Too good to go

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Boedha_1981

Berichten: 458
Geregistreerd: 26-05-15
Woonplaats: Ergens in het mooie Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 18:35

Dayanara schreef:
Kun je ook ergens aangeven dat je het vind tegenvallen?


Je kan een beoordeling achter laten in de app. Kreeg toevallig vanmiddag mail of ik een recensie wou geven over een deelnemende winkel.

listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 19:45

Ik had vandaag een spontane bestelactie....bedoeling was om vandaag niet te doen maar morgen :o

Maar ik kon het niet laten.....Franse delicatessen bakkerij/patisserie en de deals altijd direct weg!
Voor 3,99 kreeg een klein doosje, met 3 hele grote brokken cake/brownies.
_/-\o_ beste gebak ooit, niet normaal zooooo lekker....
heel erg machtig maar wat een sensatie in je mond!
Heel mijn mond tintelt!
Het is zo machtig dat ik er wel 3 dagen mee kan doen!

Klein/weinig wil dus niet altijd zeggen dat het tegen valt :D


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 19:55

Dat ziet er heerlijk ongezond uit!

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 20:00

Mama heeft opnieuw bij de bakker en de spar besteld. Ze vond het maar een stom ide in eerste instantie :')

beert
Berichten: 2426
Geregistreerd: 26-01-08
Woonplaats: Zuid Nederland

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 20:09

Leuk idee!! Ik heb de app gedownload en dichtstbijzijnde is een Duits tankstation en daarna een Belgische supermarkt. Dus ik vrees dat ik het voorbij laat gaan voor nu :-)

listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 21:27

Boedha_1981 schreef:
Dayanara schreef:
Kun je ook ergens aangeven dat je het vind tegenvallen?


Je kan een beoordeling achter laten in de app. Kreeg toevallig vanmiddag mail of ik een recensie wou geven over een deelnemende winkel.

Lastig dat je die recencies niet kan zien!
Zouden alleen deelnemende zaken dat zien?

Ik ben wel blij met foto's en beoordelingen hier, mocht je in dezelfde stad wonen of in de buurt zijn.

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 21:37

Nieuw pakket van de spar!
Tikkels, vla met karamel zeezout, camembert, worstjes, gehakt, boterhamworst, filet americain, kauwgom, sla, slaschotel, roerbakgroenten, wortels... ofwel voor 3 avonden eten ongeveer haha.

Afbeelding

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 21:43

Ik weet dat t vaak een tht datum js maar toch lijkt t me lastig om iets van de super te krijgen. Want je weet dat t in principe over de datum is en als je dus zo veel krijgt, moet t dus ook sneller op. Waardoor je als je t zelf bij de super voor wat meer geld zou kopen, je er langer mee kon doen waardoor To Good toogo eigenlijk duurder is

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 21:46

Trui schreef:
Ik weet dat t vaak een tht datum js maar toch lijkt t me lastig om iets van de super te krijgen. Want je weet dat t in principe over de datum is en als je dus zo veel krijgt, moet t dus ook sneller op. Waardoor je als je t zelf bij de super voor wat meer geld zou kopen, je er langer mee kon doen waardoor To Good toogo eigenlijk duurder is


Vriezer :)

Maanlicht

Berichten: 6852
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 21:47

Ja klopt Trui.. ik heb van de Spar ook de salade moeten weggooien. Had er geen tijd voor gister en vandaag was de groente helemaal slijmerig..

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 21:52

Exact. Dan kan je beter voor wat meer geld iets kopen wat langer houdbaar is. Want anders voel je ook druk van ‘ja oh God dit moet op’ en ga je misschien meer eten dan dat je eigenlijk honger hebt puur omdat je t idee hebt dat t op moet. Dus ik zelf zou nootnoot too Good To go iets ban de supermarkt halen denk ik.. maar gewoon bij bijv toetjes of smoothies of avondeten

listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 21:56

Trui schreef:
Ik weet dat t vaak een tht datum js maar toch lijkt t me lastig om iets van de super te krijgen. Want je weet dat t in principe over de datum is en als je dus zo veel krijgt, moet t dus ook sneller op. Waardoor je als je t zelf bij de super voor wat meer geld zou kopen, je er langer mee kon doen waardoor To Good toogo eigenlijk duurder is

Ben ik niet met je eens.
Direct alle vers in een maaltijd verwerken, vriezer en alle bewerkte verpakte artikelen is maar een tht, veel dingen zijn vaak nog best lang houdbaar.
Gewoon handig plannen/verwerken of delen met familie/vrienden/buren :)

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 22:10

listiglistje schreef:
Trui schreef:
Ik weet dat t vaak een tht datum js maar toch lijkt t me lastig om iets van de super te krijgen. Want je weet dat t in principe over de datum is en als je dus zo veel krijgt, moet t dus ook sneller op. Waardoor je als je t zelf bij de super voor wat meer geld zou kopen, je er langer mee kon doen waardoor To Good toogo eigenlijk duurder is

Ben ik niet met je eens.
Direct alle vers in een maaltijd verwerken, vriezer en alle bewerkte verpakte artikelen is maar een tht, veel dingen zijn vaak nog best lang houdbaar.
Gewoon handig plannen/verwerken of delen met familie/vrienden/buren :)


Precies. wij hebben nu karamel zeezout chocoladevla, dat hoeven we dus echt niet :')
Maar mijn zus lust het waarschijnlijk wel dus die eet dat dan. En het meeste vriezen wij inderdaad in!

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 22:16

Als ik zoiets zou halen zorg ik wel dat ik verder ( nog) geen verse dingen in huis heb wat direct op moet en ook plek heb in de vriezer :)

amandananana

Berichten: 4111
Geregistreerd: 06-04-10
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 08:52

Wij hebben gisteren bij de bakker een pakket vokr 4 euro opgehaald. We kregen een brood, zak beschuitbollen, zak krentenbollen en een zak met verschillende harde broodjes. Erg geslaagd voor die 4 euro!

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 18:37

Valt mij op dat deze week alles snachts is uitverkocht... mensen lijken er echt op te wachten.. een bakker was 00.03 uitverkocht..

Vjestagirl

Berichten: 26651
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 18:41

joyce_eddy schreef:
Valt mij op dat deze week alles snachts is uitverkocht... mensen lijken er echt op te wachten.. een bakker was 00.03 uitverkocht..


Mja, ik ben ook vaak tot n uur of 2 wel wakker. Als ik op deze app zou zitten zou ik dus ook om 00.00 al kijken. Je bent toch gek als je dat niet doet als je toch wakker bent?

Anoniem

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 19:13

Er zijn mensen genoeg tot na 0000 wakker.

Morgen weer werken. Eens kijken wat er deze week in Tilburg te halen is.

listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 19:20

vec schreef:
Er zijn mensen genoeg tot na 0000 wakker.

Morgen weer werken. Eens kijken wat er deze week in Tilburg te halen is.

Tilburg doen veel zaken mee!

Ik bestel vaak s'nachts, gisteren half 3 :o
Maar ook vaak s'morgens tegen 8 of gisteren om 4 uur s'middags.
Er komt vaak ook aanbod bij.

Ik ga zo weer halen bij het verswarenhuys in Eindhoven :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 19:32

Verswarenhuys is best een eindje voor je of niet?

Ben benieuwd in Tilburg. Moet wel wat zijn wat ik meteen na school kan ophalen. Geen zin om langer op het werk te blijven om wat op te halen.

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 19:41

vec schreef:
Verswarenhuys is best een eindje voor je of niet?

Ben benieuwd in Tilburg. Moet wel wat zijn wat ik meteen na school kan ophalen. Geen zin om langer op het werk te blijven om wat op te halen.


Hier ook Tilburg :j

Ik wil een keer die Monkey coffee

Anoniem

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 19:52

Die ben ik inderdaad ook al een aantal keer tegengekomen. Dat is wel een keer leuk voor de kids.

Ik woon zelf niet in Tilburg maar in een dorp waar niets is. Als ik recht uit mijn werk kan is het wel leuk!

StonedRomy

Berichten: 7541
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 19:55

Monnet coffee was echt een heel groot pakket wat nog een paar dagen lekker te eten bleef. Ook geen droge donuts, maar gewoon fatsoenlijke kwaliteit.

Anoniem

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 20:04

Dan heb je het inderdaad niets te duur!

Ik was met mijn pakket van ecoplaza ook echt super blij. Daar ga ik graag nog eens terug.

listiglistje

Berichten: 14403
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 20:14

Nee het verswarenhuys in Eindhoven op Strijp-S, dat is bijna bij mij om de hoek. 5 minuten met de auto :D

Een duur pakket deze keer, ik denk bijna voor 20 euro qua waarde en bruikbaar! En dat voor € 4,99

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding