Roamler, geld verdienen met je telefoon! #2

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 17:18

Er zijn bij elk ah 2x per week melk opdrachten te doen! Heel makkelijk, en naast vergoeding krijg je de 3 pakken melk die je moet kopen ook nog eens vergoed! De koelkast hier puilt nu uit met liters melk hahaha!


jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 15:21

Hier ook nog invites (net level 6 geworden :D)! Stuur maar een PB met je emailadres ;)

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 22:41

Is mij ook wel een paar ns overkomen. Is even lastig maar juist daarna kun je naar die winkel gaan.
Had een tijd geleden ook een opdracht dat ik koelingen moest fotograferen. Allemaal vakkenvuller, en toen ze doorhadden dat ik foto's maakte hielden ze zelfs deuren open zonder te vragen hoe en wat.
Over dat melden bij de info-bali kun je kort zijn. Je moet het doen als mistery guest, dat zijn jou instructies. Als die winkel in de buurt is gewoon heen blijven gaan, kan jou het schelen. Zeker als je er leuk bedrag voor krijgt.

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 19:13

Stamper schreef:
Wilde aanmelden maar moet een code hebben :( helaas....

Je hebt een peebee

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 17:57

Ik geef niks op. Komt bij mij ook niet van PayPal af, ik gebruik het voor andere aankopen, en zelfs vakanties

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 18:15

Stamper schreef:
Ik sta nog op 290/500 voordat ik naar level 2 mag... lijkt nog lang te duren, haha. :')

Geduld, die training gaat snel ;)

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 16:23

The_Cat schreef:
iemand die mij nog een invite kan sturen? :)

Je hebt pb

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 16:35

thnx! 1tje gedaan, maar doe er zolang over dat het me de 2 euro niet waard is.

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 11:01

Tova schreef:
Moet ik alles opzij gooien voor roamler??


Dat hoeft zeker niet! Ik doe het ook enkel als ik "niks te doen heb". Maar level 1 moet iedereen wel kunnen halen lijkt mij ;). Dan is iedereen die de invite heeft weggegeven al blij :). Ik kom uit de tijd dat ik een invite moest kopen op marktplaats. Toen was roamler nog niet zo bekend. Als je geld betaald voor een invite dan wil je dat graag terugverdiend hebben (ik heb er 10 euro voor betaald 3 jaar geleden).

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 20:14

_lauraaa_ schreef:
Ik kom even dit topic binnenvallen. Ik zou ook graag met Roamler willen starten om zo wat extra centjes te verdienen, maar ik heb geen activatiecode. Kan iemand mij misschien aan een activatiecode helpen?

Pb gestuurd

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 22:01

Eleadoras schreef:
Ik was erg fanatiek en heb er best leuk geld mee verdiend, maar nadat ik werd 'betrapt' in de Jumbo met een frisdranken check (circa 20 meter fotograferen.. niet zo gek dat het opvalt) is voor mij de lol er eigenlijk van af.


Ik ben wel vaker "betrapt". Paar maanden geleden ook in de Etos:
"
Ja, we zien je regelmatig op zaterdag, en we hebben de video's teruggekeken, en willen graag weten wat zo interessant is aan het babymelkschap dat je regelmatig foto's komt maken.
"

Ik uitgelegd en ze vonden het prima. Nu groet ik ze elke keer vriendelijk als ik er opdrachten doe ;)

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 07:34

Ik ben ondertussen level 6.
Ik heb het idee dat alle opdrachten in het algemeen lastiger en tijdrovender worden.

Vroeger waren er nog opdrachten met 2 foto's en 2 vragen voor 2 of 3 euro. Nu zijn die er eigenlijk niet meer :(.

Ik ben ook best selectief in de opdrachten die ik doe en of ik er zin/tijd voor heb. soms dacht ik ook tot de opdrachten meer waard zijn (of daardoor weg zijn) met het doen van een opdracht.

Waar ik vooral blij om ben is dat ik nu 6 opdrachten tegelijk kan reserveren. Erg handig als ik tijd heb en een route wil maken langs meerdere opdrachten.

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 17:07

Geen idee, wat het nut is van vrienden.
Je krijgt invites per level dat je omhoog gaat. Kom je in level 3 krijg je 2 invites, in level 4: 3 invites, enzovoort.
Een tijd geleden kreeg je ze ook bij een paar xp opdrachten, maar de laatste tijd is dat niet meer


jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 05:52

Merell123 schreef:
jooproo schreef:
Geen idee, wat het nut is van vrienden.
Je krijgt invites per level dat je omhoog gaat. Kom je in level 3 krijg je 2 invites, in level 4: 3 invites, enzovoort.
Een tijd geleden kreeg je ze ook bij een paar xp opdrachten, maar de laatste tijd is dat niet meer


Bijna juist, in level 3 krijg je 1 invite, level 4 krijg je er 2, enzovoort! :)


Oh, mijn fout haha

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 20:18

Illegaal is het niet, soms wel wat ongemakkelijk.
In de Mediamarkt meerdere malem door de beveiling aangesproken dat het bij hun niet mag. Na uitleg waarvoor ik kwam wel.

In de Etos ooit aangesproken (ik deed er elke week de babymelk). Wat ik zo interessant vond aan de babymelk dat ik elke week foto's kwam maken, dat ze de beelden hadden bekekeken en me elke week terugzagen. Nu kent al het personeel me en zwaai ik vriendelijk als ik binnenkom ervoor op zaterdagmiddag. Laatst kwam ik binnen en zei 1 van hun: goh, we hebben je gemist vorige week :') :') _/-\o_

De opdrachten zijn de laatste tijd inderdaad een stuk uitgebreider en tijdrovender. Ben dan ook selectief met wat ik doe. Die (online) product checks zijn me teveel werk...

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 18:12

Colien, jij ook hier?! Dat wist ik niet :P

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 22:19

Ik ben matig actief. Soms open ik de app weken niet (tijdgebrek) en vaak staan de opdrachten me niet aan. afgelopen week een aantal 'Paté checks' gedaan, met aankoop van 7 of 8 blikjes pate (kreeg je ook vergoed, dus dat was fijn! ook nog lang houdbraar (t/m 2019/2020). Staan er nu 38 in mijn keukenkastje.... dus komende tijd eet ik een hoop pate.

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 15:32

Selectief. Zojuist 3 Paté-opdrachten gedaan, dus nu heb ik een kast vol smeerpaté. Is gelukkig houdbaar tot 2020 :)

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 11:56

Alwiene schreef:
Jaaaa ik ben erbij. Een smart 5 5000n is het geworden. Niet zo (absurd) duur als de jouwe maar ben er nu al blij mee en moet hem nog proberen :')
Hij zit trouwens ook in de door mijn opgegeven prijsklasse is dat voor jou ook zo? Nieuwgierig :=


Ik heb die ook ontvangen! Prijsklasse die ik had opgegeven was 10-40 euro. Misschien is het afhankelijk van de vraag over technologische kenmerken (daar had ik een 7 gegeven).

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 20:55

Tallie1979 schreef:
Ik vind de app dus helemaal niks, hij raakt mijn gezicht iedere keer kwijt. :')


Huh? Bij mij is het enkel een timer niet echt een toevoeging om heel eerlijk te zijn

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 13:54

Alwiene schreef:
Tallie1979 schreef:
Ik ben zeer blij met de verbetering van mijn tandvlees! Ik gebruik de sensitive borstels en sensitive stand en nu geen geïrriteerd tandvlees meer! :D


Beter! Ik hoop dat er nog veel van dit soort opdrachten komen, en we eraan mee mogen werken natuurlijk :D


Dit is niet de eerste. Eerder was het met scheer/epileer apparaten.
waar ik ook aan mocht deelnemen, een klein jaar geleden

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 15:31

Ketly schreef:
Ik lees dit topic nu, het klopt dat iemand je een invite moet sturen? :D

Klopt! Ik stuur je een DM


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Gwenvd en 7 bezoekers