Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 09:53

Krijgen jullie ook dit soort berichtjes nav een bestelling? :')

Hi my friend,we have shipped the package to you,
Pls don't upload photos in feedback when you receive it.
And pls don't open dispute or leave us bad feedback.
Any questions,pls contact with us first.
Thanks.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 11:24

xxcleeoo schreef:
Ja, omdat er nadelige gevolgen aan een dispute zitten voor de verkopers


Ja maar dat is toch dom? Ik zou toch niet zomaar een dispuut openen? Het gaat om oorbellen van 3 dollar, dus ach :')


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 19:13

eclair98 schreef:
Ik wel, uit princiepe :+


Na zo'n berichtje van de verkoper krijg ik juist eerder de neiging om dit idd te doen.

Anoniem

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 09:14

Mijn zusje gebruikt het idd ook en is behoorlijk enthousiast :j Mij lijkt het niks, maar ben dan ook zelden ongesteld :')

Anoniem

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 19:59

Nou ik heb een dispuut geopend.. Of de verkoper ís achterlijk, of hij doet alsof :n
Ik had 2 diamond paintings besteld, los van elkaar, zat zelfs een paar dagen tussen, maar blijkbaar bij dezelfde verkoper. 1 was een custom waar je zelf een foto voor in moet sturen. Omdat ik toch geen goede foto kon vinden deze painting gecanceld. De verkoper vroeg me om een foto en ik heb toen meteen aangegeven dat ik de order heb gecanceld. Daarna kreeg ik de melding dat order geshipped was :? Dus afgewacht, kreeg ik 1 painting binnen, maar op de verpakking stond ook die andere painting, maar die zat er dus niet in. Inmiddels meerdere keren over en weer berichtjes gestuurd, aangegeven dat ik geld terug wil omdat ik de order heb gecanceld en niets heb ontvangen. Vandaag ineens weer de vraag welke diamonds (steentjes) ik mistte :? Dispuut geopend dus inmiddels :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 18:31

Billy schreef:
Pffff ik had 3 hondenspeeltjes besteld, krijg 1 van de 3 binnen...


Ja das vrij normaal, waarschijnlijk andere verkoper ;)

Anoniem

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 21:20

Vet handig! :j

Anoniem

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 22:15

In t vliegtuig zit dat snoer altijd in de weg.. ideaal dit.. kan ie alleen niet in vliegtuigmodus ivm de Bluetooth :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 00:06

Mossel schreef:
Hoezo niet? Ik kan de Bluetooth gewoon inschakelen als de telefoon op vliegtuigmodus staat


I know, maar je moet dan dus wel de bleutooth weer aanzetten, aangezien dat uitgaat als je vliegtuigmodus aanzet ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 11:19

Relaxed schreef:
Nou ik heb een dispuut geopend.. Of de verkoper ís achterlijk, of hij doet alsof :n
Ik had 2 diamond paintings besteld, los van elkaar, zat zelfs een paar dagen tussen, maar blijkbaar bij dezelfde verkoper. 1 was een custom waar je zelf een foto voor in moet sturen. Omdat ik toch geen goede foto kon vinden deze painting gecanceld. De verkoper vroeg me om een foto en ik heb toen meteen aangegeven dat ik de order heb gecanceld. Daarna kreeg ik de melding dat order geshipped was :? Dus afgewacht, kreeg ik 1 painting binnen, maar op de verpakking stond ook die andere painting, maar die zat er dus niet in. Inmiddels meerdere keren over en weer berichtjes gestuurd, aangegeven dat ik geld terug wil omdat ik de order heb gecanceld en niets heb ontvangen. Vandaag ineens weer de vraag welke diamonds (steentjes) ik mistte :? Dispuut geopend dus inmiddels :n


Kunnen jullie aangeven hoe dit aan te pakken? Ben al sinds maart hiermee bezig en nog steeds werken ze niet mee.. Dispuut had ik geopend, zij hebben deze gesloten en geven aan dat er niet meer gerefund kan worden.. Uiteindelijk ben ik ermee akkoord gegaan dat ze alsnog de painting sturen en heb ik wel een foto ingestuurd. Nu blijft het weer stil en als ik vraag wanneer ik de order kan verwachten zeggen ze weer dat ie half maart al is verstuurd... En zo blijf ik aan de gang en ben er onderhand wel klaar mee.. Iedere keer kan ik weer opnieuw uitleggen en komen ze met vragen terug waarvan ik denk :?

Leg je dan een klacht bij Aliexpress neer? Ik heb daar inmiddels al mee gedreigd..

Anoniem

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 11:25

Ik kan nergens vinden hoe ik nu weer een dispuut kan openen...
Heb ook aangegeven dat het idd heel vreemd is dat zij een dispuut sluiten.

Anoniem

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 11:28

Order No:
9002....
Dispute Reason:
The package was empty
Status:
Dispute Finished
Refund Only US $ 0.00
Reminder:
You and the seller did not reach an agreement. The refund amount will be based on the previous solution.
AliExpress' Judgment
(AliExpress' Judgement Details)

Dit staat erbij..

Anoniem

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 17:59

Aldi heeft er komende week ook 1 in de verkoop, schijnt een goede te zijn :j

Anoniem

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 10:08

Ik had via een link van iemand hier de draadloze oordopjes besteld, maar bij mij waren ze echt steeds binnen 2/3 uur leeg.. Meer mensen hier last van? Of is dit normaal?

Anoniem

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 18:30

Niet mee akkoord gaan, ze moeten je gewoon de juiste opsturen..

Anoniem

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 18:33

Dan geef je aan dat je het gaat melden bij aliexpress zelf.. komen ze meestal wel over de brug.

Anoniem

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 18:52

Eerst daarmee dreigen bij de verkoper helpt vaak al..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 11:30

Siamsmeesje schreef:
Daar volg ik ook nog even voor mee :j

Voor degene die zich afvroeg of het normaal was dat een bluetooth headset maar 2 uur werkt? De mijne gaat makkelijk 5 uur mee na opladen (ja, degene waar ik m'n geld voor terug gekregen heb).


Die van mij ging idd ook maar max 5 uur, dacht dat dat niet normaal was, vind het wel erg weinig.. Ik had m juist voor in het vliegtuig of een dagje strand.. Dan heb je aan 5 uurtjes niet zoveel :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 15:30

Keet schreef:
Marjoow schreef:
Ik open ook direct een dispute. Veel gemakkelijker :)
Heb niet zoveel zin in gezeur met een Chinees die niet fatsoenlijk Engels kan


Ik ook eigenlijk :) probeer wel altijd "vriendelijk" in te zetten qua vergoeding.
Niet een total refund als er 1 van de 10 mist of als de kleur niet precies is zoals op de foto

Had 10 usb connectors gekocht. Zaten er 9 in het zakje.
Heb 0.25 cent van de 2.50 teruggevraagd.



Wauw :') Die kan zo in het Gierige acties topic :+

Anoniem

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 15:40

Joh relax, check de smilies :+ ;) Dat je er melding van maakt, zou ik ook hebben gedaan, maar ach, 25 cnt.. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 15:44

Keet schreef:
Ik zie geen smilies, alleen tekst.
En op deze manier krijgen ze er gewoon melding van. 0.25 cent was het laagste wat ik kon invullen :)


Dan heb jij andere instellingen dan ik, ze staan er echt ;) *knipoog*

Anoniem

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 11:47

Ik heb net 2 disputen geopend omdat mijn bescherming bijna afloopt en de track en trace al sinds half juli niet verandert. Krijg je meteen een berichtje op je je dispuut wil cancelen, want ze werken eraan.. Wat doen jullie dan? Ik trek mijn dispuut wel in als ik mijn pakketje daadwerkelijk heb, toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 15:19

SMDR93 schreef:
Wanneer openen jullie een dispute? Heb eerder altijd mijn artikelen ontvangen dus nooit eentje hoeven openen. Maar heb 2 augustus wat besteld en het is nog steeds niet binnen en kreeg netje een mailtje dat mijn protection een maand verlengd is. Wat moet ik nu doen?


Bij het artikel kan je volgens mij ergens dispute aanklikken, moet je ff zoeken in de app..

Laatst ging het hier over die vliegenvangzakjes, ik had ze nu binnen (lekker op tijd, dus voor volgend jaar) Maar hier zit wel gewoon het werkzame spul in.. Bruin zakje wat oplost als ik er water bij doe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 15:36


Anoniem

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 11:48

Nou die vliegenvang zak is voor binnen iig geen succes! Heb er een week over gedaan om te bedenken wáár er een kat in mijn huis had zitten schijten, blijkt dat die zak te zijn.. Wat een stank! Hij hangt nu buiten en gaat dan de kliko in :')

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 bezoekers