Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
marlonFloris

Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 00:05

Supervixen schreef:
Heeft iemand hier ooit zo'n freebie/weggevertje gescoord?


Ja ik heb dat al eens gewonnen.

Extensions ook al een besteld maar dat is erg moeilijk qua kleur kiezen. Had er 2 besteld en beide niet mijn kleur toen der tijd.

Nocturnal Grey sinds 6 juli 2010 in mijn bezit

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 10:17

Ik heb uiteindelijk ook m'n geld terug gekregen van m'n acrylverf die terug gestuurd werd, ik heb wel 3x een gesprek moeten voeren met de klantenservice maar bij het laatste gesprek had ik een hele behulpzame jongen die mij ook echt begreep en toen had ik het geld binnen 3 dagen op m'n rekening. Bij mij was m'n buyers protection wel verlopen maar door te kijken naar het verwerkingstijd proces van het verzenden kon hij zien dat ik het product nooit ontvangen kon hebben.
Als ik een warme douche naar China kon sturen had hij hem gekregen van mij! :j

Broken crayons still color

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 10:58

Drie maanden terug schoenen voor mijn dochter besteld op AE. Op een gegeven moment melding dat het pakketje bij mij was afgeleverd, maar ik had niks ontvangen. Echter was de purchase protection verlopen, nog geprobeerd een dispute te openen maar kreeg mijn geld niet meer terug. Verder ook niet meer achteraan gezeten, had ik vast nog wel kunnen doen maar vond ik te veel moeite. Kreeg ik vorige week ineens onverwacht een pakketje binnen, de schoenen :D Dochter boft nu, want ik had al een ander paar in de winkel gekocht. Nu heeft ze haast meer schoenen dan ik :+

Kiki1995

Berichten: 1077
Geregistreerd: 14-01-15
Woonplaats: Achterhoek

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 22:03


Things never happen the same way twice, dear one.

kelliiee1993

Berichten: 5836
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: --

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 20:04

Ik heb net opnieuw een bestelling geplaatst.

Een nieuw hondentuigje. De vorige die ik besteld had bevalt super.
Een hondenborstel
Bonbonvormpjes

raket

Berichten: 4081
Geregistreerd: 07-03-06

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 20:09

Ik heb voor het eerst besteld. Ik snap er nog niet zoveel van, dus ben benieuwd.
Ik geloof dat ik geduld moet hebben haha.

...

Lukasje
Berichten: 11209
Geregistreerd: 06-01-15

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 22:08

Ik heb gisteren een achteruitrij-camera gekocht met de bedoeling die in de trailer te hangen om toezicht te kunnen houden tijdens de rit. Ik hoop dat die toekomt voor mid april want dan plan ik een langere rit. Ik ben benieuwd!

Don't take anything for granted

Zidore

Berichten: 5801
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Onder de regenboog

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 01:34

Lukasje schreef:
Ik heb gisteren een achteruitrij-camera gekocht met de bedoeling die in de trailer te hangen om toezicht te kunnen houden tijdens de rit. Ik hoop dat die toekomt voor mid april want dan plan ik een langere rit. Ik ben benieuwd!

Heb je een linkje?


Ik heb zo'n verhaar handschoen besteld, dan heb ik die waarschijnlijk voor het verhaarseizoen binnen :D :D

Freedom comes when you learn to let go, Creation comes when you learn to say no

Druif_01

Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 09:12

Ik heb zojuist ook een borduurset gekocht :D ben benieuwd! Het kostte wel wat moeite om een leuk patroon te vinden, want het was veelal nogal oudbollig. Reactie van mijn vriend op mijn enthousiaste: "kijk wat ik gekocht heb!". "Borduren?! Je bent toch geen 80?!". En bedankt... ;)

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

MarliesV

Berichten: 15171
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 09:19

Zidore schreef:
Lukasje schreef:
Ik heb gisteren een achteruitrij-camera gekocht met de bedoeling die in de trailer te hangen om toezicht te kunnen houden tijdens de rit. Ik hoop dat die toekomt voor mid april want dan plan ik een langere rit. Ik ben benieuwd!

Heb je een linkje?


Ik heb zo'n verhaar handschoen besteld, dan heb ik die waarschijnlijk voor het verhaarseizoen binnen :D :D


Heb je daar een linkje van?

Ik gebruikte altijd zo'n kammetje, ideaal. Maar dit jaar is ze geschoren, vermoed dat zo'n kammetje dan ook niet veel doet, een handschoen lijkt mij idealer.

Life is short....SMILE while you still have teeth!


Lukasje
Berichten: 11209
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 18:56

Zidore schreef:
Lukasje schreef:
Ik heb gisteren een achteruitrij-camera gekocht met de bedoeling die in de trailer te hangen om toezicht te kunnen houden tijdens de rit. Ik hoop dat die toekomt voor mid april want dan plan ik een langere rit. Ik ben benieuwd!

Heb je een linkje?


Ik heb zo'n verhaar handschoen besteld, dan heb ik die waarschijnlijk voor het verhaarseizoen binnen :D :D



Het linkje van de camera:
https://m.nl.aliexpress.com/s/item/3283 ... 5a4cCvd0F2

Don't take anything for granted

_Nynke
Berichten: 1747
Geregistreerd: 02-08-12

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 22:59

Ik kom even binnen vallen :o

Maar heeft iemand enig idee hoe je in de Ali app een foto uploadt voor een diamond painting? Wil het toch eens proberen :+

Why do we only rest in peace? Why don't we live in peace too?

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 23:01

Volgens mij moest je het formaat maar wens bestellen en via een privé bericht de foto sturen. Ik ben tegen het zelfde aangelopen :)
Ik schiet trouwens voor geen meter op met mn diamond painting, maar moest ook gelijk een grote bestellen :')
Aan de andere kant, boeiend als het n jaar duurt 8-)

Zidore

Berichten: 5801
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Onder de regenboog

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 03:12

MarliesV schreef:
Zidore schreef:
[quote="Lukasje"
Ik heb gisteren een achteruitrij-camera gekocht met de bedoeling die in de trailer te hangen om toezicht te kunnen houden tijdens de rit. Ik hoop dat die toekomt voor mid april want dan plan ik een langere rit. Ik ben benieuwd!

Heb je een linkje?


Ik heb zo'n verhaar handschoen besteld, dan heb ik die waarschijnlijk voor het verhaarseizoen binnen :D :D


Heb je daar een linkje van?

Ik gebruikte altijd zo'n kammetje, ideaal. Maar dit jaar is ze geschoren, vermoed dat zo'n kammetje dan ook niet veel doet, een handschoen lijkt mij idealer.[/quote]
Kijk eens wat ik heb gevonden op AliExpress
http://s.aliexpress.com/Ej2QbAbI

Freedom comes when you learn to let go, Creation comes when you learn to say no

Supervixen

Berichten: 12811
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 12:53

Ik heb net weer een bestelling gedaan. Acherkantjes voor oorknopjes, een aantal oorbellen, een knoflookpers en twee hardloopshorts.

Life starts at the end of your comfort zone. Volg me op instagram @trail_running_tessa

mvdende

Berichten: 5683
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 10:28

Mijn eerste bestelling ben ik nog niet tevreden over! Levertijd 12 tot 15 dagen, zijn nu 16 dagen verder en guess what? Nog niets binnen! Hopelijk schieten ze snel op. Omdat deze bestelling bij een andere webshop verkeerd ging, zit ik al vanaf november op een telefoonhoesjes te wachten. Ben er nu wel klaar mee!

Mondy

Berichten: 11819
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 11:21

Dat weet je als je bij Ali besteld....
Het kan heel snel gaan maar ook een maand of 2/3 duren.

Hier bijna alles binnen. Alleen 2 lakjes van elite99 nog

Mondy R.I.P 30-05-2012 <3 Jolly Joker
Be a appaloosa in an arena of sorrels.

Siers83

Berichten: 7342
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 11:22

Je pakketje mag er 3 maanden over doen hoor! De tracking klopt eigenlijk nooit dus daar moet je niet naar kijken.

JwZ6vNA4l, Gebruik mijn code bij Parfumado voor korting!

MarliesV

Berichten: 15171
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 12:10

mvdende, 12 tot 15 dagen is wel extreem snel hoor. Kan gerust een maand of 2-3 duren, tot wanneer duurt je purchase protection?

Ik heb gisteren voor het eerst in mijn Ali-carriere een dispute geopend voor een niet aangekomen pakje. Volgens de verkoper ligt het allemaal aan de post in NL maar daar heb ik geen boodschap aan. Geen pakketje= geld retour wat mij betreft.
Hij adviseerde een dispute te openen, alleen voor de verzendkosten.
Heb een dispute geopend voor full refund natuurlijk.

Op dit moment alleen een paar yoga sokken onderweg die ik als sokjes wil gebruiken over mijn pantykousen. Als ik thuis geen schoenen aan heb lijkt mij dat ideaal ivm antislip wat er onder zit.
Sloffen zijn mij te warm.

Life is short....SMILE while you still have teeth!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 12:14

mvdende schreef:
Mijn eerste bestelling ben ik nog niet tevreden over! Levertijd 12 tot 15 dagen, zijn nu 16 dagen verder en guess what? Nog niets binnen! Hopelijk schieten ze snel op. Omdat deze bestelling bij een andere webshop verkeerd ging, zit ik al vanaf november op een telefoonhoesjes te wachten. Ben er nu wel klaar mee!


Misschien kan je het dan volgende keer beter op de markt kopen. Óf heel veel bijbetalen voor de verzending. Dan weet je dat het er wat sneller is.

mvdende

Berichten: 5683
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 17:45

Nou ja. Als de verkoper aangeeft dat de delivery time 12 tot 14 dagen is, dan ga ik er ook vanuit dat het pakket er na uiterlijk 14 is. Het gaat ook nog eens om een telefoonhoesje die door de brievenbus kan. Als de levering langer duurt,moeten ze gewoon eerlijk zijn en dat ook vermelden.

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 17:51

Tsja dan moet je niet op AliExpress bestellen, ik hou er sowieso altijd al rekening mee dat het minimaal een maand duurt, welke levertijd er ook bij staat. Het is niet zoals hier dat ze aangeven dat het wat vertraagd is. Dus wil je het snel hebben moet je het gewoon in NL bestellen

Blue_flower
Berichten: 1922
Geregistreerd: 26-01-15

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 17:54

Waar stond het aan gegeven? Je hebt diverse bezorg manieren. En bij de meeste moet je voor zo’n korte tijd bij betalen. Anders is het meestal minimaal 15 dagen. Tot geloof ik 36 dagen.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 18:03

En er kan tussen China en NL zoveel gebeuren waar de verkoper niets aan kan doen.
Vind je verwachtingen te onrealistisch voor een bestelling op Ali :)
Als je echt zo nodig een hoesje modig hebt dan koop je die toch hier op de markt :+ iets duurder maar geen wachttijd :+
Maar als je al vanaf november kan wachten zal je hem niet zo hard nodig hebben :(:)

Always be yourself
Unless you could be a unicorn
Then always be a unicorn

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 18:04

mvdende schreef:
Nou ja. Als de verkoper aangeeft dat de delivery time 12 tot 14 dagen is, dan ga ik er ook vanuit dat het pakket er na uiterlijk 14 is. Het gaat ook nog eens om een telefoonhoesje die door de brievenbus kan. Als de levering langer duurt,moeten ze gewoon eerlijk zijn en dat ook vermelden.


Je snapt toch ook wel dat als er iets uit China moet komen dat 12-14 dagen vaak niet haalbaar is..

Of het een brievenbuspakketje is maakt dan niet uit. Misschien zat je hoesje wel in een van die zeecontainers die in het water zijn gevallen tijdens de storm..

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers