Too good to go

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JitskeJeldau

Berichten: 241
Geregistreerd: 29-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 20:29

Vandaag mijn pakket opgehaald! Afbeelding Morgen lekker croissantjes als ontbijt. :D

Boedha_1981

Berichten: 458
Geregistreerd: 26-05-15
Woonplaats: Ergens in het mooie Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 20:35

Hier vandaag ook nog een pakketje, deze was zeker geslaagd!
5 overheerlijke luxe cupcakes <3 :9 voor 4,99€.

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 21:24

Net bij de Spar vandaan, het paste bijna niet in het tasje! Ben heel blij verrast, maar heb de helft aan de buren gegeven, dit krijg ik nooit op. Afbeelding

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 21:37

Hier ligt een Delhaize, als ik jou pakket zo zie ga ik toch maar eens een poging wagen

Duhelo

Berichten: 28547
Geregistreerd: 29-05-03

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 23:50

bij de boost moodshop (die doen meer meubeltjes, hebbedingetjes, beetje eten maar dan eerder vegan bio chocolade, thee, etc) heb ik een popcornpakket gekregen!
5 euro voor betaald. zitten twee flesjes olie in (4.95 per flesje) (daar staat kwa datum wel 1 6 18 op, maargoed, olie wordt niet snel slecht. de rest is ok tot eind 2019 en 2020), 3 verschillende soorten mais (1.95/st) en een maiskolf (4.95/st)voor de magnetron.
Dus totaal.iets van 20.50 euro.

Afbeelding

en bij de bakker voor 4 euro
een klein bruin brood, 4 zachte witte pistolets, een achtje met ananas. Een koek met appel, 2 chocoladecremekoeken en een klein stokbroodje.
Afbeelding
het brood zit in de vriezer. ik heb het stokbroodje en een chocoladekoek al opgegeten. morgen doe ik 2 pistolets met soep mee naar het werk (soep gemaakt van de groentjes in het pakket gisteren) en de appelkoek, vriend de andere pistolets met soep en de overige koeken.

Ik vind die app leuk!

Sunrise19

Berichten: 4395
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Breukelen

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 06:36

Een dorpsgenootje is ook bij de shell geweest. Ik gok niet dat die lang meedoen. :') alhoewel.. we hebben een speciale cupcake winkel en die is ook altijd snel uitverkocht. En daar krijg je ook heel weinig. Maar misschien is daar de kwaliteit zo goed dat mensen het niet erg vinden.

Ik ga morgen weer wat ophalen als het me lukt een bon te scoren.

x_spekkie_x

Berichten: 4355
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 06:37

Maanlicht schreef:
Ik heb ook mijn eerste pakketje opgehaald bij de saladebar. Ik vind het wel iets tegenvallen qua hoeveelheid. Maar goed, we hebben iets te eten voor morgen, haha!

[ [url=m/yegeUQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Maanlicht schreef:
Nou, de salade was echt een flop... was al een klein bakje, zat voor 90% gevuld met spinazie, paar plakjes komkommer, twee plakken ananas, droge plakjes kipfilet, drie korrels quinoa en een paar sprietjes taugé. Echt geen 4 euro waard....

Ik heb voor vandaag bij de Spar besteld, ben benieuwd.


Leuk, nog een Amersfoorter :)
Zonde dat het tegenvalt. De salades bij SEM zijn sowieso 10-13 euro als je ze bij hun in de winkel haalt. Zelf nog nooit gedaan, maar wilde wel een keer bij hun bestellen.

Ik heb de app al maanden op mijn telefoon, maar nooit iets mee gedaan. Als ik 's ochtends keek was alles al uitverkocht. Ik zie dat er nu meer aanbod is en heb een pakket besteld bij Sushi Today (voor 4,99). Wel ophalen tussen 14.00-16.00u, maar vandaag ben ik vrij, dus dat komt mooi uit :D

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 08:32

x_spekkie_x schreef:
Maanlicht schreef:
Ik heb ook mijn eerste pakketje opgehaald bij de saladebar. Ik vind het wel iets tegenvallen qua hoeveelheid. Maar goed, we hebben iets te eten voor morgen, haha!

[ [url=m/yegeUQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Maanlicht schreef:
Nou, de salade was echt een flop... was al een klein bakje, zat voor 90% gevuld met spinazie, paar plakjes komkommer, twee plakken ananas, droge plakjes kipfilet, drie korrels quinoa en een paar sprietjes taugé. Echt geen 4 euro waard....

Ik heb voor vandaag bij de Spar besteld, ben benieuwd.


Leuk, nog een Amersfoorter :)
Zonde dat het tegenvalt. De salades bij SEM zijn sowieso 10-13 euro als je ze bij hun in de winkel haalt. Zelf nog nooit gedaan, maar wilde wel een keer bij hun bestellen.

Ik heb de app al maanden op mijn telefoon, maar nooit iets mee gedaan. Als ik 's ochtends keek was alles al uitverkocht. Ik zie dat er nu meer aanbod is en heb een pakket besteld bij Sushi Today (voor 4,99). Wel ophalen tussen 14.00-16.00u, maar vandaag ben ik vrij, dus dat komt mooi uit :D


Oh jullie ook uit Amersfoort! Wat leuk haha. Wij hebben bij spar en backwerk besteld.

Duhelo

Berichten: 28547
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 09:45

Sunrise19 schreef:
Een dorpsgenootje is ook bij de shell geweest. Ik gok niet dat die lang meedoen. :') alhoewel.. we hebben een speciale cupcake winkel en die is ook altijd snel uitverkocht. En daar krijg je ook heel weinig. Maar misschien is daar de kwaliteit zo goed dat mensen het niet erg vinden.

Ik ga morgen weer wat ophalen als het me lukt een bon te scoren.

als ik bv deze prijzen zie:
https://www.maisonjuliette.be/cupcakes
2.90 voor 1 cupcake!
en ik lees dat hier iemand in een dergelijke zaak voor 4.99 5 dergelijke cupcakes gescoord heeft, dan zou ik het ook wel de moeite vinden. Hier gaat het dan natuurlijk niet meer over besparen (want anders zou je die cupcakes niet gekocht hebben, maar leuk en lekker is het wel :D )

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 10:06

Ik heb de app sinds maandag nav tip van een vriendin. Heb alleen geen creditcard en Paypal dus ik wacht wel totdat betalen via iDeal het doet :j

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 10:08

Paypal is zo aangemaakt en gratis, daar kan je je bankrekening aan koppelen of geld op zetten dmv iDeal

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 10:17

Mossel schreef:
Paypal is zo aangemaakt en gratis, daar kan je je bankrekening aan koppelen of geld op zetten dmv iDeal


Weet ik, maar dan moet ik eerst toestemming vragen :j

Ik sta onder bewind

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 10:40

Ook als je je bankrekening er niet aan koppelt? Je hebt toch een leefgeld rekening? Daar mag je mee doen wat je wil, ik heb nooit ergens toestemming voor gevraagd

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 10:49

Mossel schreef:
Ook als je je bankrekening er niet aan koppelt? Je hebt toch een leefgeld rekening? Daar mag je mee doen wat je wil, ik heb nooit ergens toestemming voor gevraagd


Voor de zekerheid ga ik het toch maar even vragen maandag :j

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 11:07

x_spekkie_x schreef:
Leuk, nog een Amersfoorter :)
Zonde dat het tegenvalt. De salades bij SEM zijn sowieso 10-13 euro als je ze bij hun in de winkel haalt. Zelf nog nooit gedaan, maar wilde wel een keer bij hun bestellen.

Ik heb de app al maanden op mijn telefoon, maar nooit iets mee gedaan. Als ik 's ochtends keek was alles al uitverkocht. Ik zie dat er nu meer aanbod is en heb een pakket besteld bij Sushi Today (voor 4,99). Wel ophalen tussen 14.00-16.00u, maar vandaag ben ik vrij, dus dat komt mooi uit :D


Wat grappig, Amersfoort verzamelt hier!
Ik zou er echt niet gaan eten, er was niets aan en alles was smaakloos, zelfs de dressing en tapenade. Ik was er zelf nog nooit geweest, dus vond het wel het proberen waard. Maar is echt geen aanrader.

Ja Sushi Time zit er sinds gister geloof ik bij, super relaxt! Wil ik eigenlijk ook binnenkort even gaan doen. Alleen nu heb ik even genoeg haha!

Ik ben ook benieuwd wat je bij Coffee Corazon, Brood & Zoets en Het Lokaal krijgt. Mocht een van jullie daar iets bestellen, of bij een ander zaakje in Amersfoort, plaatsen jullie dan foto’s?

Gowlan
Berichten: 4976
Geregistreerd: 21-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 12:28

Dayanara schreef:
Mossel schreef:
Ook als je je bankrekening er niet aan koppelt? Je hebt toch een leefgeld rekening? Daar mag je mee doen wat je wil, ik heb nooit ergens toestemming voor gevraagd


Voor de zekerheid ga ik het toch maar even vragen maandag :j

Verstandig ja.

x_spekkie_x

Berichten: 4355
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 14:42

Ik heb bij Sushi Time een Too Good To Go box opgehaald. Dit is tussen 14.00-16.00u en je krijgt dus de leftovers die de avond ervoor vers zijn gemaakt. Je krijgt alleen de sushi, geen benodigdheden (zoals stokjes, sojasaus, wasabi, gember), die moet je er los bij kopen.

Prijs is €4,99 per box. Ik heb twee boxen.
Afbeelding

Ik kreeg 12 stuks sushirol per box, in de ene box 3 verschillende smaken, in de andere box 2.
Op de website is een box met 12 stuks 'catch of the day' €12,75. Op woensdag is er sushidag met 50% korting (dinsdag bestellen, woensdag ophalen). Dan zou de box €6,40 kosten, maar dan is hij wel vers. Maar voor één losse box vind ik dit een goede deal :)

Duhelo

Berichten: 28547
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 14:53

1 zo een doosje kost normaal 12.75? :wow:
(behalve dat ik het niet lust weet ik ook alweer waarom ik het niet koop. Ik vind 4.99 eigenlijk al pittig voor een doosje rijst met een stukje vis...)
Maar zien er wel mooie doosjes uit, hopelijk zijn ze lekker!

Sunrise19

Berichten: 4395
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Breukelen

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 15:11

Ik ga straks bij de bakker wat ophalen. Ben benieuwd! Ik hoorde dat deze echt heel goed is.

Eefsel2109

Berichten: 1110
Geregistreerd: 24-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 15:24

:):) de sushi zaak heel vlakbij mij is ook aangesloten, maar ik mag nu nog geen sushi... maar... daar ga ik zeker nog wel bestellen!

Pippaa

Berichten: 1617
Geregistreerd: 28-08-11
Woonplaats: Dichtbij het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 15:34

Ik zag dat in het noorden van ede een bakker is toegevoegd, dat is redelijk in de buurt dus daar ga ik vanavond wat ophalen! Helaas kan ik daardoor niet paardrijden :P maar dat komt morgen dan wel weer.

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 15:54

Ik heb ook even een bon van de bakkerij geregeld :D ben benieuwd. Ga eerst sporten en dan haal ik ‘t op!

Steenbok12
Berichten: 7842
Geregistreerd: 26-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-18 16:29

listiglistje schreef:
Mijn portie voor vanavond....maar eerlijk, mijn eigen pasta's smaken beter :o € 4,99

Dus dit adresje skip ik voortaan

[ [url=m/X4eyFK.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/IvWlgI.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ohd ie zit in Eindhoven. Die is elke keer zo snel uitverkocht dus ik had er hoge verwachtingen van. tegenvaller dus

Duhelo

Berichten: 28547
Geregistreerd: 29-05-03

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 16:43

Waarom worden wij allemaal zo idioot gelukkig van die app? :+ :D
ik ga straks gewoon méér geld kwijt zijn aan boodschappen omdat ik gewoon constant bonnen wil kopen :D

Steenbok12
Berichten: 7842
Geregistreerd: 26-10-06

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-18 16:45

Hahaha ik denk ook het verassingsidee. Dat je niet weet wat je krijgt.