Roamler, geld verdienen met je telefoon! #2

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Jette

Berichten: 1455
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Haarlem

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 19:15

Ik was het topic al kwijt! Heb jammer genoeg niet veel van de olympische opdrachten kunnen doen omdat ik de volledige OS weg ben. Natuurlijk is het nog veel erger dat ik letterlijk alleen de openingceremonie heb kunnen zien, maar toch.

Ik heb ze wel langs zien komen en wat een gave dingen zaten ertussen!


Jette

Berichten: 1455
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Haarlem

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 17:41

net twee rijksgebouw ideeën goedgekeurd. 12 euro erbij :)

Jette

Berichten: 1455
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Haarlem

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 17:08

KarinW86, ik heb je gePB't :)

Jette

Berichten: 1455
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Haarlem

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 07:35

Mag sapje ook coolbest ofzo zijn? Of moet het echt vers geperst?

Ik vind het thema van photo a week #1 echt heel moeilijk!

Jette

Berichten: 1455
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 10:30

Ik had van die verse sap in een fles van de appie. Maar ik heb het gevraagd en dranken zoals coolbest keuren ze ook goed. Zolang het maar in het koelgedeelte van de supermarkt staat en er vruchten in zitten is het goed.

Jette

Berichten: 1455
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Haarlem

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 22:06

Ik zag nogal wat paardenfoto's langskomen tussen activiteit, ontzettend leuk!

Jette

Berichten: 1455
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Haarlem

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 10:50

Ik moet nog 3639 XP tot level 6 :') als je ervan uitgaat dat je gemiddeld 30 punten per opdracht krijgt zijn dat dus nog 122 opdrachten. En ik doe er ongveer 25 per maand. Dus dat gaat nog ongveer 5 maanden duren. Dat is heel lang :')

Jette

Berichten: 1455
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 12:08

Nouks schreef:
Steffiiyy, Roamler is met nadruk géén spel. Als je dat wel denkt, weet ik niet of je wel geschikt bent om Roamler te worden.


Daar ben ik het niet helemaal mee eens, natuurlijk moet je de betaalde opdrachten, dus degene voor klanten, serieus uitvoeren. Maar thuis opdrachten zijn voor mij eigelijk wel een spelletje. Hoe ga ik een zo leuk/mooi/creatief/humoristisch mogelijke opdracht insturen. Dat is voor mij het 'spel' :)

Jette

Berichten: 1455
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Haarlem

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 15:07

Zondagavond €90.- uit laten betalen en nu alweer €21,50 op de teller. Heel erg fijn nu Sinterklaas en kerst toch al wat dichterbij komen! Ook sta ik nummer 14 van Nederland. Zweef al een week of 2 in de top 20 :D

En ik lees ook altijd de blogs: vooral uitslagen/statestiekjes vind jij erg leuk.

Jette

Berichten: 1455
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Haarlem

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 16:14

Ik kom de blog niet op :( alleen de engelse. Ik kom wel op deze (http://blog.roamler.com/) link alleen als ik daarna op nederlands klink dan kom ik toch weer op de engelse. Ligt het aan mijn cookies/browser of hebben jullie het ook?

Jette

Berichten: 1455
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Haarlem

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 16:19

Dankjewel, zet hem meteen bij mijn favorieten. Wat een leuk verhaal heb je geschreven!

Jette

Berichten: 1455
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 17:10

Murthul schreef:
Ik had ook gilette gedaan, stond in t schap n doorverwijzing naar servicebalie en daar hadden ze ze niet.. Dus dat ingevuld.. Werd ie afgekeurd.. -O-


heb je het gevraagd bij de servicebalie? Wel raar!

Jette

Berichten: 1455
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Haarlem

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 13:39

Als er iets anders is moet je gewoon altijd een goede toelichting erbij tikken. Vaak worden dingen, die anders afgekeurd zouden worden, dan wel goedgekeurd. Voor jouw is het misschien heel logisch dat het iets anders zit maar voor Roamler/opdrachtgevers is het niet te doen. Zeker bij de opdrachtgevers wordt natuurlijk niet ieder ding apart bekeken maar gewoon lekker grafiekjes gemaakt :)

Jette

Berichten: 1455
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 13:29

SteffiiY schreef:
Ooo dat wist ik niet!
Want er stond ook zoiets van je kunt de opdracht inkijken of dergelijk. Hoe doe je dat? :o


Je kan hem accepteren en dan gewoon zomaar iets aanklikken/foto's van maken. Op die manier kan je de hele opdracht even doorkijken.

Moet je hem niet vergeten te annuleren! ;)

Jette

Berichten: 1455
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Haarlem

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 10:14

Als je de opdracht geaccepteerd hebt en je druk (links of rechts) boven op sluiten. Als je de opdracht dan opnieuw aanklikt kan je of doorgaan of annuleren kiezen.

Als je annuleren kiest, kan je hem later weer accepteren en hem alsnog uitvoeren.

Jette

Berichten: 1455
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 16:56

Hier gaat het ook ontzettend langzaam :( Er zijn dan ook weinig/geen betaalde opdrachten en met de meeste XP opdrachten kan ik ook weinig. Erg jammer

Jette

Berichten: 1455
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Haarlem

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 23:00

Ik vind het écht heel vervelend dat je niet meer kan zien hoe lang een opracht beschikbaar is. Heb ook gevraagd waarom ze die keuze hebben gemaakt :)

Jette

Berichten: 1455
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Haarlem

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 16:04

Ik heb een invite verdiend met de Roamler chocoladeletter opdracht! Weet alleen nog niet wat ik ermee ga doen

Jette

Berichten: 1455
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 17:55

SteffiiY schreef:
Jette schreef:
Ik heb een invite verdiend met de Roamler chocoladeletter opdracht! Weet alleen nog niet wat ik ermee ga doen

hoebedoel je wat je ermee gaat doen?


Of ik hier een actie neer ga zetten of dat ik hem nog even hou.

Jette

Berichten: 1455
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 17:10

SteffiiY schreef:
Wakker worden is opeens weg bij mij toen k hem vanmorgen wilde doen :(

Ik heb Muziek ingeleverd :)


Hij staat tot 10 uur 's morgens uit. Misschien wilde je hem daarna doen?

Jette

Berichten: 1455
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 18:24

Suus___ schreef:
Googlers?


Ik denk bv nieuwe werkgevers die even je naam door google halen. Schijnt tegenwoordig 90% te doen :D

Jette

Berichten: 1455
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 15:51

JodieR schreef:
Gister al even binnen komen vallen hier, maar ik heb een invite gehad! En heb de eerste opdracht gedaan! (Maak een foto van iets roods) maar dat heb ik nu gedaan, maar er staat bij de opdracht ingediend, en andere opdrachten kan ik nog niet accepteren? Kunnen jullie mij uitleggen hoe dat zit?!


Hij moet eerste goedgekeurd worden, even geduld dus :)

Jette

Berichten: 1455
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Haarlem

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 12:21

Ik ben sinds kort ook weer actief, ooit zelf dit topic begonnen met deel 1. Helaas afgelopen 3 jaar nauwelijks iets gedaan, gewoon opdrachtje per maand om mijn account een beetje bij te houden. Maar sinds deze week de draad weer opgepakt! Een tientje per week extra is toch fijn als student :+

Overigens vind ik wel dat de opdrachten veel langer zijn geworden voor minder geld, gister had ik een paar opdrachten bij de Kruidvat gedaan en was gewoon een kwartier bezig voor 2 euro. Terwijl ik dan toch redelijk ervaren ben. Beetje balen, maar ach, ik heb de tijd

Jette

Berichten: 1455
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Haarlem

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 13:30

Ik heb het zelf heel lang niet gedaan en moet zeggen dat ik het nu wel weer doe. Zitten inderdaad opdrachten tussen voor heel veel foto's en weinig geld, maar had er laatst 1 voor 15 euro en 5 foto's :+ Dat tikt dan lekker aan.

Maar ik vind het verschil met vroeger inderdaad wel heel groot. De store-check opdrachten kosten me ook heel veel tijd, maar doe ze soms wel. De online kies ik een beetje de chille uit, dat vind ik nog wel de moeite waard. Maar als student is natuurlijk veel de moeite waard.

Moet zeggen dat ik al wel bijna een maand lang ongeveer tussen de 2-8 euro per dag verdien gemiddeld. En dan tikt het toch lekker aan. Maar er zijn hier ook wel echt veel opdrachten te doen. Vanmorgen 5 foto's en 5 snelle vragen voor 3 euro. Dat vind ik dan zeker de moeite waard. Want in dezelfde winkel ook nog 4 foto's 10 vragen voor 2,50. Dan ben je 10 minuten bezig in totaal. Laat heel veel 'vervelende' opdrachten ook gewoon links liggen.

Heb wel nog in invite over voor iemand die er actief mee aan de slag wil en zich een beetje ingelezen heeft!


Jette

Berichten: 1455
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 10:35

Alwiene schreef:
Wacht ff... online opdrachten? Is dat iets standaards geworden dan? Toen ik stopte waren die er heeeeeel af en toe en was je eigenlijk standaard te laat. Online vind ik niet erg namelijk, het illegale staat me tegen (en heb natuurlijk nét het uwv gemeld dat ik geen roamler meer doe :') )


Sinds ongeveer een week zijn er echt heel veel online opdrachten te doen. Vooral fotograferen wat winkels online verkopen. Ze kosten wel wat meer tijd (als in 10-15 minuten), maar ik ben er ondertussen handig is en dan weet je waar je moet zoeken. Wel een groter afkeuringsrisico vanwege echt veel foto's moeten maken.

Maar als je wil kan je er iedere dag wel 5-15 doen denk ik, voor 2,50 euro per stuk.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 6 bezoekers