Roamler, geld verdienen met je telefoon! #2

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 09:42

Je kunt altijd een berichtje sturen om te vragen of je opdracht (kort) na verlopen kan worden teruggezet he!


Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 08:11

Volgens mij heeft Suus juist ook een invite om weg te geven :p

Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 22:16

vonneke schreef:
Heel lang gedaan en toen gestopt. Best wat geld mee verdiend!

Mocht iemand een invite over hebben dan ga ik nog eens kijken.


Ik neem aan dat je al een account hebt dus? Als deze gedeactiveerd is dan kun je gewoon een mailtje sturen om deze weer te activeren (als je tenminste niet vanwege een andere reden dan inactiviteit op inactief gezet bent).

Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 23:57

vonneke schreef:
Idd net gedaan

Welkom terug! :)


Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 00:13

jooproo schreef:
Geen idee, wat het nut is van vrienden.
Je krijgt invites per level dat je omhoog gaat. Kom je in level 3 krijg je 2 invites, in level 4: 3 invites, enzovoort.
Een tijd geleden kreeg je ze ook bij een paar xp opdrachten, maar de laatste tijd is dat niet meer


Bijna juist, in level 3 krijg je 1 invite, level 4 krijg je er 2, enzovoort! :)

Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 18:35

Colien schreef:
Kun je die opdrachten ook via een tablet doen?
Ik heb een rustend account maar ben nu aan huis gebonden ivm bekkenbreuk, lijkt me een goede tijdsbesteding.

Nee je kunt deze opdracht alleen op een pc of laptop uitvoeren! Wat heftig een bekkenbreuk, sterkte!

Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 19:42

Jette schreef:
Roamler is de laatste tijd erg langzaam met mijn opdrachten nakijken. Hebben jullie dit probleem ook? Wil ze namelijk niet meteen een berichtje sturen, maar twee checks bij de AH gedaan gisterochtend en nu twee product checks bij de tiger vanmiddag en er is naar alle vier nog niet gekeken. Nu weet ik dat die laatste sowieso wel langer duren. Maar meestal zijn ze toch sneller


Hier kan ik als Roamler medewerker wel op reageren :p we hebben het de afgelopen week weer extreem druk waardoor sommige checks helaas iets langer blijven staan inderdaad. Alle AH checks hebben we nu weggewerkt, dus als die nog niet gecheckt zijn, stuur ons even een berichtje in de app dan kan ik daar naar kijken! We zijn nu hard bezig de product checks bij te werken, dus hopelijk heb je daar ook snel een beoordeling van binnen! :)

Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 22:38

Alwiene schreef:
Heb me laatst wel opgegeven voor een gratis electrische tandenborstel in ruil voor wat reviews, zou me erg goed uitkomen, maar niks meer van gehoord en kan ook nergens vinden wanneer het bekend zou moeten zijn, dus vrees dat ik pech heb :=


Zijn hard bezig met de selecties maar het gaat om heeeeel veel apparaten matchen met heeeeel veel roamlers, dus dat duurt even! De eerste zijn vandaag bij Roamlers aangekomen dus wie weet! :)

Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 23:18

Haha lees nu je bericht hier Tallie, dat is voor 99.9% zeker wel je tandenborstel dan ja ;) !

En Alwiene ja kan zeker nog! Eigenlijk sturen wij de mails uit (we sturen meestal een Mail als je geselecteerd bent) als wij van onze tussenpersoon te horen krijgen dat ze verzonden gaan worden, maar er zijn nu al veel producten verzonden zonder dat wij daar eerst bericht over kregen, dus kan zomaar dat je je product al voor onze mail krijgt. Maar ook in het pakket zitten gelukkig instructies :)! Hoop dat jij ook snel iets ontvangt :D

Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Re: Roamler, geld verdienen met je iPhone! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 20:03


Merell123

Berichten: 1026
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: De Rijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 13:29

Eleadoras schreef:
Hi! Zijn er nog actieve roamlers op bokt? Ik wilde zojuist inloggen maar mijn account is gedeactiveerd. Heb even een mail gestuurd met de vraag of ze hem weer willen activeren.. ben benieuwd of er opdrachten in de buurt zijn.


Uiteraard kunnen we je account weer activeren :) . Ik kan zo aan je boktnaam niet zien of ik een mailtje van je heb, is je account ondertussen alweer geactiveerd? Anders mag je mij ook even een PB sturen.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, SentiBot en 5 bezoekers