Too good to go

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 11:54

Laura82 schreef:
Amira_ schreef:
Gister nog gezegd dat er hier niks in de buurt zit en vandaag zit er ineens wat *\o/* Weet niet of ik het wil proberen, maar heel blij dat er in ieder geval iets is. Is van Shell trouwens


Haha dan woon je vast bij mij in de buurt, had m ook niet verschijnen :')

Oh wat grappig, inderdaad :')

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 19:20

Matig, zal het niet snel weer doen.. ruim 6 km rijden en 3 euro parkeergeld betalen.. gul zijn ze niet echt in Arnhem :')
Pastinaak- wortel soep en een smoothie Afbeelding
2 hamburgers
2 sucadelappen
2 slavinken
Komkommersalade
Sperziebonen
Afbeelding

balli

Berichten: 1491
Geregistreerd: 01-02-05
Woonplaats: Utrecht

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 19:35

Niet gul? Omdat je hier grotere spar-pakketten tegenkomt? Je hebt allemaal vlees joh, dat is hartstikke duur! Zo de vriezer in! Je hebt nu voor een hele week je vlees (als je iig niet dagelijks vlees eet).

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 19:40

Nee hoor niet omdat ik hier grotere spar pakketten tegen kom.. Maar mede vanwege de kosten die er voor mij nog boven op komen vind ik het niet de moeite waard om het nogmaals te doen. En geen zorgen hoor het ligt allemaal al in de vriezer ;)

listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 20:28

Mossel schreef:
Nee hoor niet omdat ik hier grotere spar pakketten tegen kom.. Maar mede vanwege de kosten die er voor mij nog boven op komen vind ik het niet de moeite waard om het nogmaals te doen. En geen zorgen hoor het ligt allemaal al in de vriezer ;)

Ik combineer het altijd waar ik moet zijn of in de buurt en 3 euro parkeren hoeft ook niet.

Heel kort parkeren of iets verder lopen en ergens gratis parkeren.

Pakket is absoluut de moeite waard, mooi pakket!

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 20:30

Dat er parkeerkosten bijkomen kan die zaak toch niks aan doen? Je kan 6 km ook prima op de fiets doen.
Hoe dan ook wist je toch van te voren dat je deze extra kosten kwijt zou zijn?

Prima pakket zo met al dat vlees, soep en zo’n lekkere smoothie, ik zou er heel blij mee zijn.

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 20:48

Ik heb dat gelezen hoor... Je zegt dat ze in Arnhem niet gul zijn.
Dat vind ik ( en meer) mensen dus niet terecht als je ziet wat je voor die paar euro krijgt.
Dat jij het dan niet de moeite waard vind vanwege de bijkomende kosten tja dat is wat anders als dat de winkel dus karig zou zijn met de voedselpakketten.

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 20:49

O mossel heeft haar laatste bericht verwijderd. :+

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 20:49

Dat hoor je mij ook niet zeggen toch?
Ik geef enkel aan dat het voor mij de moeite niet waard is, zeker niet aangezien ik nooit in het centrum van Arnhem hoef te zijn, en zeker niet rond die tijden. En gratis parkeren is er rondom het centrum niet.

Daarbij heb ik verder ook nergens gezegd dat ik niet tevreden ben ;) wellicht hebben jullie de :') smiley gemist achter mijn zin?

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 20:52

Ineke2 schreef:
O mossel heeft haar laatste bericht verwijderd. :+

Jep omdat ik hem beter wilde uitleggen, ik ben namelijk niet ontevreden en als je in de stad woont dan is het wel een aanrader. Maar als ik het niet geprobeerd had, had ik het ook niet geweten of het wel of niet wat was voor mij :)

Ik ben echt geen verwend nest, ik leef ook maar van een uitkering, dus ik ben absoluut blij met producten die ik anders niet zou kopen.

Maar goed, je mag hier alleen maar posten als het positief is, en geen eigen ervaring. Dus ik hou het wel bij meelezen

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 20:56

Ik werk in een supermarkt en ga de app ook even introduceren!

Nathalie18x

Berichten: 1253
Geregistreerd: 24-11-15
Woonplaats: Riga

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 21:01

Ineke2 schreef:
Dat er parkeerkosten bijkomen kan die zaak toch niks aan doen? Je kan 6 km ook prima op de fiets doen.
Hoe dan ook wist je toch van te voren dat je deze extra kosten kwijt zou zijn?

Prima pakket zo met al dat vlees, soep en zo’n lekkere smoothie, ik zou er heel blij mee zijn.


Soep en smoothie zijn van rawsome, dus niet van de spar.
Ik vind het verrassingselement heel erg leuk aan dit concept, maar snap wel dat je minder tevreden bent, als je al die mooie pakketten hier ziet.

Ik heb deze week nog een bon van de 3 graefjes gekocht en opgehaald. Ik kreeg 4 cupcakes, waren heel lekker! En normaal zijn ze 4 euro per stuk :oo

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 21:11

Soep en smoothie zijn indd van rawsome, en dat zal ook geen goedkoop iets zijn, die vond ik leuk eens te proberen, een pastinaak soep is niet iets wat ik zomaar zou bestellen..

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 21:15

Nathalie waar zeg ik dat de smoothie en soep van de spar zijn? Ik reageer op het bericht van mossel en daar noem ik geen winkel bij.

@ mossel het gaat juist om eigen ervaringen. Alleen komt je bericht niet zo prettig over nee. Lees van de week nog eens je bericht over zonder je eigen emoties erbij.
Dat helpt mij vaak om mij een ander inzicht te krijgen als ik in eerste instantie dus gereageerd hebt in mijn emotie.

Maar als nog geniet van je pakketten de komende week :)

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 21:21

Dat is het lastig aan woorden, ze komen over zoals de andere kant ze intrepeteerd :) but No hard feelings.. zand er over en verder ;)

Pikkepor

Berichten: 3704
Geregistreerd: 03-11-11
Woonplaats: Toedeloe

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 23:15

Hi! Ik wil ook nog even ons pakket delen van gisteren.
Afbeelding
We waren toch in Eindhoven, dus het Spar City pakketje!
Heel vriendelijk geholpen, we kwamen echt op een druk en ongelukkig tijdstip, maar dat was geen enkel probleem. Het tasje werd gepakt en 'veel plezier ermee!'

Wij moest je nog een stukje naar de auto wandelen en ik wilde in de tas gluren maar mijn man vond dat ik maar geduld moest hebben tot thuis :+
Ik ben echt dubbel en dwars tevreden. Hele bruikbare spullen, zag er allemaal nog heel goed uit en de datum was van alle dingen geprijsd tot vandaag. Dus doel voedselverspilling geslaagd!
Heb vandaag al een grote pan nasi gemaakt en nu is de quiche klaar. Lekker makkelijk in de oven ermee! De wrap en soortvantosti zijn vanmiddag opgegaan. En de toetjes kunnen echt morgen en overmorgen ook nog wel.

StonedRomy

Berichten: 7541
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-18 23:41

In België doet ook een bloemist mee :) is een leuk idee voor bloemisten...

Morgen mag ik weer 2 plekjes langs gaan voor de restjes. De luxe bakker die net nieuw is in de app lijkt alleen wel de hele tijd aan te bieden en vervolgens te vermelden dat er geen Magic boxen meer beschikbaar zijn onder er geen afval is. Kijk dit kan eens voorkomen.... maar 5 dagen achter elkaar?

Steenbok12
Berichten: 7842
Geregistreerd: 26-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-18 00:29

Wel grappig ieder heeft echt een heel andere mening bij de pakketten. Ik ga morgen avond ook weer even naar de spar. Kan ik dat mooi meenemen bij het regelen voor de weekboodchappen van maandag en heb een late dus kant en klaar is dan altijd welkom.

balli

Berichten: 1491
Geregistreerd: 01-02-05
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-18 13:21

Mossel schreef:
Dat hoor je mij ook niet zeggen toch?
Ik geef enkel aan dat het voor mij de moeite niet waard is, zeker niet aangezien ik nooit in het centrum van Arnhem hoef te zijn, en zeker niet rond die tijden. En gratis parkeren is er rondom het centrum niet.

Daarbij heb ik verder ook nergens gezegd dat ik niet tevreden ben ;) wellicht hebben jullie de :') smiley gemist achter mijn zin?


Ah ja, dan zal ik er zelf al niet voor kiezen om er een bon te kopen... Ik koop alleen een bon als het "toch op de route ligt" of ik zin heb om een stukje te fietsen.

Ik kies tot nu toe ook nooit voor een supermarkt of een aantal eettentjes op 't station. Ik eet liever alleen biologisch vlees en ik ben zwanger, dus ook geen rauwe vis en ik ben echt voorzichtiger met andere dingen die "tegen het randje" qua houdbaarheid zijn. Een bakker is dus echt helemaal prima, maar ik ga dus niet voor Sushi, is de kans ook het kleinst dat ik iets krijg dat mij niet past.

StonedRomy

Berichten: 7541
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-18 18:31

Vannochtend bij een bakker 4 speculaas taartjes en 5 chocobroodjes gekregen voor 4.99

Net bij een andere zaak een halve avocado, 8 bananen, 1 kg gemengde bonen 4 ciabatta broodjes en 6 bagels voor 3.99

Gowlan
Berichten: 4976
Geregistreerd: 21-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-18 18:36

Afbeelding
Afbeelding
Had ik gister gescoord, zat ook nog witlof bij en wat meer appels maar waren op gegaan.
Sommige dingen vertonen kleine plekjes maar zijn verder nog goed bruikbaar. Voor €4,99. Ben weer een tevreden mens :)

Steenbok12
Berichten: 7842
Geregistreerd: 26-10-06

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-18 20:40

Afbeelding
Weer positief verast. Het is echt een heel ander pakket weer dus dat is leuk! Alles op datum vandaag maar grotendeels lekker de vriezer in en morgen op eten. Verbaas mij af en toe wel hoe duur sommige dingen eigenlijk zijn normaal omdat het gemakkelijk voorgesneden is.

Mo_86

Berichten: 1235
Geregistreerd: 10-02-09

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-18 23:23

Ik heb vandaag een pakket gehaald bij bakker Van Maanen hier in Den Haag, waar ik erg blij mee was!

De buit:
- een heel volkoren;
- zak krentenbollen;
- een grote foccacia met mozzarella en pesto;
- een kaasbroodje;
- een gevulde koek;
- een appelflap;
- drie kleine gevulde speculaaskoeken;
- een cupcake

Pikkepor

Berichten: 3704
Geregistreerd: 03-11-11
Woonplaats: Toedeloe

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-18 23:58

ChantalSmook Heeft een jaarvoorraad krentenbollen :+
Lekkere pakketjes dames! We zijn goed bezig :)

Ik vind het ook zo leuk dat je na afloop zien hoeveel CO2 je bespaard hebt.

Sunrise19

Berichten: 4395
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Breukelen

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 09:08

Met mijn diesel uit 2000 zal dat wel wat tegenvallen. :')

Volgende week maandag is mijn man weer thuis dus dan ga ik weer even dingen halen. Ga aankomende woensdag wel het stoepje proberen. Zal morgen eens vragen of ze dat hier in dorp niks vinden.