Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
_classic

Berichten: 1246
Geregistreerd: 13-01-14
Woonplaats: Friesland

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 10:43

Nee dat nog niet, misschien wel slim om te doen!


briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 11:05

En mij ? Britt sparky. Als ze er zijn, deel ik ze. Maar ook veel andere dingen hoor

Lijkt jou het lekker om HELLO FRESH voor 15 euro uit te proberen zonder verplichtingen ? Klik op deze link voor de korting : https://www.hellofresh.nl/?utm_source=r ... d-whatsapp

kelliiee1993

Berichten: 5836
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: --

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 18:36

Mij mag je ook toevoegen!

Kelly Amber heet ik op facebook

Kaatastrof

Berichten: 6245
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 19:43

Hier vandaag een Bucas Halster gewonnen :)

Stoort het jullie ook zo erg als mensen je onder de winactie met je normale naam gaan taggen? Ik vind dat heel vervelend, bang dat ik mijn prijs niet meer krijg ivm dubbel account.. :=

"A man was standing in a huge field. He spots a woman on horseback galloping wildly towards him. As the horse and rider are passing him he yells out: 'Where are you going?'. The rider responds: 'I don't know. Ask the horse'. We are the rider, the horse is our emotions."
‧͙⁺˚*・༓☾ Check zeker eens mijn kunstwerkjes ☽༓・*˚⁺‧͙

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 19:47

Gebeurd me nooit. Maar snap inderdaad dat dat irritant is

Lijkt jou het lekker om HELLO FRESH voor 15 euro uit te proberen zonder verplichtingen ? Klik op deze link voor de korting : https://www.hellofresh.nl/?utm_source=r ... d-whatsapp

kelliiee1993

Berichten: 5836
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: --

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 20:31

Hier nog steeds geen winnaar..
Ook wat betreft gewone prijsvragen niet.. het loopt hier een beetje stil.

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 22:23

Ik word nooit getagd met mijn niet openbare account. Kelly ik ben ook pas 1 keer in de prijzen gevallen helaas. Heb nu wel heeeeel veel open staan op dit moment dus hoop dat ik toch iets pak binnenkort :D

Just_bo

Berichten: 253
Geregistreerd: 02-02-14

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 22:34

Ik weet in ieder geval dat er heel veel acties eindigen op 5 december, dus wie weet vallen we in de prijzen <<)

Instagram: @powerfull_horses

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 23:31

Vandaag ook geen geluk -O-.
Maar gister weer 2 x **\O/**

Lijkt jou het lekker om HELLO FRESH voor 15 euro uit te proberen zonder verplichtingen ? Klik op deze link voor de korting : https://www.hellofresh.nl/?utm_source=r ... d-whatsapp

Just_bo

Berichten: 253
Geregistreerd: 02-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 08:56

Weten jullie of de pagina 'gratis dames schoenen' ook echt de prijzen weggeeft? Ze doen wel héél veel acties en heb niet het gevoel dat het allemaal ook echt wordt weggegeven

Instagram: @powerfull_horses

Jess

Berichten: 2407
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 13:11

Just_bo schreef:
Weten jullie of de pagina 'gratis dames schoenen' ook echt de prijzen weggeeft? Ze doen wel héél veel acties en heb niet het gevoel dat het allemaal ook echt wordt weggegeven

Dat vroeg ik mij dus ook al af, vind het allemaal vaag bij hun.

Ik heb geluk de afgelopen dagen, zondag een pietenstrik gewonnen, maandag een dinerbon voor familie restaurant troubadour en vandaag een bedel met paardenhaar (Welmoed en Andrea hebben deze ook gewonnen, en misschien wel meerdere van hier) :D

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 14:03

Ik vroeg het me ook al af van hen.

Britt wat is er aan de hand met dat beauty producten verhaal?

Edit: ik zie het al op FB

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 14:16

Jeetje tsja... wat een verhaal... Ik probeer het kort te houden. Ik had bij 2 verschillende bloggers de zelfde prijs gewonnen. Maar schijnbaar gaat dit via dezelfde leverancier. Dit wist ik geen eens en was Dol blij dat ik ze allebei won. Zo kon ik er mooi 1 weg geven. Maar schijnbaar staat in de voorwaarden dat er per persoon maar 1 gewonnen mocht worden. Deze voorwaarden waren nergens bekend. Dus hoe moest ik dit weten ?

Het gaat mij er totaal niet on dat ik dus niet gewonnen zou hebben. Maar nu word er verteld dat je gewonnen hebt. Vervolgens ben op dol blij. En word je prijs terug vetrokken voor iets wat je niet had kunnen weten. En dat is absoluut niet fair.

Ze moest zo gezegd nieuwe loting doen van Marc inbane, maar vraag het me af hoor. Want eerst zegt ze dat ze het mij gunde. Maar daarna moest ze loten. Heb je mij toevallig geloot dan in eerste instantie ? Geloof ik echt niet.

Edit al getikt hahahahha :+

Lijkt jou het lekker om HELLO FRESH voor 15 euro uit te proberen zonder verplichtingen ? Klik op deze link voor de korting : https://www.hellofresh.nl/?utm_source=r ... d-whatsapp

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 14:22

Als ze de eerste keer geloot had, had ze daar ook wel een filmpje van gemaakt. Plus jij had met veel mensen samen mee gedaan, die daarmee ook buiten gesloten zijn.

Zoals ik op FB al zei: als jurist ben ik 't met je eens: voorwaarden die niet bekend zijn, kan je niet iemand aan houden..

welmoed__

Berichten: 6540
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: North of Drenth

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 14:30

Jess schreef:
Just_bo schreef:
Weten jullie of de pagina 'gratis dames schoenen' ook echt de prijzen weggeeft? Ze doen wel héél veel acties en heb niet het gevoel dat het allemaal ook echt wordt weggegeven

Dat vroeg ik mij dus ook al af, vind het allemaal vaag bij hun.

Ik heb geluk de afgelopen dagen, zondag een pietenstrik gewonnen, maandag een dinerbon voor familie restaurant troubadour en vandaag een bedel met paardenhaar (Welmoed en Andrea hebben deze ook gewonnen, en misschien wel meerdere van hier) :D


Jeeeeeeej, heb ik wat gewonnen????? **\O/**

Blacky

Berichten: 4147
Geregistreerd: 25-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 19:43

Citaat:
Lijst van actieve like/share/winners 13.10.2017

Maddoxx - Morgane Rueland - vierluik met foto's van mij en 2 paarden en 2 honden.
_Nancy - Nance van Ballegooij - Losspringende haflinger
Jackytje - Kaatje Deleux - Meisje op Tinker met westernzadel
Roosch - Rosalie O - foto met witte kat
welmoed__ - Welmoed Harry - foto met cyperse katje
Niienn- Nienke Burg- foto galopperend op het strand
_Laura_ - Laura Anne - foto van 2 meiden bij een vuurtje
Jess - Jess Jkg - foto met paard op het strand
Andreeaa - Andrea de Jong - foto van kindje op de dijk
Maaikevdk - Maaike Hanna - foto van bruinbont paard met roze touwhalster
Rebecca - Rebecca Maria Bisschop - foto van mijzelf staand in mijn luchtballon
Zodiacje - Anna Ruiter - rode foto van paarden met daarachter vuurton
Channiiiej - Chantal de Goede - Ikzelf op het paard in donkerblauw setje
Murloc - Ilona doeterniettoe, kat met oranje verensjaal.
Jannickee - Janicke Wil Kens - foto met paard en mij van de achterkant
Terrydr - lydia Lianne - foto te paard in de sneeuw
Briitje - Britt sparky- foto van hond
fjordjes - Mariska Buurma - zwart wit foto paard
Sneeuwman-Jozina- zonsondergang, zwart paard/mens
Believe - Nicky Overy - closeup van tinkerneus
Lauke - Malu Boersma - foto met fries paard
kelliiee1993 - Kelly Amber - foto van mij met hond op schoot in het bos
ElizeVdS - Flie Huijsman - foto van mij in knaloranje shirt met mijn zoon in mijn arm, kijkend in kinderwagen
Stamper - Natascha Verheijen
Just_bo - Lisa vdl - foto vanaf de achterkant
Boeflover - Daisy Fran - kat
Blacky - Kailey Vis- Foto met liggend paard



Ik doe ook graag mee aan winacties dus ik heb nu ook maar een apart Facebook account aangemaakt zodat mijn eigen tijdlijn niet helemaal stampvol met deel acties staat.
Voeg mij gerust toe (want ik heb nu helemaal geen vrienden :(:) :') ).
Ik gebruik mijn eigen naam Kailey Vis en mijn profiel foto dat ben ik samen met een liggende pony.

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 21:57

briitje schreef:
Jeetje tsja... wat een verhaal... Ik probeer het kort te houden. Ik had bij 2 verschillende bloggers de zelfde prijs gewonnen. Maar schijnbaar gaat dit via dezelfde leverancier. Dit wist ik geen eens en was Dol blij dat ik ze allebei won. Zo kon ik er mooi 1 weg geven. Maar schijnbaar staat in de voorwaarden dat er per persoon maar 1 gewonnen mocht worden. Deze voorwaarden waren nergens bekend. Dus hoe moest ik dit weten ?

Het gaat mij er totaal niet on dat ik dus niet gewonnen zou hebben. Maar nu word er verteld dat je gewonnen hebt. Vervolgens ben op dol blij. En word je prijs terug vetrokken voor iets wat je niet had kunnen weten. En dat is absoluut niet fair.

Ze moest zo gezegd nieuwe loting doen van Marc inbane, maar vraag het me af hoor. Want eerst zegt ze dat ze het mij gunde. Maar daarna moest ze loten. Heb je mij toevallig geloot dan in eerste instantie ? Geloof ik echt niet.

Edit al getikt hahahahha :+


Om even terug te komen.
Alwiene had een mailtje naar hun gestuurd en hun hadden het intern besproken. En vonden dat ik inderdaad gewoon dubbel geluk had. Dus maak alsnog aanspraak op de prijs *\o/*

Lijkt jou het lekker om HELLO FRESH voor 15 euro uit te proberen zonder verplichtingen ? Klik op deze link voor de korting : https://www.hellofresh.nl/?utm_source=r ... d-whatsapp

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 09:27

Netjes :)

Rudina

Berichten: 2262
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Sneek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 16:21

Zo'n 3 weken geleden heb ik een jurkje gewonnen, na een aantal dagen begon ik te twijfelen of de actie nep was gezien ik op mijn berichtje ook nooit meer een reactie heb gekregen. Er waren meerdere winnaars en met eentje heb ik contact opgenomen, zij heeft inmiddels vandaag haar jurkje ontvangen.
Hier helaas nog niks gezien.
Zij woont overigens in België en het jurkje komt daar geloof ik ook vandaan. Duurt brievenbuspost misschien langer uit België?

Mama van van Julia en Sara <3

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 20:03

Was het toevallig een zwart jurkje met 2 winnaars?

Rudina

Berichten: 2262
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Sneek

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 20:39

2 zwarte jurkjes, geloof meerdere winnaars werd onder verschillende foto's bekend gemaakt

Mama van van Julia en Sara <3

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 23:07

Ik had er aan meegedaan, vandaag alles maar verwijderd. Actie zou tot 20-11 zijn en zag dat ze ze op 10 en 17-11 al vergeven had. Beetje vreemd. Ook niet openbaar maar indd in de berichten. Vroeg me al af of het wel echt is.

Net als die jassen inderdaad. Daar geloof ik ook niet helemaal in..

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 14:10

De Creatief met Action actie waarbij je 10 mensen moet taggen is ook nep. Er was hiervoor dezelfde actie en nergens een winnaar te zien of de oude actie te vinden. Dus ik vroeg er naar en nu ben ik geblokt :+.

Lijkt jou het lekker om HELLO FRESH voor 15 euro uit te proberen zonder verplichtingen ? Klik op deze link voor de korting : https://www.hellofresh.nl/?utm_source=r ... d-whatsapp

welmoed__

Berichten: 6540
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: North of Drenth

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 14:53

briitje schreef:
De Creatief met Action actie waarbij je 10 mensen moet taggen is ook nep. Er was hiervoor dezelfde actie en nergens een winnaar te zien of de oude actie te vinden. Dus ik vroeg er naar en nu ben ik geblokt :+.


Bij dat soort acties weet ik bij voorbaat al dat ze nep zijn, dus doe ik niet aan mee. Net zoals bij de Facebook pagina “gratis dames schoenen”, ook hartstikke nep.


briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 16:21

Die is geloof ik niet nep hoor. Zie regelmatig winnaars en ik heb me winterjas daar gekocht

Lijkt jou het lekker om HELLO FRESH voor 15 euro uit te proberen zonder verplichtingen ? Klik op deze link voor de korting : https://www.hellofresh.nl/?utm_source=r ... d-whatsapp


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers