Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Lauwtje_

Berichten: 1183
Geregistreerd: 17-03-05

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 16:55

Nadat mijn pony is overleden heb ik een gedicht geschreven en op mijn blog gezet. Schreef dingen altijd met als doel anderen te entertainen/informeren maar met dat gedicht was dat he-le-maal niet de achterliggende gedachte. Ik wilde gewoon op papier zetten wat ze voor mij betekende.

Heb toen ook geleerd dat ik vooral moest doen waar ik me zelf goed bij voelde omdat dat hetgeen is wat mijn manier van schrijven, mijn manier maakt. En dat is nou net waarvoor mijn vaste bezoekers mijn vaste bezoekers zijn.

Lughnassadh

Berichten: 1803
Geregistreerd: 11-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 18:29

_Lauwtje_ schreef:
Heb toen ook geleerd dat ik vooral moest doen waar ik me zelf goed bij voelde omdat dat hetgeen is wat mijn manier van schrijven, mijn manier maakt. En dat is nou net waarvoor mijn vaste bezoekers mijn vaste bezoekers zijn.

Precies dit dus. Als je iets doet wat niet bij je past dan merken mensen dat toch.

_Lauwtje_

Berichten: 1183
Geregistreerd: 17-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 12:20

Vandaag een nieuwe column geplaatst. Een column over (het gebrek aan) motivatie maar toch doelen behalen.

Lughnassadh

Berichten: 1803
Geregistreerd: 11-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 12:31


HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 02:45


Isabel_k

Berichten: 4768
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 11:42


Lughnassadh

Berichten: 1803
Geregistreerd: 11-08-12

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 11:55


Isabel_k

Berichten: 4768
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 12:22

Knap hoor! Lastig lijkt mij dat. Vond je het meevallen?

Lughnassadh

Berichten: 1803
Geregistreerd: 11-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 12:24

Isabel_k schreef:
Knap hoor! Lastig lijkt mij dat. Vond je het meevallen?

Dank je. Nee, het klopte wel met mijn beeld wat ik er van had. Ik ben blij dat ik hier in elk geval van af ben.

Lughnassadh

Berichten: 1803
Geregistreerd: 11-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 12:25

Isabel_k schreef:
Hey!

Ik heb na een paar weken weer iets geplaatst. https://horseoutofthebox.wordpress.com/ ... -kudde-is/

Op mijn FB-pagina staat ook een filmpje van mij en Rimska tijdens Libertywerk. Ik krijg er hier niet op. :(

En HippoLogic leuke blog! :))


Ik vind jouw vraag op zich wel een interessante. Want wanneer is iets onderdaad een kudde?

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 02:27

Ik heb het opgezocht en een kudde is 'een groep'. Na het lezen van je blog maak ik dus verschil tussen een natuurlijke kudde en een samengestelde kudde. Ik vind het een leuke blog.

iza_things

Berichten: 128
Geregistreerd: 04-06-16
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 12:14

Leuke blogs weer allemaal +:)+

@Isabel_k Mooi stukje :) Echte stof om over na te denken.

Ik heb zelf ook weer eindelijk een video af :) Een weekvlog die ik twee weken geleden heb opgenomen, maar door problemen met mijn computer die niet wou renderen nu pas heb kunnen uploaden.

Aangezien dit de eerste keer is dat ik een weekvlog heb gedaan, vroeg ik mij af of iemand nog verbeterpunten/ tips heeft?
https://youtu.be/kNzvoVuhvb8

https://youtu.be/kNzvoVuhvb8

Mandarijn12

Berichten: 1478
Geregistreerd: 23-02-12

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 19:57


HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 05:32


Isabel_k

Berichten: 4768
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 10:22


Anoniem

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 23:18

Hola! Mag ik me ook melden in dit topic?

Mijn naam is [***], 23 jaar oud en momenteel woon ik op Curacao! Ik zit hier nu bijna 3 maanden en het leven bevalt me hier geweldig! De tijd vliegt echt enorm hier!

Ik wilde eerst mijn leventje gaan vloggen hier, maar omdat het te veel tijd kost om alles te bewerken en editten, ben ik maar gaan bloggen!

Als jullie meer willen weten dan hoor ik het wel!


Mijn nieuwe blog staat in ieder geval online! :D

http://femkedobbelaar.weebly.com/april- ... ht-week-14

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 07:31

Welkom Femke!

Isabel_k

Berichten: 4768
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 13:27

Volgens mij had ik je topic gezien! Leuk en welkom. :))

Anoniem

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 17:23

Mag ik me ook melden? Zie een hoop actieve bloggers en vloggers hier!

Vloggen is aan mij niet besteed, ik heb (vind ik zelf) een veel te plat Rotterdams accent :') En toch te verlegen op de camera _O-

Ik blog (helaas) niks paard-gerelateerds dus voor veel niet zo heel interessant denk ik :+
Vorig jaar ben ik begonnen met bloggen, alleen toen was het echt eens in de zoveel tijd, wil dat nu toch wat meer op zien te schroeven. Ik blog voornamelijk over het ouderschap, m'n koopverslaving en wat er op je af komt als ouder zijnde, met een knipoog en een busje zout ;)


Wie ik dan ben is ook wel handig om even voor te stellen :')
Ik ben Rachelle (no oliebol!), bijna 25 jaar en moeder van een dreumes van 18 maanden. Deze meneer had zich niet aangekondigd, ik was niet op de hoogte van m'n eigen zwangerschap _O- had een positieve test in handen en 6 dagen later was ik aan het bevallen. Ik ben dus eigenlijk het ouderschap in gegooid met m'n vriend samen :') En nu vind ik het leuk schrijfmateriaal :+

M'n blog vind je hier, maar ik ben nog aan het brainstormen voor een nieuwe blognaam omdat ik naar een .nl domein wil, en verrassingsei.nl staat wel te koop, maar voor de hoofdprijs :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 17:25


Mandarijn12

Berichten: 1478
Geregistreerd: 23-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 20:35

Anoniem schreef:
Mandarijn12 schreef:


Ik vind deze heel sterk! poedersuiker zonder het bonnetje ook echt :') Mooi omschreven


Haha thanks! We proberen echt om de dagelijkse oliebol van 20-35jarige dames onder woorden te brengen. Gewoon realiteit. Zoals hoe het is. Verrijkend om te doen ook :') en soms doodeng.

petra8
Berichten: 1134
Geregistreerd: 08-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 12:42

Ik had al heel lang geen blogs meer gelezen omdat ik soms het idee had dat de schrijver of schrijfster me zijn of haar mening probeerde op te leggen. Dat de blog heel zwart/wit stelde of iets goed of fout was. Door dit topic ben ik jullie blogs gaan lezen en vond dat erg leuk. Er zaten onderwerpen tussen waar ik nog nooit over nagedacht had en vond het dan leuk dat jullie blog me toch de ruimte gaf om mijn eigen mening te hebben.

Ik ben nog steeds aan het oefenen met het maken van vlogs, deze week weer een nieuwe poging...



HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 03:03

Hier is ie dan... deel 3 uit de serie Hoe bereid ik mijn paard voor op de hoefsmid (en andere hoefverzorging) met clickertraining. Ik had twee weken niet getraind met dit paard, maar van de week moest ik weer werken bij de dierenbescherming en ben ik verder gegaan met A's training.
Husbandry skills: hoof care part III

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 13:42

HippoLogic schreef:
Hier is ie dan... deel 3 uit de serie Hoe bereid ik mijn paard voor op de hoefsmid (en andere hoefverzorging) met clickertraining. Ik had twee weken niet getraind met dit paard, maar van de week moest ik weer werken bij de dierenbescherming en ben ik verder gegaan met A's training.
Husbandry skills: hoof care part III


Leest fijn weg! Interessant ook om te lezen hoe je het aanpakt :j

Ik heb een nieuwe blog geschreven over de nieuwe fase waar onze kleine meneer nu in zit en hoe ik pasen voor me zie nu we midden in die nieuwe fase zitten :+

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 16:44

Dat was mijn mantra voor een lange tijd (toen mijn zoon 2-3 jaar was): "Het is een fase, het is een fase". :+ Onderschat de verhuizing niet. Die kleintjes snappen het misschien niet, maar ze snappen wel goed dat papa en mama ergens stress van hebben en dan denken ze al snel dat het om hen is.