Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Siamsmeesje

Berichten: 2224
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 18:02

Geen idee, ik kreeg vandaag wel de draadloze oordopjes binnen die ik besteld had. Helaas in de verkeerde kleur -O-
Ik had grijs/silver besteld, maar kreeg van die lelijke rood/koperkleur. Dus maar gelijk een mailtje met foto naar de verkoper gestuurd, en me even blond opgesteld dat het helemaal nergens matched met mijn kleren en spullen :P Dus nu maar even zien of ze bereidt zijn me te helpen.

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar


Siamsmeesje

Berichten: 2224
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 14:48

Ik denk dat het soms ook te maken heeft met hoeveel voorraad ze nog hebben van het een of ander. Mijn verkoper houdt maar vol dat het rood/koperen headsetje gewoon het metaalkleurverschil is wat bij al het metaal kan voorkomen :roll:
En dan nog een foto van een of andere Rus erbij die dan wel tevreden zou zijn.... Ik heb hem nu nog een kans gegeven, en hij zal vast wel weer weigeren het op te lossen (want volgens hem is zilverkleurig dus hetzelfde als rood/koperkleurig), maar dan verras ik hem toch mooi met een dispuut. Ik heb de ontvangst nog niet bevestigd, maar ik heb wel een stel mooie screenshots klaar liggen voor ome Ali :j

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2224
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 21:14

Zidore schreef:
Siamsmeesje schreef:
Ik denk dat het soms ook te maken heeft met hoeveel voorraad ze nog hebben van het een of ander. Mijn verkoper houdt maar vol dat het rood/koperen headsetje gewoon het metaalkleurverschil is wat bij al het metaal kan voorkomen :roll:
En dan nog een foto van een of andere Rus erbij die dan wel tevreden zou zijn.... Ik heb hem nu nog een kans gegeven, en hij zal vast wel weer weigeren het op te lossen (want volgens hem is zilverkleurig dus hetzelfde als rood/koperkleurig), maar dan verras ik hem toch mooi met een dispuut. Ik heb de ontvangst nog niet bevestigd, maar ik heb wel een stel mooie screenshots klaar liggen voor ome Ali :j

Prima als je iets niet op voorraad hebt of als die kleur op is, maakt mij niets uit, maar laat me dat dan wel even weten! Dan kan ik nl zelf kiezen of ik het dan alsnog wil.. scheelt je ook weer het verzenden van je product plus het nodige gezeur

Dat was ook mijn argument :j
Of biedt je klanten anders geen keuze maar zeg dat er willekeurig een kleur verstuurd wordt. Dan kan ik zelf nog kiezen of ik daar mee kan leven of niet.
Mijn dwarse verkoper heeft tot nu nog niet gereageerd meer, dus vrijdag staat op de kalender voor de dispuutaanvraag, en stuur ik het mailtje om hem dat te vertellen :D

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2224
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 14:17

Mijn dispuut is goedgekeurd, ik krijg mijn geld terug.
De verkoper wilde na zijn eerste antwoord verder niet meer communiceren, en ook geen enkele communicatie met Ali van zijn kant. Dus voor Ali was het blijkbaar duidelijk genoeg.

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2224
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 08:52

Daar volg ik ook nog even voor mee :j

Voor degene die zich afvroeg of het normaal was dat een bluetooth headset maar 2 uur werkt? De mijne gaat makkelijk 5 uur mee na opladen (ja, degene waar ik m'n geld voor terug gekregen heb).

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2224
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 11:12

Relaxed schreef:
Die van mij ging idd ook maar max 5 uur, dacht dat dat niet normaal was, vind het wel erg weinig.. Ik had m juist voor in het vliegtuig of een dagje strand.. Dan heb je aan 5 uurtjes niet zoveel :n

Ah zo, nee dan is 5 uur niet veel. En als je een powerbank meeneemt? Veel laadtijd heeft de mijne uiteindelijk ook niet nodig.
Ik heb de mijne vooral voor tijdens het hardlopen en het werken in de tuin, dus dan is 5 uur meer dan genoeg.

Ik heb inmiddels een bestelling met 8 dagen binnen gekregen, de snelste bezorging tot nu toe :j
Alleen de volgende keer dat ik bestelling in twee splits (om douane-kosten te vermijden), moet ik niet vergeten de verkoper ook in te lichten dat het twee verschillende pakketjes moeten worden. Nu kreeg ik het hele spul alsnog in 1 doosje binnen :D

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2224
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 13:03

Die roze-groene balletjes heb ik ook, maar hoewel ze een beetje mijn haren uit de was plukten, deden ze helemaal niets voor de kattenharen hier :n
Mocht jij andere willen proberen, ben ik zeer benieuwd naar de resultaten :)

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2224
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 18:46

Ja, die vielen dus tegen :j
En ik ben ook benieuwd naar degene waar jij de link van stuurde. Durf ze zelf alleen niet te proberen, omdat ik nou geen flauw idee heb waar de haren dan moeten gaan zitten :\

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2224
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 16:50

Hier ook sieraden met acht dagen binnen, nog nooit zo snel geweest.
Wacht nu alleen nog op een waaier, met het schilderij van Mount Fuji door Kanagawa erop. Hij is inmiddels verstuurd, dus ben benieuwd :)

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2224
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 11:15

De oordopjes werken perfect, batterij gaat een 5 uur mee, maar dat is voor mij meer dan genoeg (hardlopen en tuinieren), en de microfoon bij telefoongesprekken is zeer goed verstaanbaar aan de andere kant.

Ik zou ze alleen niet bij onderstaande verkoper bestellen. Hij leverde mij dus de verkeerde kleur, en had toen nog het lef om te stellen dat ik maar tevreden moest zijn omdat een of andere Rus dat ook was 8)7
Vervolgens heeft hij mij verder genegeerd, en na het openen van een dispuut heeft hij ook Ali zelf compleet genegeerd. Het is dan ook geen wonder dat hij het dispuut verloor, en Ali dus rap klaar was ~~}>

https://nl.aliexpress.com/item/Draadloze-Bluetooth-Oortelefoon-Met-Microfoon-Sport-Oordopjes-Headset-Stereo-Oortelefoon-Bluetooth-V4-1-Oortelefoon-Hoofdtelefoon-fone/32845284478.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.3da24c4dWMmYNB

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2224
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 18:34

Goed dat ik het weet, ik heb het toen op de dichtstbijzijnde plaatst laten staan, en met de postcode erbij kwam het gewoon aan.

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2224
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 11:33

OK, nu wordt ik nieuwsgierig... 8-)
Waar op de homepage (laptop) kan je die weggevertjes vinden? Ik heb al wel een beetje rondgekeken, maar volgens mij kijk ik er steeds overheen :+

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2224
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 18:14

Zidore schreef:
Haha het is te simpel. Op de homepage zodra je de app opent zie je 5 bolletjes, het is de tweede, de groene die klik je aan :)

App? Ik heb op de laptop geen app hoor, maar het is dus op de mobiele homepage begrijp ik? Dan eens kijken of ik het op de tablet kan installeren, just for the fun of it ;)

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2224
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 23:02

Ook niet als ik op de laptop ingelogd ben. Ik ga het gewoon eens proberen op de tablet. Lukt het dan is het mooi, zo niet jammer dan. Ik ga de Ali app niet op m'n telefoon zetten, wordt dan iets te kostbaar als ik weer eens ergens moet wachten :+

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2224
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 10:24

Mij is het inmiddels gelukt om de app op te tablet te zetten, en ik heb inmiddels de eerste weggevertjes aangemeld :)
Een lekkere sjaal/halswarmer voor hardlopen/paardrijden. Eens kijken of we geluk hebben :D

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2224
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 19:07

Dreamy schreef:
:j dacht/had gehoopt dat ze apart van elkaar kwamen, maar helaas. (Zelfde verkoper, dus weet ook niet waarom ik dat dacht :+ )

Ja, dat had ik ook, gelukkig heeft de douane het kleine pakje gemist :j
Netjes apart besteld om onder de 22 euro te blijven, gooien ze het alsnog bij elkaar :=
Volgende keer dat ik zoiets doe bestel ik of op twee verschillende dagen, of ik gooi er gelijk een mailtje tegenaan dat ze de twee bestellingen apart moeten verzenden ivm douane :D

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2224
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 21:30

TheNovelist schreef:
Zonde Amy! Hopelijk gaat het eruit in de was idd!

Gisteren deze ronde glazen planten ‘terrariums’ besteld, hopelijk komen ze heel binnen!
[ [url=m/BbMCmc.png]Afbeelding[/url] ]

Heb je een linkje? Ik zoek zulke hangers om weer te beginnen met Tillandsia, en zo blijven de katten er hopelijk een beetje vanaf.

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2224
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 17:33

TheNovelist schreef:
€ 0,98 10% Off | Ball Shape Clear Transparent Hanging Glass Vase Flower Plants Terrarium Vase Container DIY Wedding Home Micro Landscape Decor
https://s.click.aliexpress.com/e/tD2qF7Tkn

Dank je, zien er goed uit en ook mooi keus in maten :j

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2224
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 12:21

capopjekop schreef:
Voelen jullie je nooit bezwaard? Ik heb weleens twijfel of ik wel daar moet bestellen omdat je het de halve wereld over laat komen.

Nee, want waar denk je dat de winkels het hier vandaan laten komen? Sommige dingen van Ali heb ik gewoon bij de Action zien liggen. Onze pakketjes gaan mee om de laatste hoekjes in de containers vol te krijgen.
Nu bestel ik er niet veel, en vaak dingen die ik hier in de winkels niet kan vinden, maar nee ik heb er geen moeite mee. Made in China staat nu eenmaal op een heleboel dingen, in een heleboel winkels ;)

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2224
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 11:34

Gewoon even informeren bij het afhaalpunt. Ik heb het ook al gehad dat pakketjes die prima door de brievenbus konden direct daarheen werden gestuurd. En zo krijg je dan geen briefje van de postbezorger.

Liggen ze daar, kun je je disputen altijd nog beëindigen.

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2224
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 19:31

germie schreef:
Ik ga gewoon pepers van Ali kweken. We gaan het zien. Als er gras uitkomt laat ik het ook weten. En bij niets ook. :+

Het verbaasd me eigenlijk dat je geen zaadjes hebt gewonnen van je Cambodjaanse pepers. Ik oogst elk jaar vers zaad, en heb (helaas :o) nog geen kruising gehad van mijn gele pepers met m'n jaloro's :')

Maar ik ben wel benieuwd welke pepers je gaat proberen, en vooral hoe ze gaan groeien :j

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2224
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 11:06

Ziet er niet onvriendelijk uit, vogel oogt heel relaxed, maar ik vraag me af hoe meewerkend de duif zal zijn om z'n kop en pootjes door de gaten te krijgen.... Dat kan nog wel eens makkelijker gezegd dan gedaan zijn :=

Edit: Bij deze verkoper hebben ze ook nog een hoop andere 'handige' dingen te koop voor vogels.... Zoals castratie-tafels en -gereedschap voor hanen..... >;)

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2224
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 12:44

Gut, zijn die riemen weer in? Dan moet ik maar eens gaan zoeken achter in de kast, daar moet nog een vintage original liggen :P

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2224
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 19:05

MissToseland schreef:
[ [url=m/6OeQjD.jpg]Afbeelding[/url] ]
€ 5,27 26% Off | 2018 vrouwen T-Shirts Tumblr Funny Harajuku Paard Punk Kleding T-shirts voor Vrouwen Vintage Bts TShirt Vrouwelijke Tops
https://s.click.aliexpress.com/e/FLnnLkbRN

Valt op maat, die van mij is een beetje te groot :') ach niet erg voor een shirt voor bij de paarden

Leuk shirt, hoe is de kwaliteit van de stof, nog een beetje dik of net zo idioot dun als de shirts hier tegenwoordig?

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Siamsmeesje

Berichten: 2224
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 15:14

MissToseland schreef:
Ja voelt prima aan! Niet dun

Dank je, dan denk ik dat er ook eentje bestel :D

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers