Roamler, geld verdienen met je telefoon! #2

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
StonedRomy

Berichten: 7537
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 19:10

Ik ben benieuwd waarom bokkers niet meet actief berichten plaatsen in dit topic. Niemand meer bezig met roamler?

Ikzelf zou graag beginnen met roamler. Heb iets teveel tijd vrij en kan dat altijd nuttiger besteden, dus als iemand voor mij nog een invite heeft of een andere betrouwbare site/app hoor ik het heel graag.

Never mind, said Hachiko each day. Here I wait, for my friend who's late. I will stay, just to walk beside you for one more day.



StonedRomy

Berichten: 7537
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-17 19:41

Ben in zo'n 2 uur alweer level 2.

Merk dat er inderdaad een paar hele slechte opdrachten zijn. Veel moeten doen voor 2 euro, maar in Duitsland heb ik opdrachten gezien voor 12 euro waar je maar een paar foto's voor hoeft te maken, dus die doe ik morgen denk ik even als ik toch naar het ziekenhuis moet.

Never mind, said Hachiko each day. Here I wait, for my friend who's late. I will stay, just to walk beside you for one more day.

StonedRomy

Berichten: 7537
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 13:54

Weet iemand hoevaak er nieuwe experience opdrachten komen?

Never mind, said Hachiko each day. Here I wait, for my friend who's late. I will stay, just to walk beside you for one more day.

StonedRomy

Berichten: 7537
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 19:07

Maar bij mijn weten is het niet illegaal om foto's te maken in een winkel. Het kan inderdaad in hun huisregels staan en dan is het netjes om minimaal te vragen of je even wat foto's mag maken voor roamler. Zelf ook veel foto's gemaakt in supermarkten om te vragen aan mijn ouders of het product goed was en nooit moeilijkheden mee gehad. In het buitenland vaak nog hele productenlijnen op de gezet omdat ik aan de winkeleigenaar vroeg of ik 1 product mocht fotograferen omdat we dat in Nederland niet hebben en mijn vader de smaak graag wou namaken. Liep dan vaak de winkel uit met foto's van 30 producten omdat ik een rondleiding kreeg.

Never mind, said Hachiko each day. Here I wait, for my friend who's late. I will stay, just to walk beside you for one more day.

StonedRomy

Berichten: 7537
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 20:26

Tja ze kunnen wel zeggen dat je niet mag vertellen waarvoor je komt, maar in een kleine winkel ga ik niet zoveel foto's ongemerkt kunnen maken. Zeg dan meestal dat iemand iets heel specifieks zoekt en of ik daarvoor wat foto's mag maken. Heb dan niets over de app gezegd, niet veel abnormaler gewinkeld dan ik normaal doe en ik voel me niet ongemakkelijk. Win win situatie.

Never mind, said Hachiko each day. Here I wait, for my friend who's late. I will stay, just to walk beside you for one more day.

StonedRomy

Berichten: 7537
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 20:50

Heb het geluk met hele kleine supermarkten die geen lange rekken hebben :+ en er staat genoeg open om te kunnen selecteren. Ga ook echt niet in de grote AH een frisdrank opdracht doen, zo wanhopig ben ik nu ook weer niet voor 2 euro. Maar 15 euro om een drankje te bestellen in een kroeg of 10 om even te controleren of bij een maaltijd bij een snackbar automatische gevraagd wordt of je wat drinken wilt doe ik graag.

SmartSpotter doe ik inderdaad ook, maar is wat doodser dan roamler naar mijn idee.

Never mind, said Hachiko each day. Here I wait, for my friend who's late. I will stay, just to walk beside you for one more day.

StonedRomy

Berichten: 7537
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 21:01

Nee, zit ook nog keurig onder de grens van wat ik mag bijverdienen. En met keurig bedoel ik ook echt heel loyaal onder die grens :')

Snackbar opdracht was in BE of DU en was qua foto alleen je bestelling, menu deal, gevel van buiten en je kassabon.

Smartspotter is een ramp ja. Heb je wel toestemming vanuit het hoofdkantoor... Maar mag je 50 foto's maken in een hele drukke winkel voor 3 euro.

Never mind, said Hachiko each day. Here I wait, for my friend who's late. I will stay, just to walk beside you for one more day.

StonedRomy

Berichten: 7537
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 19:28

Ik heb ook meerdere invites. Stuur gerust een pb

Never mind, said Hachiko each day. Here I wait, for my friend who's late. I will stay, just to walk beside you for one more day.

StonedRomy

Berichten: 7537
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Roamler, geld verdienen met je telefoon! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-24 15:58

Helaas net mijn invite code vergeven. Is me ook niet echt duidelijk hoe ik er meer kan krijgen

Never mind, said Hachiko each day. Here I wait, for my friend who's late. I will stay, just to walk beside you for one more day.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers