Roamler, geld verdienen met je telefoon! #2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 

Jette

Berichten: 1455
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Haarlem

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 14:29

Gewoon van achter je laptop, waar je vervolgens foto's van maakt met je telefoon. Dus niets illegaals of op plekken waar het niet mag fotograferen!

Moet wel zeggen dat ik het geen fijne opdrachten vind vaak, heel veel foto's in soms onduidelijke en onoverzichtelijke webshops. Doe ze dan ook alleen als er even niets anders in de omgeving is en veel tijd over heb :+


Jette

Berichten: 1455
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Haarlem

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 23:06

Ik moet zeggen dat ik het wel in grotere winkels doe en het helemaal niet zo erg vind. Soms sta ik inderdaad recht voor de kassa’s en dan krijg je wel eens rare blikken, maar zorg meestal voor een smoesje (babymelk voor broertje, weet niet welke sultana’s m’n moeder wil, etc). Maar nog niet aangesproken tot nu toe. Terwijl zeker met de instore-checks hang ik soms wel 25 minuten in een winkel rond.

Heb de afgelopen 6 weken ook geen opdrachten gehad waarbij je écht veel foto’s moest maken. Soms wel 6-8 bij het sultana schap bijvoorbeeld. Maar dat vind ik prima. We de Aldi check met heel veel foto’s, die doe ik dan ook gewoon niet :+

Je moet het gewoon zien als een leuk extraatje in mijn ogen. Je hoeft het niet te doen, maar het mag wel. Staat de opdracht je niet aan? Dan vindt vast iemand anders het wel prima.

Ik doe het ondertussen bijna 6 jaar af en aan actief. Maar herken dus ook zeker niet alle negatieve kanten. Is ook grotendeels wat je er zelf van maakt denk ik

Jette

Berichten: 1455
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Haarlem

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 18:25

Ik vind de shift opdrachten overigens ook altijd wel fijn! Zeker die van de Etos. Vandaag weer even 4 gedaan en dus 8 euro :D

Maar ik vind het stiekem foto’s maken eigenlijk ook altijd wel leuk. Dit weekend alleen niet in Groningen, dus minder opdrachten. Volgens mij doet in groningen bijna niemand het want daar staan echt altijd veel opdrachten best lang open. Heel prettig!

Jette

Berichten: 1455
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Haarlem

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 15:02

Wat leuk dat je zo kon beginnen! Het eerste en tweede level is inderdaad vooral kijken hoe en wat. Op een gegeven moment kom je erin en weet je vrij goed wat ze willen van je.

Hebben jullie trouwens ook vaak dezelfde mensen die je opdrachten keuren? Ik heb eigenlijk altijd Ramon en Lisa haha

Jette

Berichten: 1455
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 15:58

nanoukkie schreef:
Ik ben toch niet meer actief erop, vond dat de opdrachen veel te lang waren voor het geld dat je ermee kan verdienen


Jammer!

Ik doe het nog wel actief, maar de mazzel dat er hier niet/nauwelijks mensen zijn die het doen en ik middenin de stad woon. Vandaag bijvoorbeeld 4 kopstellingchecks gedaan bij de AH, binnen 20 minuten inclusief lopen :+ Op die manier is het relaxt

Jette

Berichten: 1455
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Haarlem

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 17:31

Roamler is de laatste tijd erg langzaam met mijn opdrachten nakijken. Hebben jullie dit probleem ook? Wil ze namelijk niet meteen een berichtje sturen, maar twee checks bij de AH gedaan gisterochtend en nu twee product checks bij de tiger vanmiddag en er is naar alle vier nog niet gekeken. Nu weet ik dat die laatste sowieso wel langer duren. Maar meestal zijn ze toch sneller

Jette

Berichten: 1455
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Haarlem

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 19:35

Ik verwachtte al zoiets ook rondom kerst, maar dacht misschien dat het ergens fout ging met m’n account ds wilde niet meteen een berichtje sturen :+ wel leuk dat het zo druk is!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 bezoekers