Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
saabineex

Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 12:03

Fenneeee schreef:
Ik heb een hele lange tijd geleden wat besteld, nu keek ik van de week bij tracking gegevens en daar staat dat het versturen is geannuleerd.
Het duurt nog 38 dagen voordat het binnen moet zijn, de verkoper reageert niet op mijn berichten. Wat moet ik nu doen ?
Moet ik een geschil openen of de tijd af laten lopen?
En kan je nu je geld nog terug krijgen?
Heb hier totaal geen ervaring mee want normaal gaat alles goed :')
[ [url=m/2Ri7cE.png]Afbeelding[/url] ]


De tracking klopt vaak niet, meeste mensen geven als advies gewoon afwachten. Status veranderd vanzelf als het goed is..

saabineex

Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 09:13

llora schreef:
Ik heb is een vraagje. Ik heb 6juni iets besteld. De protectie tijd is al een keertje verlengd. Deze loopt binnen vijf dagen af. Het is nu ongeveer bijna twaalf weken geleden. Wat kan ik nu het beste doen? Nog eens protectie tijd verlengen? Drie weken geleden met de verkoper een berichtje gestuurd. Hij zei dat het onderweg is en dat het wel aankomt. Maar nu begin ik een beetje te twijfelen.wat kan ik het beste doen?


Is het pakketje misschien al geleverd? Dat het bij een postnl punt in jouw buurt ligt. Normaal gesproken hoor je een briefje in de brievenbus te krijgen, maar gebeurt niet altijd. Ik zou voor de zekerheid even bellen of langsgaan om te vragen of er een pakketje ligt.

saabineex

Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 15:36


saabineex

Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 16:12

llora schreef:
Wij zijn van belgie. Niets gekregen. En normaal krijgen we van de post altijd een berichtje


Dan durf ik het ook niet te zeggen...


saabineex

Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 17:11

xMereltje schreef:
Linkje pls :D



USA Fashion Street Harajuku Borduren Letters Witte Sokken Katoen Zwarte Hiphop Low Cut Enkel Grappige Sokken Zomer soks
http://s.aliexpress.com/yyy6vemA
(from AliExpress Android)

saabineex

Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 20:10

Even op foto zoeken, misschien kan je ze dan in grotere maten vinden!

saabineex

Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 14:05

Eleionomae schreef:
[ [url=m/qbqj9c.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nWXw3j.jpg]Afbeelding[/url] ]

ik heb 2 sportbroekjes op ali besteld en ze zijn zelfs lang genoeg :') (ik ben 1.76 en heb in NL al moeite om lange hardloop broeken te vinden, die niet boven mn enkels eindigen :+ )
linkjes doen het alleen helaas niet meer.

<3 <3


saabineex

Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 16:01

Ik heb een linkje gevonden ( zoeken op foto). [url] 2017 Letters Print Patchwork Vrouwen Sporting Leggings Voor Vrouwen Mode Hoge Taille Push Up Dansen Gymming Broek Dames Fitness
http://s.aliexpress.com/7BB3qaaa
(from AliExpress Android) [/url]

saabineex

Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 16:42

Heuptasje wil ik ook nog voor het buitenrijden, maar dan voornamelijk tijdens de zomer. Nu draag ik toch wel een vest of jas.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 bezoekers