Als een 3-jarige sexamaduw wilt zien...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Xyris

Berichten: 9445
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Als een 3-jarige sexamaduw wilt zien...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-17 22:40

Daar sta je dan, op je werk, met je zusje, die wordt gebeld door onze ouders met de vraag wat in vredesnaam sexamaduw is, want ja, mijn neefje wilt dat zien! Het enige dat wij weten is dat het op youtube is en dat hij lichtelijk gefrustreerd is dat niemand hem snapt, dus mama moet het maar aan opa en oma uitleggen...
Helaas kon mama het ook niet aan opa en oma uitleggen, erg jammer, want het liet niet alleen een teleurgesteld zoontje achter, maar ook een stuk of 6 volwassenen die zich afvroegen wat in vredesnaam sexamaduw was }:0 .

Enkele dagen later en veel 'gezoek' op youtube hebben we eindelijk ons antwoord! :') maar nu zitten we met een ander raadsel, ja, het (Doooo dooo) sexamaduw is onmiskenbaar, maar wat wordt er nou in vredesnaam écht gezongen? Wie kan ons verder helpen? Dit houdt ons nu al een kleine maand bezig {:)-:(.

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023


Xyris

Berichten: 9445
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Re: Als een 3-jarige sexamaduw wilt zien...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-17 15:49

:') ontzettend bedankt voor deze verheldering, het hing inderdaad om het liedje "skip to my lou". Helaas heeft het fenomeen "mamma appelsap" zich hier voorgedaan, net zoals bij het filmpje van benangelique :o :+

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Xyris

Berichten: 9445
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Re: Als een 3-jarige sexamaduw wilt zien...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-17 17:38

:') zet er even bij welke filmpjes jullie precies bedoelen, ik word er niet echt wijzer van _O-

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 bezoekers