijks.

Linda_Fleur
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 21:09

Fortitude, dat is een leuke! Heb je een linkje?

Linda_Fleur
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 15:02

Ik heb een Xiaomi en een Fitbit. Ik vind de Xiaomi wel heel vervelend zitten om mijn pols, en dat vind ik een groot nadeel. Mijn dochter kreeg zelfs een 'brandplek' van de HR sensor op haar pols.

Linda_Fleur
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 07:04

Bij mij gaat het de laatste tijd ook niet meer zo snel. Ik wacht nu al 7 weken op twee bestellingen en heb er een hard hoofd in dat het nog gaat komen. Tot nu toe is mijn ervaring dat het altijd wel binnen 4 weken aan komt en daarna de kans steeds kleiner word en ik mijn geld terug moet gaan vragen.

Linda_Fleur
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 00:33

Vorige week een UV lamp, 6 lakjes en top en base coat besteld. Ik ga aan de gelnagellak, spannend! Ben benieuwd wanneer het binnen komt. Mijn moeder doet nu al enkele maanden haar nagels met een lamp en lakjes van Ali en goede ervaringen, ik ben benieuwd hoe het mij gaat bevallen.

Linda_Fleur
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 10:58

Drie maanden terug schoenen voor mijn dochter besteld op AE. Op een gegeven moment melding dat het pakketje bij mij was afgeleverd, maar ik had niks ontvangen. Echter was de purchase protection verlopen, nog geprobeerd een dispute te openen maar kreeg mijn geld niet meer terug. Verder ook niet meer achteraan gezeten, had ik vast nog wel kunnen doen maar vond ik te veel moeite. Kreeg ik vorige week ineens onverwacht een pakketje binnen, de schoenen :D Dochter boft nu, want ik had al een ander paar in de winkel gekocht. Nu heeft ze haast meer schoenen dan ik :+

Linda_Fleur
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 10:27

Thanks voor de link van die strings winkel, ze zien er erg mooi uit daar ga ik er wel een paar van uitzoeken.

Telefoonhoesje met pashouder aan de achterkant is ook een goed idee, ik heb wel een klaphoesje want vind het fijn om mijn pasjes met telefoon mee te dragen maar daardoor past mijn telefoon niet in de telefoonhouder van mijn auto. Ik moet nu alleen op zoek naar een linkje voor mijn minder gangbare merk telefoon (Sony Xperia Z5).

Linda_Fleur
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 10:01

Zijn er ook bluetooth oordopjes helemaal zonder snoer? Zoals de earpods van Apple? Ik dacht erover na om die van Apple te kopen, maar als er een goedkoper alternatief is om een tijdje uit te proberen zou dat ook nog wat kunnen zijn :D

Linda_Fleur
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 11:40

Je kan altijd contact opnemen met de verkopers of ze de bestelling willen annuleren, anders gebeurd dat automatisch wel denk ik. Zou je geen zorgen maken, ze gaan sowieso het niet dubbel versturen als er geen betaling voor de ene order binnen is.

Ik bestel niet meer zoveel de laatste tijd. Maar wacht nu nog op een leuke haarclip, een tshirt (gokje), zonnebril en een squishy voor dochterlief. Merk van alles wat ik heb besteld er toch een hoop weer de prullebak in gaat omdat het net niet is dus probeer nu wel wat selectiever te bestellen en niet alleen maar te kopen omdat het zo goedkoop is. Maar heeft misschien ook te maken dat ik niet zo van prulletjes houd en in mijn opruimwoedes alles de kliko in gaat :+ Er zijn wel dingen bij waar ik heel enthousiast over ben en na maanden nog steeds gebruik en van goede kwaliteit is, oa ondergoed en telefoonhoesjes.

Linda_Fleur
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 09:44

Gellak is denk ik een kwestie van uitproberen. Mijn moeder zweert bij de lakjes van Ali en blijft bij haar zo 4 weken mooi zitten. Ik heb het daarom ook gekocht maar bij mij begint het na een week al minder mooi te worden, ik denk omdat ik hele flexibele/slappe nagels heb. Plus dat mijn nagels ook vaak vies worden bij de paarden. Heb het ook nooit bij een nagelsalon laten doen dus heb geen referentie. Kan wel de shop opzoeken van de lakjes, verschilt overigens ook per kleur hoe lekker ze smeren en hoe goed ze dekken.

Linda_Fleur
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 15:05

Ik heb het een paar pagina's hiervoor wel ergens gezien maar zijn er inmiddels mensen met ervaringen met de hoofdlampen van Ali? Ik heb er eentje nodig voor de Derby, minimaal 500 lumen, en vond de prijzen op Ali wel erg aantrekkelijk (in NL kost zo'n lamp minimaal 100 euro). Waarschijnlijk too good to be true, maar ik heb nog even een paar maandjes om de lampen te testen dus wil wel een gokje wagen (van een paar euro := ).

Linda_Fleur
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 17:59

Als ik op Bokt op Ali linkjes klik word ik inderdaad doorgestuurd naar de homepagina van Ali. Als je de link even kopieert en in een nieuwe browser plakt dan doen ze het wel. Overigens heb ik dit alleen op mijn telefoon, op laptop zijn de linkjes gewoon aanklikbaar en kom ik gelijk bij het juiste product.

Linda_Fleur
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 15:49

Wat betreft DHL, ik had verwachtte ook een pakketje. Zaterdag status: Bezorgd op 17:15. Helaas geen pakketje. Kreeg ik maandagochtend ineens een mailtje dat ze die dag het pakket gingen bezorgen, en toen kwam het pakket wel. Ik denk dat ze door de blackfriday/kerst/sint drukte soms een beetje in de war zijn :+

Wat betreft lampen en brandveiligheid, ik had eergisteren bijna brand in huis vanwege een USB oplaadkabeltje voor een telefoon van de Action %) . Was gekoppeld aan een Samsung adapter, ding was helemaal weggesmolten... Ik denk dat ik een Ali lamp voorlopig maar even niet aandurf :=

Linda_Fleur
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 16:18

Ja bizar zeg, deze oplader zat er nog maar even in. Leek toch met de kabel te maken te hebben gezien die nieuw was.

Linda_Fleur
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 16:59

Janine1990 schreef:
Alleen opladers die bij het apparaat horen zijn aan te raden toch?

Maar wat schrikken zeg!!!

Ja dat zeggen ze wel, dat blijkt maar weer ook :+

Linda_Fleur
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 11:38

Petrichor schreef:
Deze broek is trouwens ook een echte aanrader: https://s.click.aliexpress.com/e/DGwEM3PcR

Hij is echt zo lekker warm, ik heb in deze tijd altijd doorgestoken benen na het rijden of het bezig zijn op stal. Met deze broek geen doorgestoken benen meer. Ook ben ik tot de conclusie gekomen dat je met deze broeken prima kan paardrijden ondanks het geen paardrijbroek is. :D Ook een goede verkoper had de broek na 10 dagen binnen.

Interessante broek! Hoe vallen de maten? Ik loop liefst hele dagen in sportleggings tegenwoordig maar dat kan niet op mijn werk haha ik denk dat deze broeken een mooie vervanging zijn.