Equine Ranch [Niet-automatisch paardenspel]

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Fortitude

Berichten: 3085
Geregistreerd: 03-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 09:40

Ik heb me ook aangemeld vorige week, was het topic alleen kwijt. Mijn stal is No Return Equestrian.

Wanneer wordt de loterij uitslag verwerkt? Moet ik nog iets doen om mijn gewonnen prijzen te krijgen?

Bij gebrek aan Paso's heb ik maar random op andere rassen geboden, met één paard schiet het anders niet echt op. Doe ze dan wel weer weg als ik iets beters kan krijgen. Als ik de veiling win :')

[o]


Fortitude

Berichten: 3085
Geregistreerd: 03-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 12:59

Ik heb bij gebouwen o.a. een bak gekocht en zo, waar kan ik dat terug vinden op mijn pagina? :o?

[o]

Fortitude

Berichten: 3085
Geregistreerd: 03-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 08:59

Ik hoop niet dat het spel nu al op inactief gaat? -O-

[o]

Fortitude

Berichten: 3085
Geregistreerd: 03-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 21:16

Ziek is niet fijn :(

Vind dit wel naar, de uitslag van de vorige loterij heeft er maar heel kort op gestaan. Ik heb zo snel geen tijd gehad om m'n prijzen te claimen. Vervolgens is er nu ineens kennelijk weer een loterij geweest terwijl ik gewoon netjes aan het wachten was tot de volgende kwam, met mij zo ongeveer bijna iedereen aangezien maar 2 mensen wel het formulier hebben ingevuld, maar goed. Kortom ik heb nu dus mijn prijzen niet kunnen claimen :/

[o]

Fortitude

Berichten: 3085
Geregistreerd: 03-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 06:57

Dat lost toch niet op dat de vorige er zo kort op stond dat ik niks kon claimen? :') die uitslag heeft er misschien een dag opgestaan. Vrijdag overdag heb ik nog een paar keer gekeken, in het weekend 1x snel toen stond ie erop (maar toen geen tijd om te claimen) en gister middag was ie alweer vervangen door een nieuwe uitslag :o?

Denk dat er beter een week overgeslagen had kunnen worden.

[o]

Fortitude

Berichten: 3085
Geregistreerd: 03-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 08:36

Ik zag trouwens een klein foutje, bij Cushla Macree zijn er 3 wp's bij mennen bijgezet, maar die horen bij western :o

Wat is het stil in dit topic trouwens -O-

[o]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 bezoekers