Cavalos University [Niet-automatisch paardenspel]

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-18 19:13

Fennadev schreef:
Ik heb geen geld meer om te fokken.. En ook gewoon bijna niet genoeg om wedstrijden te rijden. Hopelijk vindt mijn hond morgen wat nuttigs...


Morgen is er ook weer een nieuwe Raad het Ras en zo! Kan je ook weer cachen. Hoe andere meer geld hebben kan aan een aantal dingen liggen. Ik zie dat sommige spelers echt elke dag online komen om bijvoorbeeld hun beesten op pad te sturen. Sommige hebben 3 honden of zo, daar krijg je ook veel geld van (als je geluk hebt!). Maar ook andere dieren bespaart je geld. Als je geit wat vindt dan bespaart je dat weer een pakket. Of een ezel bespaart je stallen.

Ik heb de wedstrijd prijzen nu omhoog gegooid dus waarschijnlijk dat je de volgende keer wél geld verdient. :)

Second to the right, and straight on till morning


Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-18 19:15

linnie050 schreef:
Wat jammer.
Zie het inderdaad staan.
Dan houdt het op.
Dankjewel.


Ik heb even rond geneusd in de stallen en ik heb nog 1 plekje voor je over. :P

Second to the right, and straight on till morning

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: Cavalos University [Niet-automatisch paardenspel]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-18 19:22

Oh ja en van die dekprijs is mijn fout! :( Toen je het eerste formuliertje had opgestuurd zag ik het en heb ik het direct aangepast. Sorry hiervoor! :(

Second to the right, and straight on till morning

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-18 19:29

Sweetgirl1 schreef:
Neverland schreef:
Oh ja en van die dekprijs is mijn fout! :( Toen je het eerste formuliertje had opgestuurd zag ik het en heb ik het direct aangepast. Sorry hiervoor! :(


Ja geeft niet meid kan gebeuren, Maar daarom vond ik het al raar. Foutjes zijn menselijk hoor maar scheelt toch weer 1,500


Ik geef jouw die 1.500 wel weer terug. :)

Second to the right, and straight on till morning

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-18 19:36

Er staan er nu een paar in mijn inbox (van vandaag) maar die werk ik vanavond weer bij. :)

Second to the right, and straight on till morning

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: Cavalos University [Niet-automatisch paardenspel]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-18 19:41

Misschien dat ie op sommige momenten te veel binnen krijgt en het niet verwerkt? Weet het anders ook niet. :')

Second to the right, and straight on till morning

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-18 19:45

Ik vind het meer irritant voor jullie. -O- Kan me best voorstellen dat het frustrerend is als je alles invult en 50% komt maar aan. Kan je ook niet lekker spelen.

Second to the right, and straight on till morning

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-18 14:36

Caitlin_K schreef:
Volgensmij had ik gisteren al 2 lijstjes ingediend om weer opnieuw boeken te lezen, maar die zijn niet aangekomen zie ik. Wanneer wordt de keuring bekend gemaakt?


Eergisteren zijn er idd een paar dingen fout gegaan! Maar volgens mij doet alles het nu weer. Tenminste zo'n gevoel heb ik. :')

Keuringen zijn maandag dus de uitslagen staan nu online.

En wat algemene informatie over het fokken: in dit spel wordt er inteelt vrij gefokt. Zo worden niet altijd dezelfde hengsten gekozen en moet je dus soms goed nadenken over welke hengst het beste is voor jouw merrie. :)

Second to the right, and straight on till morning

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-18 16:18

Ik heb het afgelopen dagen ook heeel druk gehad! Dus van de afgelopen dagen heb ik nog niet veel bijgewerkt. :(

Second to the right, and straight on till morning

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: Cavalos University [Niet-automatisch paardenspel]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-18 00:31

Ik zag wel dat je (denk ik) het verkeerde formulier had ingevuld. Je wou een varken komen met precies dezelfde naam van het varken dat je al had. Wou je die nu echt kopen of wou je je eigen op pad sturen? :P

Second to the right, and straight on till morning

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: Cavalos University [Niet-automatisch paardenspel]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-18 10:13

Begint altijd bij 25 anders wordt het wel heeel makkelijk als dadelijk alle veulens bij elke gang een 10 heeft. :')

Second to the right, and straight on till morning

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: Cavalos University [Niet-automatisch paardenspel]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-18 18:25

Sweetgirl: yep staat ook volgens mij bij uitleg dat je sommige dingen dubbel moet doen / kopen als je verder speelt dan je eigen opdracht.

Poek: ik zal er zo naar kijken!

Vanaf dinsdag ben ik full-time aan het werken dus kan zijn dat vanaf nu dingen later worden bijgewerkt.

Second to the right, and straight on till morning


Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-18 10:47

Zoals ik al zei: mochten jullie ideeën hebben om het spel te verbeteren dan hoor ik het graag! :D

Inmiddels ben ik weer bijna bij met alle formuliertjes. Ik moet nog even in het werk-ritme komen en dan zal ik alles weer sneller bij kunnen werken. Want van 2 dagen in de week naar school naar fulltime werken is best een groot verschil. :')

De kampioenschappen zijn ook morgen. Dus als liefhebbers zich willen inschrijven... :D Het is gratis en er is sowieso altijd wat te winnen!

Second to the right, and straight on till morning

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: Cavalos University [Niet-automatisch paardenspel]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-18 11:13

Nu doet ie het wel! :D

Second to the right, and straight on till morning

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: Cavalos University [Niet-automatisch paardenspel]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-18 11:43

Ik had alleen de prijzen een stuk omhoog gegooid van de wedstrijden. Ik zou ook niet zomaar elk paard laten meedoen aan alle wedstrijden. Als een paard maar 6 punten in totaal heeft bij dressuur dan is er een kans van 20 procent dat hij een winst punt krijgt. Dat is natuurlijk helemaal niet hoog.

Ik ga dit weekend eens nadenken hoe ik het anders kan doen met fokken. Ik wil niet dat elk paard dadelijk 10 punten overal heeft staan, dan is de lol er ook snel vanaf.

Second to the right, and straight on till morning

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-18 11:54

Ik zie 8 punten totaal van deze week en vorige week? Ik denk dat je verkeerd aan het kijken bent. En ik zou zeker iets met dieren doen! 50% dat die iets vinden. Met een lama krijg je winstpunten. Misschien dat dat je wel helpt. Katten verbeteren de gangen, dat kan ook heel handig zijn!

Verouderen om de zoveel tijd is misschien een idee! Elke week een jaar ouder? Of is dat te veel?

Edit: ik heb een enquête gemaakt die op de Kamers pagina staat. Iedere speler kan die invullen. Gaat over het verouder-systeem. :)

Second to the right, and straight on till morning

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-18 12:55

Ik zag dat een iemand al tegen had gestemd op de enquête omdat elke week een jaar ouder te veel zou zijn. Maar als een paard 20 weken oud wordt dan zijn dat 4/5 maanden. Ik vind dat best veel nog! Of ligt dat aan mij?

Second to the right, and straight on till morning

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-18 11:37

Loterij staat er weer op maar je kan je vandaag de hele dag nog inschrijven. Er zit ook een droompaard bij die er nog in zit!

Opgeven voor kampioenschappen kan tot 15:00 en dan komt daarna de uitslag online.

De enquête blijft tot volgende week zondag online staan. En dan maak ik de uitslag bekend over het veehouder systeem.

Verder moet ik wat opdrachten erbij gaan bedenken want voor nu stopt het bij 9. :') Dus mochten jullie ook nog leuke ideeën daar over hebben; let me know!

En nog iets: ik ga weer een plek vrijmaken dus voor wie interesse heeft... :)

Second to the right, and straight on till morning

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: Cavalos University [Niet-automatisch paardenspel]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-18 15:16

Jawel is ingevuld, maar ik ben nog bezig alles te verwerken. :)

Second to the right, and straight on till morning

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-18 16:50

De complete uitslag van de Kampioenschappen zijn bekend! :D Ik moet het nog alleen aanpassen op de profielen van de winnaars.

Second to the right, and straight on till morning

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: Cavalos University [Niet-automatisch paardenspel]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-18 17:09

Oei, dan heb je niet veel geluk gehad. :') Misschien de volgende keer opgeven voor springen als ze daar wel winstpunten in hebben? Want je krijgt altijd prijs ook al ben je laatste!

Second to the right, and straight on till morning

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-18 17:59

Winst punten zijn al bijgeschreven. Dat is de uitslag van de kampioenschappen. Dus hoeveel winst punten ze hebben gewonnen bij 4 wedstrijden in totaal.

Edit: ik was ook aan het denken om het gangenpunten systeem bij het fokken te veranderen. Ik heb op het werk een schema bedacht.
Als bijvoorbeeld de merrie 6 punten in stap heeft en de hengst ook 6 punten dan heb je in totaal 12 punten. 12 punten punten in totaal betekend 50% kans op een gangenpunt hoger dan 6.
7 gangenpunten + 7 gangenpunten = 14 punten in totaal is 60% kans op een gangenpunt hoger dan 6.
En dat gaat zo door tot 20 punten in totaal is 90% kans op een gangenpunt hoger dan 6.

Maar combinaties als: merrie 10 gangenpunten in stap + hengst 5 gangenpunten in stap = 15 punten in totaal is 65% kans op een punt (in stap) hoger dan een 6.

Maar! Je veulen krijgt nog altijd 25 punten bij het begin. Ik kijk dus eerst dan naar welke gang samen hoger uitkomt op 12 en die doe ik als eerst en daarna komt pas de rest. Maar op deze manier kan je meer gericht fokken naar een discipline.

Second to the right, and straight on till morning

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: Cavalos University [Niet-automatisch paardenspel]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-18 20:12

Helaas nog geen tijd gehad om alles bij te werken. Ben kapot na een dag werken. :+ Morgen ga ik kijken hoe ver ik weer kom.

Second to the right, and straight on till morning

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-18 20:47

Ik ben anderhalf uur bezig geweest met bijwerken. Vind het voor nu wel genoeg. :') Heb niet alles kunnen bijwerken maar alles tot en met 30 januari is gedaan. Zaterdag doe ik de rest. Heb morgen ook geen tijd. Maar alle wedstrijden zijn gedaan.

Second to the right, and straight on till morning

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: Cavalos University [Niet-automatisch paardenspel]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-18 07:38

Oh je kan ze nu ook al invullen hoor! Maar dan werk ik het zaterdag pas bij. :)

Second to the right, and straight on till morning


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 54 bezoekers