Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 21:55

Heb je al contact opgenomen? Misschien dat als je bewijsmateriaal op stuurt dat je het helemaal niet hoeft te verzenden.

Second to the right, and straight on till morning

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 22:24

Ik zou het er niet zomaar bij laten en dus contact opnemen met de verkoper, wellicht komen jullie er dan nog uit

Zidore

Berichten: 5801
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Onder de regenboog

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 02:53

Ik heb ook m'n eerste miskoop :( leuk jurkje besteld, krijg ik totaal andere kleur! En die kleur staat me gewoon écht niet!

Freedom comes when you learn to let go, Creation comes when you learn to say no

germie

Berichten: 25920
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 08:14

Ik heb de verkoper van die dure lamp een bericht gestuurd dat ie lekt op een aan-uitknop en of ik een dispute moet openen. Kijken of er op gereageerd wordt. Terugsturen is natuurlijk erg duur. En eigenlijk hoeven ze alleen een nieuwe kop te sturen (wel net duurste onderdeel), want de goodmanhandle en het batterijcompartiment zijn dus niet het probleem.

Ik kreeg trouwens een 'speciaal voor jou' melding om van te lachen, een menstruatie cup:
https://nl.aliexpress.com/item/2pcs-Fem ... 8d5a31e758

Ik lag helemaal dubbel, volgens mij gebruikt niemand die dingen omdat ze gewoon goor zijn. Maar goed, wil je het proberen, het kan dus goedkoop.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 09:10

@germie; over die cup zijn de meningen verdeeld. Jij vind het duidelijk een raar ding, maar in het topic hier op bokt over cups zijn er veel laaiend enthousiast! Dus niet te snel oordelen omdat het er onbekend uitziet ;).

Ben benieuwd wat je van je verkoper hoort.

Anoniem

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 09:14

Mijn zusje gebruikt het idd ook en is behoorlijk enthousiast :j Mij lijkt het niks, maar ben dan ook zelden ongesteld :')

Anoniem

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 09:42

Er zijn juist héél veel positieve reacties over de menstratiecups.
Ik zou ‘m zelf alleen niet op Ali bestellen, dat dan weer niet :+

Hier druppelen de bestellingen ook binnen. Mooi op tijd voor m’n giveaway voor m’n 1 jarig bestaan van m’n blog :j

germie

Berichten: 25920
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 11:42

Relaxed schreef:
Mijn zusje gebruikt het idd ook en is behoorlijk enthousiast :j Mij lijkt het niks, maar ben dan ook zelden ongesteld :')

Ik nooit, de beste uitvinding en het allergoedkoopste is de Pil :D Maar goed, dat terzijde. Ik snap niet waarom ik dus kreeg: 'Special for you'. Daar ging het mij vooral om. :+

Ik weet niet of het slecht of ongezond is. Waar worden die dingen in Nederland dan gemaakt? Soms ook gewoon in China. Kijk als het pvc met goedkope weekmakers is, dan kan ik me indenken dat je het niet wilt hebben, maar siliconen zou je gewoon kunnen proberen. Maar goed, dat is offtopic.

Ik hoop dat die verkoper van die lamp reageert. Ik geef die een paar dagen om te reageren, dan gaat het gewoon in dispute. Terugsturen is geen optie, maar als ze mij een beschrijving kunnen geven hoe ik die knop evt. zelf kan vervangen (en ze leveren het materiaal) zonder solderen (dat kan ik niet), dan wil ik het ook zelf wel doen zeg maar. Of alleen een nieuwe kop leveren.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

germie

Berichten: 25920
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 12:11

haha, ik krijg de vraag of ik een video wil sturen van het probleem. Eh, dat gaat niet he, een lekkende lamp, die je eenmaal weer op het land hebt is hooguit nat, maar ik ga geen accus meer verprutsen (er zijn er al 4 kapot en die zijn van een andere verkoper), dus als ze nog 1 zo'n onzinnig antwoord sturen ga ik in de gewone dispute. Geen medelijden dan.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Blacky94

Berichten: 3469
Geregistreerd: 07-07-08

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 12:33

Nou, zo goedkoop vind ik de pil niet hoor haha.. en daarnaast wordt ik er een onuitstaanbaar kreng van :=
Ik gebruik er zelf ook een, vind het ideaal. Ik zou hem alleen niet snel via Ali bestellen omdat je idd niet weet wat er in zit. Met cups die in de EU/USA gemaakt bent voel ik me wat veiliger omdat de eisen gewoon hartstikke streng zijn en alles medisch goedgekeurd zou moeten zijn.

Anoniem

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 13:18

Ik ben er ook groot voorstander van. Het is beter voor het milieu, beter voor je lijf en aanzienlijk beter voor je portemonnee. Vooral op reis is het zo ideaal, je kan altijd wel ergens wat kokend water krijgen om hem schoon te maken en je hoeft niet moeilijk te doen met tampons die je om de zo veel tijd moet verwisselen.

MarliesV

Berichten: 15173
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 13:29

Hier ook een tevreden gebruiker van de menstruatie cup. Maar wil ze ook niet bestellen in China, dan weet je nooit wat er in zit.
Emmaa, precies de voordelen die ik ook zie!

Maar goed, ontopic weer haha.

Hier nog 1 hoesje, een screenprotector en een leren armbandje onderweg.
Het armbandje duurt lang dit keer. De rest net vorige week besteld.

Life is short....SMILE while you still have teeth!

Zidore

Berichten: 5801
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Onder de regenboog

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 01:30

Joehoe, hier een al jaren ontzettend positieve gebruikster van de cup plus die er één op Ali heeft besteld :j die van Ali is 10x goedkoper (1,37€) tov €30 cup in NL. En je weet niet welk type je krijgt, voor mij persoonlijk was die van Ali te zacht maar sommige gebruiksters vinden dat juist prettig en sommige cups zijn veel te hard(helaas ook ervaring mee dus 25€ weggegooid :( )

Freedom comes when you learn to let go, Creation comes when you learn to say no

Marjo

Berichten: 37207
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 11:37

Hola!

Ik ben aan het zoeken naar spulletjes die ik eventueel op koningsdag kan verkopen. Weet iemand hoe ik het beste op grotere partijen kan zoeken?
Zoals bv er partijtje pop sockets of armbanden...

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 15:06

Lot volgens mij, ik weet niet waar je wil gaan staan maar soms zijn er regels over partijverkoop ed

Thincla
Berichten: 525
Geregistreerd: 12-07-12

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 17:43

Ik heb op AliExpress een glasplaatje besteld voor mijn mobiel, alleen nu zit er een of andere vloeistof genaamd "white fillinf liquid" in. Weet iemand waarvoor dat bedoeld is?

Kerstmuts

Anoniem

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 17:51

Volgensmij als je luchtbelletjes aan de randjes hebt. Om op te vullen. Filling liquid, vul vloeistof.

Anoniem

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 19:59

Nou ik heb een dispuut geopend.. Of de verkoper ís achterlijk, of hij doet alsof :n
Ik had 2 diamond paintings besteld, los van elkaar, zat zelfs een paar dagen tussen, maar blijkbaar bij dezelfde verkoper. 1 was een custom waar je zelf een foto voor in moet sturen. Omdat ik toch geen goede foto kon vinden deze painting gecanceld. De verkoper vroeg me om een foto en ik heb toen meteen aangegeven dat ik de order heb gecanceld. Daarna kreeg ik de melding dat order geshipped was :? Dus afgewacht, kreeg ik 1 painting binnen, maar op de verpakking stond ook die andere painting, maar die zat er dus niet in. Inmiddels meerdere keren over en weer berichtjes gestuurd, aangegeven dat ik geld terug wil omdat ik de order heb gecanceld en niets heb ontvangen. Vandaag ineens weer de vraag welke diamonds (steentjes) ik mistte :? Dispuut geopend dus inmiddels :n


Minoes

Berichten: 1964
Geregistreerd: 11-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 02:31



Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 05:57

Ik lees dat ze erg snelvstuk gaan in de reviews.. zou anders ook wel wat geweest zijn voor mijn jacks

Goedgekeurd onderschrift :)

Minoes

Berichten: 1964
Geregistreerd: 11-12-12

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 10:31

Heb er een nu al een paar maanden. Is nog als nieuw. Zeker geen slechte kwaliteit :)


Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 15:23

Ok wat ik op de fotos zie is vooral krap gestikt en daardoor gaat het rafelen. Ik zou er 5 nodig hebben

Goedgekeurd onderschrift :)

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 23:51

Ik had heel lang niet besteld bij Ali (en wish) maar 13 maart toch een pak fineliners besteld van 36 kleuren.. 9 dagen later al binnen dus dik tevreden.

Zit nu nog op 1 pakketje te wachten, ook de 13e besteld, de 20e een bericht ontvangen dat ik niet had betaald -O- geantwoord dat ik wel had betaald en toen kreeg ik antwoord... don't worry en het is verzonden.. nou afwachten maar dan

Voor altijd in mijn hart.. ♡♡♡
https://www.vinted.nl/member/27278217-saina1983

Siamsmeesje

Berichten: 2235
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 09:26

Heb je een linkje voor die fineliners? ik zoek nog een set kleurtjes voor op de uni bij m'n aantekeningen :o

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

Marjo

Berichten: 37207
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 09:59


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers