Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
bertbart
Berichten: 203
Geregistreerd: 29-12-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 08:51

NienkeV1994 schreef:
Ik heb ook weer een nieuwe video, waarin ik ga oefenen voor het handtrail dat wij volgende week op de onderlinge wedstrijd op stal gaan doen:
[ Video ]



leuke video :)


plutolover

Berichten: 11702
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 09:13

ik ga vanavond even video's bekijken en reageren.

morgen avond komt een video van mij online over mijn eerste lesdag aan de Human&horse.

daarna ben ik voor de week erop inspiratieloos... Dus mocht iemand tips hebben? Ik wil misschien wat met Maximus doen. Maar dat is een veulen dus ben ik met 5 min klaar. En weet ik niet of het lukt om te filmen.

De week daarop krijg mijn haflinger stanley een massage en mag ik een vlog over maken. Dus dat komt wel goed.

maar moet even een dinsdag overbruggen haha.

bertbart
Berichten: 203
Geregistreerd: 29-12-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 11:11

er is weer een nieuwe video online gekomen!!


AlwaysH

Berichten: 11264
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 20:48

Nieuwe video online, ik snap niet wat er met de kwaliteit is gebeurd, maar goed. :')


Fly high, Nobblyneez... 17.3.17 - 15.6.22

plutolover

Berichten: 11702
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 07:42

Ik ga zo video’s bekijken

Dit is de mijne van afgelopen dinsdag
https://www.youtube.com/channel/UC--w58 ... GtWPE2Zxrg

Ondertussen heb ik ideeen voor de volgende.

Er zijn aantal die vragen om een kastrollen. Ene kant denk ik leuk. Want kijk ze zelf ook graag. Aan andere kant weet ik het zo nog niet haha

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 20:11


Wordt lid van de HippoLogic Clicker Training Academy HippoLogic Clicker Training Academy voor online R+ cursussen, live groepscoaching en onze Clicker Community <3 met gelijkgestemden .


AlwaysH

Berichten: 11264
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 23:35


Fly high, Nobblyneez... 17.3.17 - 15.6.22

plutolover

Berichten: 11702
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 09:36


Phoeboe

Berichten: 390
Geregistreerd: 04-07-16
Woonplaats: Zeeland

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 12:19

Hoi! Mag ik mij hier ook melden? :D
Ik ben sinds een aantal weken begonnen met vloggen en toen kwam ik dit topic tegen, super leuk! Leuk om zo elkaars video’s te kunnen volgen :j

Op YouTube ben ik te vinden onder de naam: DemiGisolf en hier een linkje van mijn meest recente video: https://youtu.be/L08_pOPPH_U

Instagram: demigisolf

NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 12:49

Welkom Demi! Ik ga straks een kijkje nemen op je kanaal :D

Paard Optimaal - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden
Bestel mijn e-book 'Ingrediënten in Paardenvoeding' over de 50 meest voorkomende ingrediënten

yarkayunda
Berichten: 837
Geregistreerd: 08-12-13
Woonplaats: Ell

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 16:55


trotse eigenaar van Yarka, Lilli en Jacky
Ig: @connected.horsemanship

plutolover

Berichten: 11702
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 17:06


BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 16:39

Hallo allemaaal!

Ik meld me ook even :) mijn naam is Marly en ik heb al een tijd de instagram pagina blackbeautyzaphir voor Mn paard!

Gister heb ik mijn eerste vlog online gezet, ik zou het leuk vinden als jullie die zouden kijken :)
https://youtu.be/ItUOZSJ5Trc

plutolover

Berichten: 11702
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 17:05

Welkom

Ik ga kijken, en aboneer

Mijn kanaal staat in m’n onderschrift

plutolover

Berichten: 11702
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 17:16


8nnemiek

Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 16:21

Ik kom me ook weer eens melden hier :D
Lang geen tijd gehad om te bloggen en vloggen, maar ik wil toch weer eens beginnen!
Het stomme is, ik kan niet kiezen waar ik over wil bloggen :+ Ik heb nu drie verschillende blogs, en ook nog twee youtube kanalen.. maar wil me eigenlijk op eentje gaan focussen.

Leuk (of eigenlijk vooral erg handig) filmpje, plutolover! Ik ben benieuwd naar de volgende video's :D

En ik zie ook veel leuke andere blogs en vlogs voorbij komen. Zodra ik tijd heb ga ik er eens even doorheen bladeren :D

Zijn er hier ook al mensen die aan de 1000 subscribers hebben? Want dat heb je schijnbaar nodig om advertenties te kunnen toevoegen aan je youtube video's.. Het zou me wel leuk lijken om er een beetje aan te kunnen verdienen uiteindelijk!

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

plutolover

Berichten: 11702
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 16:48

Ik heb nog maar 81 abbonees. Tegen de tijd dat ik er 1000 heb, zullen ze t wel veranderd worden in 3000 abbonees haha. Dat soort dingen heb ik altijd :+

Maar ik doe het voor de fun! En soms moet je geduld hebben.

Ik vind thumbnails maken maar lastig.. en titels verzinnen ben ik ook slecht in.

Om echt groot te worden zijn denk ik te veel paardenyoutubers.

Maar dromen en in geloven kost niks

_Lauwtje_

Berichten: 1183
Geregistreerd: 17-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 12:46

8nnemiek schreef:
Zijn er hier ook al mensen die aan de 1000 subscribers hebben? Want dat heb je schijnbaar nodig om advertenties te kunnen toevoegen aan je youtube video's.. Het zou me wel leuk lijken om er een beetje aan te kunnen verdienen uiteindelijk!


Geen 1000 subscribers maar wel ervaring met adsense advertenties. Je verdient per 1000 views, en dan bedragen als 40 cent... kan wel oplopen maar in het begin is dat nog niet zo'n feest.
Dus met een paar duizend views verdien je een paar euro, dat staat niet in verhouding met de hoeveelheid werk die je in de video stopt. Advertenties voor je video is leuk als je tienduizenden views hebt, maar je moet het eigenlijk hebben van betaalde content.
Op mijn blog heb ik adsense eraf gehaald maar maak wel gebruik van affiliate linkjes. Dat levert aanzienlijk meer op. Dus als je ook met weinig views wat wilt proberen te verdienen zou ik eerder kijken naar affiliates.

8nnemiek

Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 12:56

Op mijn blog heb ik een paar adsense advertenties, maar dat levert inderdaad niet veel op. Affiliate links heb ik ook, dat levert me nu zo’n 10 euro per maand op, dus op zich best leuk.
Maar op youtube heb ik een oude video staan die inmiddels al 300.000 keer bekeken is, maar ik krijg er dus niks voor en kan er geen advertenties bij zetten omdat ik niet genoeg subscribers heb. Best jammer!

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

plutolover

Berichten: 11702
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 13:09

Wat is adsense en affiliatie?

Mijn vieuws zijn gemiddeld 40-80 enkele video’s rond de 200

Nog lange na geen 1000

8nnemiek

Berichten: 43328
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 13:24

Adsense zijn de advertenties van google, zoals banners. Die kun je met een google account aan je website toevoegen.

Affiliate (geen idee of ik het goed schrijf :') ) zijn links die je zelf toevoegt, naar bepaalde producten, zoals een hooinet op Amazon. Koopt iemand dat hooinet via jouw link, dan ontvang jij een commissie, dus een klein deel van de omzet.

Ik heb zelf ook veel video’s die maar een paar honderd views hebben. Dat is hartstikke normaal als je nog niet zo lang bezig bent.
Mijn populaire video’s staan al 8-10 jaar erop volgens mij :+ Uiteindelijk krijg je veel views, als je maar geduld hebt haha.

Op zoek naar een trouwvideo/fotograaf? ABCreatief Videoproducties                 ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎                 Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

bertbart
Berichten: 203
Geregistreerd: 29-12-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 18:26


Phoeboe

Berichten: 390
Geregistreerd: 04-07-16
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 12:13

Hoi 8nnemiek! :D Leuk dat je het weer een beetje wilt oppakken. Ben je er al uit wat je wilt?
Ik heb zelf nu 85 abonnees waar ik al heel blij mee ben! Ik doe het omdat ik het zelf leuk vind, zeker om nog eens terug te kijken. Dat andere mensen het leuk vinden om te kijken maakt het natuurlijk extra leuk en hoe meer abonnees hoe leuker :j Maar voor mij staat het geld verdienen niet als reden, het zou misschien leuk zijn maar dat zien we dan wel haha, mocht het zover komen.

Dankje trouwens nog voor je pb Plutolover! Het is gelukt

Ik heb een keer een wat ander soort video geüpload, namelijk een uitlegvideo over hoe je mee kan rijden met de kampioenschappen! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden :)

Instagram: demigisolf

plutolover

Berichten: 11702
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 12:45

ik vind het een fijne filmpje. Netjes dat al 85 abonnees heb,

ik zelf heb er 83. Maar net als mijn topics hier op bokt willen ze nooit echt lopen. Maar ben blij met elke kijker en abonnee. toch lopen de vieuws wat achter. MAar ag ik doe het voornamelijk voor mijzelf. En iederen is klein/onder aan de ladder begonnen.

Ik probeer een thumnail style te creeren ik ga nu van beetje kinderlijk naar wat volwassen. Het lukt me nog niet te ontwerken in de style dat ik het wil. Zondat dat ik te veek 'na aapt' van andere.

Heb wel al paar leuke vlogs in mn hoofd

het is jammer dat ik niet meer spring of wedstrijden met me oudere hafje rijdt. Wil wel over paar jaar laten zien hoe ik het allemaal met mijn jonky oppakt.

laatst wel een rondje erf gedaan met mijn puppypaard. Naja rondje ik moest de andere stalingang hebben dus moest om het stalgebouw heen ( de staldeur van de inloopstal gaat alleen naar buiten open, dus sta je gelijk op het erf ipv de stalgang. ER is daarnaast wel een grote schuifdeur maar omdat de wind daarop stond, moest en dus de deur krom trok als je open deed. moest ik de andere pakken.

En toen vond ik het jammer dat er niemand was die het even kon filmen haha. Ook moest er even met terug zetten een draadje gespannen worden. ( voordat bijv 1 van zijn vriendjes denkt yes deur staat open) dan kon die niet gelijk over het hele erf lopen. Maarja draadje moest even vast en ik had meneer vast. En hij liep heel braaf mee met het draadje dicht doen. Terwijl dat ding gwn beetje aan het waperen was door de wind.

Maarja ik hou moed haha. mocht er iemand tips voor mij hebben. Hoor ik het graag, Maar wil wel graag mijzelf blijven.

ik probeer nu iets van trainings filmpjes te maken. Alleen ben ik nog maar net begonnen met mijn opleiding en ben ik heel slecht in het juist verwoorden wat ik nou bedoeld. En heb niet altijd iemand die voor mij kan filmen.

Rispens
Berichten: 43
Geregistreerd: 20-07-18
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 12:50

Wat een leuk topic! Ik heb geprobeerd zo veel mogelijk van jullie kanalen te bekijken (en natuurlijk te abboneren!). Super leuk want ik krijg daar ook weer inspiratie van. Ik vlog zelf over mijn werk als zadelmaker en paarden gerelateerde onderwerpen:

https://www.youtube.com/c/MaaikeRispens

En ik ben rustig een deeltje van mijn website aan het voorbereiden om blogs op te plaatsen maar eerst krijgt de website een algehele update want lang niet al mijn merken staan er op dit moment op. Ik zal mijn website later nog wel eens plaatsen als ik er een blog opgezet heb!

Neem een kijkje op mijn YouTube kanaal over zadels en paarden

https://www.youtube.com/channel/UC2kuYZFvJ0XH42wCBsX_Keg


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers