Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
kirsten4

Berichten: 2902
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 15:59

white_flame schreef:
Verwijderen jullie verlopen acties, van jullie pagina?


Jaa! Ik hou in m’n notities van m’n telefoon een lijstje bij met de acties waaraan ik mee doe en wanneer ze bekend gemaakt worden. Zo kan ik aanvinken welke bekend gemaakt zijn en soms gooi ik ze dan direct van m’n pagina af, soms een tijdje later. Maar het is wel lekker overzichtelijk zo! Zo mis ik uitslagen van acties ook niet, mocht ik wat winnen haha :)


kirsten4

Berichten: 2902
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Overijssel

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 13:04

Ja ik kan daar ook niet tegen hoor :+

kirsten4

Berichten: 2902
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Overijssel

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 21:41

Het kost idd wat tijd, maar heb nogal een rustig leven momenteel dus ik blijf het voor nu nog wel proberen haha :’)

Voor degene die mij op FB hebben (Kirsten Maria Kampman), willen jullie misschien stemmen op een foto van mij? Staat allemaal in m’n laatste post (nouja eerst zie je nog weer een like&deel actie :+). Zou echt heeeel lief zijn!

kirsten4

Berichten: 2902
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 19:51

Ariannee schreef:
Ik had een nieuwe aangemaakt, gewoon mij eigen naam ect. Wil het liever niet op mij 'echte' account doen, anders worden die ook gek van mij gok ik :')


Ik heet Kirsten Kampman en heb voor m’n winactie fb er gewoon m’n doopnaam (Maria) tussen geplakt en tot nu toe nooit problemen mee! *gaat een stuk hout zoeken om het af te kloppen :+*


kirsten4

Berichten: 2902
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Overijssel

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 09:48

Klinkt niet echt heel betrouwbaar nee als je dat zo leest.. maar geen idee hoor :P

Hier weer geluk! Een dekje gewonnen (moet hem nog ophalen), super leuk! :D Wel echt toevallig, win nooit wat en nu 2 dekjes kort achter elkaar :')

kirsten4

Berichten: 2902
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Overijssel

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 12:16

Net m’n gewonnen dekje opgehaald. Mocht zelf een kleurtje kiezen <3
Afbeelding

kirsten4

Berichten: 2902
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Overijssel

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 12:09

Tijdje terug had ik met een vriendin een buitenrit via epplejeck & PMO gewonnen, wel via Instagram en niet via Facebook, die we zaterdag gemaakt hebben! Op paarden van PMO & het was echt super leuk! Leuke paarden, leuke begeleiding, lekkere lunch :D

Wilde ik toch even delen ondanks dat het geen FB winactie was :)
Afbeelding

kirsten4

Berichten: 2902
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Overijssel

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 06:21

Haha gefeliciteerd Chantal :D En natuurlijk iedereen die wat heeft gewonnen! :)

Laatste tijd slecht internet gehad thuis en wat minder actief met de winacties, dus net op FB gekeken en zie ik dat ik een koffer heb gewonnen (met dat paard er op, misschien weten jullie wel welke)! Heel leuk, maar 1 ding is dan weer jammer... bij de post van de winactie stond niet dat je de prijs moest ophalen & nu staat er van ‘gefeliciteerd blablabla, je mag de prijs komen ophalen’. Maar die winkel zit echt ver weg -O-

Ik heb ze een berichtje gedaan of ik nog niet te laat was met reageren & dat ik zie dat dat er bij stond. Ik had namelijk niet mee gedaan als ik dat wist.. Heb dit al wel vaker gehad, bedrijven zouden het er direct bij moeten zetten van ‘ophalen in de winkel’ oid. Als ik dat zie staan en de prijs is het ritje niet waard, dan doe ik gewoon niet mee. Dus hopen dat hij toch opgestuurd kan worden ofzo :)

kirsten4

Berichten: 2902
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Overijssel

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 22:27

Pfoe ik heb echt al heeeel lang niet meer op m'n 'winactie' FB pagina gekeken :oo Ga eens weer inloggen en weer wat meedoen aan winacties, kijken of ik het weer bij kan houden :')

kirsten4

Berichten: 2902
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 22:46

welmoed__ schreef:
kirsten4 schreef:
Pfoe ik heb echt al heeeel lang niet meer op m'n 'winactie' FB pagina gekeken :oo Ga eens weer inloggen en weer wat meedoen aan winacties, kijken of ik het weer bij kan houden :')


Ik ben je blijven taggen hoor Kirsten! :')


Dat heb ik gezien ja, jeetje :') :') :')

kirsten4

Berichten: 2902
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Overijssel

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 23:48

Als iemand nog leuke acties heeft gezien voor shetlander spullen (in ieder geval spullen die er óók in shetlander maat zijn..) let me know, want ik heb alleen maar een mini van 80cm waar ik paardenspullen voor zou kunnen gebruiken :')

kirsten4

Berichten: 2902
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Overijssel

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 11:36

Ik let daar inderdaad ook wel op, vaak kun je wel inschatten of ze het gaan opsturen of niet, maar soms willen ze dan inderdaad toch ineens dat je het komt ophalen -O- Ik vind eigenlijk gewoon dat ze het erbij moeten zetten als je het moet komen ophalen. Dat scheelt voor iedereen zoveel gedoe !

kirsten4

Berichten: 2902
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 06:33

WannabeAnky schreef:
Hebben jullie ervaring met het volgende:

Dat je een pagina wilt liken, maar er alleen een volg knop staat. Dit is voor elke pagina die ik zie nu zo.

Ook zie ik bij de pagina's die ik al eerder heb geliked nu alleen "volgend" staan.

Is er een maximaal aantal pagina's dat je kunt liken ofzo?


Dit heb ik nu ook ineens!! Ben net weer mee aan het doen met winacties (heb een nieuw bijrijdpaard dus leuke spulletjes zijn welkom haha). Maar ben bang dat als ik niet kan liken, ik ook niet mee doe... Heel vreemd! Ik heb al bij heel wat pagina’s ‘weggedaan’, maar zie nog steeds geen ‘vind ik leuk’ knop bij de nieuwe pagina’s die ik wil liken... vreemd.

Edit:
Als je de pagina zoekt via de zoekbalk op Facebook, kan ik wel liken (dan krijg ik dat duimpje wel). Dus niet op de pagina zelf, maar nog van het zoeken :)

kirsten4

Berichten: 2902
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 06:40

Nala schreef:
Hoe heten jullie allemaal op fb? De lijst is waarschijnlijk alweer verouderd.


Ik heet Kirsten M Kampman! Ik wil nu weer wat actiever mee gaan doen, omdat ik net een nieuw bijrijdpaard heb :D Voor m’n shet zijn er vrij weinig winacties :') maar voor een groter paard waar ik ook op kan rijden zijn er genoeg leuke spullen die ik zou willen hahaha


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 bezoekers