Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 23:53

Een Dopper gewonnen :) bedankt voor de tag Chantal! zag verder geen melding staan dus had hem anders vrees ik pas na een paar dagen gezien!

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 00:11

Gefeliciteerd!

Channiiiej

Berichten: 3223
Geregistreerd: 20-04-09
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 01:59

boeflover schreef:
Een Dopper gewonnen :) bedankt voor de tag Chantal! zag verder geen melding staan dus had hem anders vrees ik pas na een paar dagen gezien!


Gefeliciteerd en no problemo :D

Mandyy

Berichten: 30477
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 08:13

Gefeliciteerd!

magootie

Berichten: 3763
Geregistreerd: 26-01-06
Woonplaats: Roosendaal (Noord-Brabant)

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 10:04

Ik doe regelmatig mee met winacties maar heb niet zoveel geluk haha.
Vorig jaar een boek gewonnen en gisteren een zadelcontrole met opvullen en equiscan gewonnen! Erg blij mee!

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 23:27

Zojuist eindelijk de knoop doorgehakt en een boeking gemaakt met de 445 euro Vacanceselectbon die ik vorig jaar won. Het wordt een weekje Texel van het voorjaar <3 We zitten (met zijn tweetjes en hond) in een tweekamerchalet (soort stacaravan) en moesten aan bijkomende kosten nog ongeveer 160 euro bijbetalen. Dat is bijna precies het bedrag wat ik normaal voor een week camping kwijt zou zijn. Maar nu weet ik zeker dat ik warm en droog zit bij slecht weer, en het idee geen tent op te hoeven zetten bij aankomt en ook niet af te hoeven breken is toch wel héél lekker hoor :D Heb voor vakantie eigenlijk nooit in een huisje gezeten, afgezien van af en toe paar dagen hotel altijd met de tent op pad, dus ben benieuwd hoe dit bevalt. Niet té goed hoop ik, want zonder bon vind ik het toch wel erg prijzig :oo

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 14:35

Wat leuk Alwiene, ik hoop dat het bevalt voor die ene keer dan hahaha. Gelukkig heb je hem nu toch nog goed benut.

_classic

Berichten: 1246
Geregistreerd: 13-01-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 15:00

Alwiene schreef:
Zojuist eindelijk de knoop doorgehakt en een boeking gemaakt met de 445 euro Vacanceselectbon die ik vorig jaar won. Het wordt een weekje Texel van het voorjaar <3 We zitten (met zijn tweetjes en hond) in een tweekamerchalet (soort stacaravan) en moesten aan bijkomende kosten nog ongeveer 160 euro bijbetalen. Dat is bijna precies het bedrag wat ik normaal voor een week camping kwijt zou zijn. Maar nu weet ik zeker dat ik warm en droog zit bij slecht weer, en het idee geen tent op te hoeven zetten bij aankomt en ook niet af te hoeven breken is toch wel héél lekker hoor :D Heb voor vakantie eigenlijk nooit in een huisje gezeten, afgezien van af en toe paar dagen hotel altijd met de tent op pad, dus ben benieuwd hoe dit bevalt. Niet té goed hoop ik, want zonder bon vind ik het toch wel erg prijzig :oo


Offtopic, maar Texel is erg leuk met de hond!

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 17:44

_classic schreef:
Alwiene schreef:
Zojuist eindelijk de knoop doorgehakt en een boeking gemaakt met de 445 euro Vacanceselectbon die ik vorig jaar won. Het wordt een weekje Texel van het voorjaar <3 We zitten (met zijn tweetjes en hond) in een tweekamerchalet (soort stacaravan) en moesten aan bijkomende kosten nog ongeveer 160 euro bijbetalen. Dat is bijna precies het bedrag wat ik normaal voor een week camping kwijt zou zijn. Maar nu weet ik zeker dat ik warm en droog zit bij slecht weer, en het idee geen tent op te hoeven zetten bij aankomt en ook niet af te hoeven breken is toch wel héél lekker hoor :D Heb voor vakantie eigenlijk nooit in een huisje gezeten, afgezien van af en toe paar dagen hotel altijd met de tent op pad, dus ben benieuwd hoe dit bevalt. Niet té goed hoop ik, want zonder bon vind ik het toch wel erg prijzig :oo


Offtopic, maar Texel is erg leuk met de hond!


Haha ik weet het, ik ben Texel verslaafd :D Maar normaal dus met de tent. Eén keer een nachtje in Opduin gezeten mét hond, was ik bijna 150 euro voor kwijt :\ Wel heerlijk dat je 's ochtends zo naar het strand liep daar :D
Extra leuk is dat ik dus ook die bon van 250 van de Concurrent gewonnen heb dus dat wordt een superdeluxe leuk Texel bezoekje dit keer :D

kirsten4

Berichten: 2902
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Overijssel

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 01:06

Ik ga hier ook weer even volgen! Eerst heel actief geweest en nu al een hele tijd niet, maar toch maar weer aan het delen geslagen vandaag :D
Vooral paard gerelateerde winacties vind ik leuk, kan ik ook eens iets cadeau doen aan de eigenaresse van m’n verzorgpaard :)
Mocht je me willen toevoegen; Kirsten Maria Kampman !

Buxy

Berichten: 2308
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Beltrum

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 08:50

Hier gister voor het eerst sinds lange tijd ook weer wat gewonnen!

Mandyy

Berichten: 30477
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 09:25

Wat heb je gewonnen?

kelliiee1993

Berichten: 5836
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 10:01

Ik heb vrijdag een zak hondenvoer van 14 kilo binnengehad. 'Testpakket' waar ik voor geselecteerd was.

Buxy

Berichten: 2308
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Beltrum

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 10:34

Ik een zak paardenvoer van Hoveler

Mandyy

Berichten: 30477
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 12:49

Leuk!

Sanne_92
Berichten: 83
Geregistreerd: 07-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 20:47


KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 19:11

Just_bo schreef:
[ [url=m/Os6uRY.png]Afbeelding[/url] ]

Heeft iemand dit weleens gehad? Mijn Facebook naam (Lisa vdl) is een afkorting van mijn echte naam, die ik liever niet gebruik voor mijn ‘neppe’ account. Iemand tips hoe ik dit kan oplossen? Ik moet mijn naam bevestigen en anders kan ik niet meer inloggen zegt Facebook.

Ja, had ik ook. Mijn meisjesnaam staat er nu achter bij mij. Zodra ik dat weer kan aanpassen ga ik het weer veranderen. Dom gedoe. :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 19:12

KarinvdM schreef:
Just_bo schreef:
[ [url=m/Os6uRY.png]Afbeelding[/url] ]

Heeft iemand dit weleens gehad? Mijn Facebook naam (Lisa vdl) is een afkorting van mijn echte naam, die ik liever niet gebruik voor mijn ‘neppe’ account. Iemand tips hoe ik dit kan oplossen? Ik moet mijn naam bevestigen en anders kan ik niet meer inloggen zegt Facebook.

Ja, had ik ook. Mijn meisjesnaam staat er nu achter bij mij. Zodra ik dat weer kan aanpassen ga ik het weer veranderen. Dom gedoe. :rol:

Hoop voor je dat je dat nog kunt aanpassen, ik was eerst Nicky Overig maar toen moest ie veranderd worden en toen werd ik per ongeluk Nicky Overy. :+
En ik kan hem dus niet meer veranderen.

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 19:14

Als het goed is kan ik het nog 1x veranderen en anders verwijder ik het account en maak ik een nieuwe...

kelliiee1993

Berichten: 5836
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: --

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 19:28

Ik heb mijn tweede naam gebruikt. Gebruik die eigenlijk verder nergens voor, dus komt die ook nog eens van pas.

kirsten4

Berichten: 2902
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Overijssel

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 19:32

Ik heb mijn doopnaam erbij gezet, gebruik die normaal ook niet, maar kwam goed uit voor dit account haha :)

PrinceAmos
Berichten: 2757
Geregistreerd: 26-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 20:56

Ik heb net ook een account gemaakt! Mijn naam is: Adriana van Hamont. Vind het zelf ook vervelend als andere mensen dingen gaan delen, maar ik wil wel wat winnen haha dus maar even een account aangemaakt. Jullie mogen mij allemaal toevoegen!

kirsten4

Berichten: 2902
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 21:18

PrinceAmos schreef:
Ik heb net ook een account gemaakt! Mijn naam is: Adriana van Hamont. Vind het zelf ook vervelend als andere mensen dingen gaan delen, maar ik wil wel wat winnen haha dus maar even een account aangemaakt. Jullie mogen mij allemaal toevoegen!


Heb je toegevoegd :)

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 23:26

Ahhh jij bent me nieuwe vriendje dus hihi.

Just_bo jij hebt nu geen actief account toch? Anders mis ik je :')

Just_bo

Berichten: 253
Geregistreerd: 02-02-14

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 23:38

Nee kan nog steeds niet inloggen Pff :') weet ook niet hoe ik dit kan fixen..

Dit staat er nu al zo’n maand
Afbeelding