Roamler, geld verdienen met je telefoon! #2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Colien

Berichten: 1293
Geregistreerd: 29-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 19:06

Onder het mom van durf te vragen. Heeft iemand toevallig een activatiecode voor mij?
Gisteren via een vriendin van roamler gehoord maar die was nog niet in het level waar je een code kreeg.

We're all stories in the end...
Witje & Mellow
† 25-10-13, Gina


Colien

Berichten: 1293
Geregistreerd: 29-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 20:13

Hoe doen jullie dat toch allemaal? Ik had van de week 15meter voor 10 euro. Wilde ik best doen maar bij onze supermarkt zit in letterlijk elke gang wel iemand te vakkenvullen :') dus ongezien lukt het gewoon niet. En van de week stond toevallig de filiaal manager naast me, dus toen ook maar geannuleerd.

We're all stories in the end...
Witje & Mellow
† 25-10-13, Gina


Colien

Berichten: 1293
Geregistreerd: 29-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 09:38

Kun je die opdrachten ook via een tablet doen?
Ik heb een rustend account maar ben nu aan huis gebonden ivm bekkenbreuk, lijkt me een goede tijdsbesteding.

We're all stories in the end...
Witje & Mellow
† 25-10-13, Gina

Colien

Berichten: 1293
Geregistreerd: 29-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 23:14

Hmm eens zien of ik mijn laptop dan verplaatst krijg, dat is nog een optie.

Ik hier ook ja joopie :')

We're all stories in the end...
Witje & Mellow
† 25-10-13, Gina

Colien

Berichten: 1293
Geregistreerd: 29-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 16:19

Roamler is erg meedenkend. Zag dat je de online opdrachten pas vanaf level 3 kon doen, ik was helaas pas level 2, moest nog 450xp. Ik kan nu natuurlijk niet naar de winkel voor opdrachten te doen. Heb ze een mailtje gestuurd of ze een uitzondering kunnen maken en me al dan niet tijdelijk naar level 3 kunnen overzetten. Kreeg heel vriendelijk mailtje terug dat ze uiteraard meewerken :D Dus ik ben nu naar level 3 overgezet en kan aan de online opdrachten beginnen.

We're all stories in the end...
Witje & Mellow
† 25-10-13, Gina

Colien

Berichten: 1293
Geregistreerd: 29-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 15:57

Met mijn laptop had ik hetzelfde probleem. Ik doe het nu met mijn ipad, maak dus foto’s van mijn ipad, dat werkt wel en word gewoon goedgekeurd.
Moet wel bekennen dat ik die opdrachten wel erg groot vind. Ben er elke keer ruim een uur mee bezig, en dan probeer ik nog de opdrachten te zoeken waarbij je van sommige items maar 1 vergelijking hebt.

We're all stories in the end...
Witje & Mellow
† 25-10-13, Gina

Colien

Berichten: 1293
Geregistreerd: 29-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 16:30

Bijsnijden lukt inderdaad niet volgens mij, althans nooit uitgeprobeerd.
Nouja ik denk dat er expliciet staat dat het alleen met pc mag omdat sommige tablets qua internetten andere voorbeelden geeft, of hoe zeg je dat, dat ziet er anders uit.
Op mijn ipad ziet het er gewoon precies hetzelfde uit als op mijn laptop maar dan een kleiner scherm.

We're all stories in the end...
Witje & Mellow
† 25-10-13, Gina

Colien

Berichten: 1293
Geregistreerd: 29-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 19:12

nanka schreef:
Hallo allemaal :-)

Ik ben altijd erg actief geweest met Roamler, maar sinds de komst van kinderen niet meer actief.
Kids zitten nu allemaal op school en ik heb soms wel wat tijd over en wil graag weer met Roamler aan de gang. Heeft iemand misschien een invite voor me want ik kan niet meer inloggen op m'n oude account die is namelijk niet meer actief ;-(

Als je een mailtje naar roamler stuurt of je account heropend kan worden doen ze daar (naar mijn ervaring) niet zo moeilijk om :)

We're all stories in the end...
Witje & Mellow
† 25-10-13, Gina


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 bezoekers